XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Zijwaarts proberen zover mogelijk door te roteren.. Statische belasting *handpalm wordt dus ergens tegen aan gezet (staand deurpost)

Plat liggen en EZ stang zover mogelijk laten zakken en ff laten hangen.. daarna proberen armen te strekken zodat de belasting net ff iets groter word... Statisch maar door het verschuiven van het gewicht kun je het gewicht als het ware zwaarder maken (hefboom)

Plat liggen DB met 1 of 2 handen vasthouden.. en beetje mee spelen naar achteren laten doorveren.. en ontspanning opzoeken in dat veren. Dynamisch

Ik voel me prettig bij die dynamische shit.. en manueel/fysio heeft het over meeste effect (landurig) bij statisch. Maar vindt het erg moeilijk om me bij statisch stretchen volledig te ontspannen.

Discussier mee in mijn nieuwe topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/...t-man-on-earth-usain-bolt-208426/#post3787910

Laatst bewerkt:
  • #3.662
Vandaag wat meer lenigheid en nog wat Core dingen echt simpel. Vanavond werptraining Rotterdam

• #3.663
Training ging niet door.. Ritme getraind op Guitar Hero... en bij iedere failure 20 sit-ups.. Toch nog een stevige training gehad

• #3.665
Laatste training voor eerste serieuse wedstrijd. ..

OHB 4 kilo 18.78 3 kilo 20,95 meter

Met wedstrijd speren in de buurt van de 60 wellicht net erover..
500 gram speren, 66-68 meter ging wel aardig (die dingen zijn idd licht.. maar het zijn redelijke kachelppen maw niet gemaakt om super ver te vliegen..)

• #3.666
Training donderdag 7 mei 2009

Front Squat
5x20
4x50
3x80
2x100 heavy :S:S
1x110 easy
Fx120
1x120 PR

Hierna nog 2x DB Snatch.. maar schouder lijkt wat anders te willen dan dat.. (werpschouder)

Circuitje gedaan voor schouderlenigheid..

Comments:
- Tevreden, lijk klaar voor verre worpen in Lisse.. (zaterdag)
- Nog een stom ding ervoor morgen avond gaan we nog karten met atletiek, maar omdat ik mede organiseer en iedereen MIJ eraf wil rijden.. Zal ik toch ook hier op starten
- Die 120 was net aan.. de 1e Failure was omdat ik niet stabiel stond (kansloos).., Daarna moest ik hem wel gewoon halen. Halverwege leek ik wel ff stil te komen staan. Maar ik stond zo stabiel dat ik gewoon de tijd nam om hier doorheen te komen.. Toen ik hiervoorbij kwam SCHOOT ik omhoog. Machtig gevoel

• #3.667
2e Training donderdag 7 mei 2009

OHB 4 kilo 18,85 meter
OHB 7,26 kilo 12,90 meter

OHF 2 kilo 15,60 meter

lekker hoor 62.97m :D
wel jammer dat je er 8ste mee werd, aangezien #4 maar 1m verder had

• #3.669
WTF snel op de hoogte als je me volgende keer ziet lopen mag je me best begroeten..

Season Best was tot nu toe 57,47 meter

Wedstrijd gedaan in Lisse.

Gisteren met karten iets teveel blauwe plekken.. maar niet stijf van geworden. Ik zou hard moeten knokken voor een finale plek. Inwerpen was okay... Beetje last van men achillespees en beetje last van men werpschouder.. Maar tis niet anders gezorgd dat ze goed warm bleven...

1e wedstrijd worp was meteen raak (als in PR, er zit nog veel meer in) 62,97 meter PR (oud PR was precies meter minder van juni 2007)
2e worp iets te geforceerd 59,33
3e worp overgeslagen focus was weg..

Finale..

4e Worp 57, nog iets.. eigenlijk alleen op aanloop gelet, omdat ik daar nog iets speciaals mee wilde oden
Vlak voor 5e worp kwam trainingsmaat in de poging voor mij net geen meter over mij heen en was super gebrand om verder te werpen.. Veel te geforceerd hierdoor..
51 nog iets haha
6e Worp ging weer aardig ver maar ongeldig gelopen.. geen kracht meer om te blocken..

Zeer tevreden, nu een week rustig aan doen. Beginnen met vanavond Breda, dan Barca en dan nog een lang weekend plezier om dan weer flink te gaan trainen

WTF snel op de hoogte als je me volgende keer ziet lopen mag je me best begroeten..

Season Best was tot nu toe 57,47 meter

Wedstrijd gedaan in Lisse.

Gisteren met karten iets teveel blauwe plekken.. maar niet stijf van geworden. Ik zou hard moeten knokken voor een finale plek. Inwerpen was okay... Beetje last van men achillespees en beetje last van men werpschouder.. Maar tis niet anders gezorgd dat ze goed warm bleven...

