Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
robocop zei:
beterschap nu goed uitzieken en dan er weer vol tegen aan!

Gunsy zei:
Hopelijk wordt je niet ziek. ff een paar dagen rustig aan doen maar.

Supertom zei:
beterschap bro, ook met je schouder, je bent niet de enige hier met een schouder probleem ;)

nofear train! zei:

Samu zei:
Jammer van die schouder. Kunnen verschillende dingen zijn, valt nogal moeilijk te zeggen. Iig succes, zeker je endo/exo blijven doen. :)

DumphuiZ zei:

18fitie zei:

En nu zou ik graag jullie allemaal bedanken voor jullie steun ;) dus bij deze

thnQ :kiss:

De belangrijkste vraag luidt nu: hoe voel je je vandaag;)

Haha ik voel me al beter, schouder mwah mwah, voelt ook beter

ik ga vandaag gewoon naar school, neem ff wat 1 aspirientje in uit voorzorg, en de rest komt nog wel, maar het gaat dus al beter

over 11 minuten vertrekt men trein en ben pas net wakker :eek: :o

Ja nu heb ik hem nog gemist ook :) whahaha.. de volgende dan maar

bel ik net naar school nemen ze op vanuit de les.. ja, $#&%*#$&*je had er om half 9 al moeten zijn, ja kom op zeg toen sliep ik nog!!

De volgende vertrekt om 9:37 en ik ben vastberaden om deze te gaan halen!!

het was een goede training geweest om van uit thuis de volle 250 meter op de fiets te sprinten om daar dan net de trein te missen, maar ik voel dat tegenwoordig wel aan!

Note: Aspirientje was goor!!, en ik had me misschien niet moeten scheren dan red ik het namelijk wel in 11 minuten doesjen + 1 boterham en 4 in de trein (die er ook maar 7 minuten over doet om van Etten-Leur naar Breda te reizen whaha)

Scheren en doushen is nergens voor nodig! Je gaat toch naar school, niet naar je schoonouders :p

Gaat 'ie op DBB zeggen dat hij de trein nog moet halen........grapjas :D

verkapt: "Ik heb al flink wat baardgroei" topic?

;)

Nope geen schoonouders meer.. al bijna 2 maanden, ben er geloof ik nu wel overheen ben ik wel blij mee :D hehe. tjaah baardgroei wie heeft het niet :S, maarjah het was beetje schandalig lang dus moest het der af, dat het 1 van de redenen was dat ik de trein miste was wel jammer!! Ik ben denk ik helemaal genezen !! Ik ga morgen weer trainen Heerlijk, barst weer van de energie!! zin in londen :D!! jammer dat het weer net zo goed /slecht is als hier! Weet er iemand of ik in London kan pinnen met mijn Rabobank Europas??

en mijn 4e blokje Karma haha, misschien wel ooit de Pimp hier whahaha :D ;)

vandaag weer een vlammende training toch zeker!?

chunky zei:
vandaag weer een vlammende training toch zeker!?

Ja daar gaan we voor! kheb alleen geen tijd om een "goede" maaltijd in te nemen voor deze erg fysiek zware training, Reactieve Sprong training aka known hier int log als Killer Been Training :P vandaar dat men Squats en Deadlifts omhoog zijn gegaan!! neem ik maar aan ;)

FF om toch in mijn log te zetten sprongen in de zandbak van de killer been training.. De rest was k*t en niet om over naar huis te schrijven ;)

Uit Stand verspringen ging wel okay, spring al minstens net zo goed als afgelopen zomer toen ik al langer explosief bezig was nu nog niet opgemeten. Techniek al beter breng mijn heupen veel beter naar voren!

In zo min mogelijk sprongen naar de overkant (dynamisch) van de zandbak vorige jaar (winter + zomer) deed ik hier 5 sprongen over wat ronduit slecht is! (bak = 9 meter)

Nu bijna in 4 sprongen kwam een halve voet tekort dat is ~15 cm.. 2,20 per sprong is nog niet goed want wil minstens naar de 2,50 per sprong. Mijn record vanuit enkele sprong staat op 2,45 en dit wil ik zwaar gaan verbeteren van de zomer!! Dus tijd om mijn Hang Pulls, Hang Cleans etc etc te verbeteren!!

DOEL om zo richting het NK 9 Juli: Standing Long Jump 2,65 meter!

veelbelovend :)

çik zal maar zeggen wat jij tegen ons zegt, vreten en dan lukt het je zeker :D

Ik verwacht hardcore trainingen hier Ari!! Je moet wel werken om die verwachtingen waar te maken.

Je zult in ieder geval veel moeten squatten!

Wat dacht je van squats gecombineerd met plyometrics?

Effect of Squats and Plyometric on Vertical Jump

Exercise Mode | Vertical Jump Increase
Squats | 3.30 cm
Plyometrics | 3.81 cm
Squats & Plyometrics | 10.67 cm

Adams, K., O'Shea, J.P., O'Shea, K.L., Climstein, M. (1992). The effect of six weeks of squat, plyometric and squat-plyometric training on power production.

Journal of Applied Sports Science Research. 6(1): 36-41.

Je mag aannemen dat de long jump op eenzelfde manier gestimuleerd kan worden, aangezien de krachtontwikkeling bij zowel sprinten, hoog springen, ver springen en kogelstoten voor het grootste gedeelte verticaal gericht is en niet horizontaal (wat je bijvoorbeeld bij sprinten en ver springen wel zou verwachten).

Ik weet hiervan, en doe ze natuurlijk ook beide. Veel dingen bij de atletiek (track & field) komen uit het Powerliften, maar zeer zeker net zoveel zijn andersom aan elkaar gerelateerd!

Die killer been training is in feitte een hele hoop Plyometrische (sprong(en) oefeningen!!

Zojuist weer de nodige Kcal binnen gekregen met wat heerlijk Jupiler bier van de tap!! :D was echt godsgruwelijk lekker weer.... Twas After Carnavals Party heb nu alweer zin in volgend jaar zeg Damn! :spaz:

over the UK nog iets: Kilkenny en Guinnes ken ik wel, maar welk ander biertje uit the UK moet ik zeker gaan nuttigen als ik er tijd en ponden voor vind? graag advies van jullie heren!

:dance: BIER & TIETUH!!! :rocknana: :woot:

helaas morgen weer de wekker om 6 uur :(

maar zondag kan ik uitslapen tot 10 uur :grumble:
En gaan we bij de Chinees Kwaliteits Restaurant eten zoveel we kunnen :D :D oma word geloof ik 80 juuhoo!!!! :eyes:

Terug
Naar boven