wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wijze uitspraak!
terwijl ik niet echt meer licht te noemen ben met 95 kg.Inmiddels nuchterded.cop zei:hey ari vraagje in hoeverre bepaald hoog kunnen springen diverse onderdelen bij atletiek? heb je er veel aan? het zit namelijk zo ik kan enorm hoog springen vraag me niet waarom misschien dat jij het weet maar ik heb bij testen ooit voor politie keuring eens gedaan en ik weet niet meer precies wat de uitslag was maar ik kan heel hoog springen ook met basketbal op school komt niemand waar ik kom en kan lekker alles dunkenterwijl ik niet echt meer licht te noemen ben met 95 kg.
grtz

zou ik of gaan hoog/verspringen of gaan Olympic liften omdat je daar (bijna) alles uit je benen moet halen, ja zelfs het grootste gedeelte van je Jerk!
(oly lifting)
ff rust!!Gunsy zei:
) we zijn bij Westham United binnen geweest. In het stadion met rondleiding.. Daarna bij Millwall FC, alwaar we ook nog in de Dug-out en kleedkamers zijn geweest. Voetbal wedstrijd live in het stadion gezien: Charlton - Middlesborough (die was zaad die andere dingen waren MEGA ULTRA KICK-ASS)
haha
vanavond nog zuipen en daarna tot 9 juli geen bier meer drinken en daar ga ik me aan houden ook
vanavond de allerlaatste begaaing tot en met het NK!!