1e wedstrijd worp was meteen raak (als in PR, er zit nog veel meer in) 62,97 meter PR (oud PR was precies meter minder van juni 2007)
2e worp iets te geforceerd 59,33
3e worp overgeslagen focus was weg..

Finale..

4e Worp 57, nog iets.. eigenlijk alleen op aanloop gelet, omdat ik daar nog iets speciaals mee wilde oden
Vlak voor 5e worp kwam trainingsmaat in de poging voor mij net geen meter over mij heen en was super gebrand om verder te werpen.. Veel te geforceerd hierdoor..
51 nog iets haha
6e Worp ging weer aardig ver maar ongeldig gelopen.. geen kracht meer om te blocken..

Zeer tevreden, nu een week rustig aan doen. Beginnen met vanavond Breda, dan Barca en dan nog een lang weekend plezier om dan weer flink te gaan trainen

ik was er niet ;)
ik had ff op internet gekeken hoe patrick en pamela het hadden gedaan en toen dacht ik ohja jij had ook meegedaan ;)

• #3.671
Okay, vandaag geen training

• #3.672
Terug van zware en heftige week Barcelona begeleider van men Schoolklasje.. Kwam nog foto´s tegen van men PR wedstrijd.,

Lisse%209-5-09_598.jpg

Lisse%209-5-09_459.jpg

Goeie quads, triceps en kuiten kunnen beter. Voortaan 'tan' gebruiken voor je op de foto gaat Arnold70, mijn beeldscherm krijgt kuren van je whiteness.

• #3.674
Goeie quads, triceps en kuiten kunnen beter. Voortaan 'tan' gebruiken voor je op de foto gaat Arnold70, mijn beeldscherm krijgt kuren van je whiteness.

:roflol: komt goed..

Quads? uhm eigenlijk is alles uit verhouding klein! Dus maak je maar niet druk.

Vandaag toch maar ff getraind, morgen wedstrijd en wil wel een beetje spanning opt lichaam hebben.. Morgen Kogel en 100 meter in Estaffette.. Dus niet belangrijk.. Discus heb ik geen zin in dus doe ik niet.

Squats
dik onder parallel en hard doorversnellen naar boven tot 90 kilo gegaan denk ik.. of miss 100 weet niet

Bench
20x20
10x50
5x70
3x80
3x90
Fx100 verkeerd geladen en was 1 kant stukje zwaarder dan de bedoeling
Fx100 CNS was en zelfvertrouwen was gekrenkt (10 seconden later als vorige F)
2x90
1x100 VavaVoommm hoho.. Vloog bijna uit men handen
Fx110
2x90

Bent over Row
20x20
10x60
5x80
3x90
2x100

GPP
met een veel te zware werkbank crossen door de tuin 50 minuten of iets dergelijks 340kilo samen met men Pa

• #3.675
Tielie speciaal voor jou, zodat je hem boven je bed kunt hangen!

xb03nl.jpg

• #3.676
Vandaag wedstrijd gehad.. int Kort

verre verrre van wedstrijd fit kogel was k*t.. en de 100 meter op de estaffette ging erg goed!

Goed nieuws: mijn zusje heeft voldaan de limiet voor de EK onder 23 jaar.. Ze heeft op haar thuis baan in Gainesville 53 meter gesmeten. 4 meter over haar vorige seizoensbest. Ze kampt met nogal met wat blessures dus dit is goed nieuws!

:roflol: beachboy
gratz met PR

• #3.678
Thanks

1e training maandag 18 mei 2009

Trainingspartner korte intro gegeven met Olympische Lifts.

Hip Snatch

10x20
4x50
4x60
2x4x65

PowerClean en PowerJerk
1x65
4x60
3x70
3x80
Fx90 ging niet gebeuren vrees ik (F@ Jerk)

PowerClean

3x3x100

1 serie Band Pull aparts..
Straks weer verder met Basic Lifts..

• #3.679
OHB 4: 18,60 meter

Squat

8x20
8x40
8x60
8x80
8x100
8x120 PR ??? weet het niet

Pull over EZ

8x6,5 Yeah!
8x26,5
8x36,5
8x46,5
2x8x51,5

Wat gekloot met Rows, Band Pull Aparts en Rear Delt Flies

Comments:
Oppassen met schouder, is nog lang niet Press klaar en voelt niet lekker genoeg om te werpen...

Volgende keer, Cuban Rotations, Endo en Exo rotaties en allerlei oude shit terugoppakken.....

Pull over volledige baan of die nieuwe verkorte beweging?
Rotaties moet je er gewoon inhouden Ari!
Van zodra ik ze een week oversla....

Terug
Naar boven