MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
g-men zei:
Tussen het zuipen door zie ik af en toe ook eens een traininkje he!

Vanaf nu ben ik gestopt met zuipen en het nuttigen van alcohol!! Ik had vanavond verjaardagsfeestje en heb alle handje druk partijen gewonnen.. Zelfs van 2 beren van 120+ kilo!!! met onderarmen en polsen die veel veel groter als die van mij waren... Voor de rest heel veel kramp gehad in mijn buik rug kuiten bovenbenen.. is van het vele drinken van de laatste tijd.. en het nog niet gewent zijn om 100 meter volle bak te sprinten 3 keer maximaal te kogelstoten en discuswerpen!! Vooral die 100 meter sprint heeft me de das omgedaan vrees ik

maar ik zijn nu slapen

@DumphuiZ ook nog bedankt dude!! Resultaten kunnen altijd beter want je moet een streven hebben! voor vandaag kan ik er blij mee zijn, maar volgende wedstrijd moet beter!!

12.2 s vind ik heel goed voor een speerwerper hoor :). Van d e rest ken ik niet veel..

Goed dat je stopt met drinken want de laatste tijd in je log gaat het over niks anders :p

Ja ga es trainen, zuipschuit! :mad: Succes met de voorbereiding voor het NK? :)

Armpjedrukken is leuk, maar niet verstandig hè. Voor iemand die veel RC oefeningen deed ( en doet ) begrijp ik het niet goed, want naar mijn idee is armpje drukken blessure maker #1

succes met je trainingen!!

Laatst bewerkt:
Gunsy zei:
Armpjedrukken is leuk, maar niet verstandig hè. Voor iemand die veel RC oefeningen deed ( en doet ) begrijp ik het niet goed, want naar mijn idee is armpje drukken blessure maken #1

succes met je trainingen!!

idd! Al veel topics hier gezien van mensen die geblesseerd waren door armdrukken.. waaronder Powerblade.

mij vragen ze ook altijd om armpje te drukken, maar ben idd bang voor een blessure

Dankjullie allen wederom :p

Ja ik was ook bang voor een blessure heb daarom ook met rechts gedaan terwijl ik weet dat ik met links veel sterker ben. (sterke verhalen ;))Heb het vroeger echt veel gedaan op jeugd kamp toen ik een jaar of 8 was gewonnen van mensen die 11-15 waren. Werd ik op de schouders door heel de kantine gedragen :D (/sterke verhalen;)) Ik heb ze ook duidelijk verteld dat ik niet wilde dat er vanaf start signaal snokken werden gegeven. Want dan is de kans op blessures het grootste!! naar mijn mening!! genoeg over het idiote geval van handje drukken

Ik ga vanmiddag weer trainen!! tis al 3 uur nieuwe tijd, Zal dus vanavond worden (ben net wakker). Na wat ik nu hoor, heerlijke pasta heb heel de week junk food op dus !! is weleens goed en lekker voor de afwisseling!!

nog steeds 3*7 schema

The Beer-Era is voorbij!!

After Wedstrijd Training zondag 26 maart 2006

Allerlei oefening met katrol voor elleboog en schouders

(endo/exo/meso/ecto ;) etc etc.. cuban met katrol, armwringen etc etc.)

High-pulls

2*7x55

einde W-up

Squat

7x55
7x85
7x105
7x125

Deadlift "keystone"

7x100
7x130
1x140 (overhand-grip)
7x140 (gewoon weer Mixed-grip)

Katrol oprollen

2 handig
2 handig
2 handig
1 handig L
1 handig R

Katrol Cuban "RC" achtig iets

ik ga hier de benaming nog van opzoeken

3*8*L + R

(40 minuten)
---------------------------

Ging wel lekker hoor

geen last gehad van het handje drukken van gisterenavond.. wel last van men buik + rug omdat ik hier een paar keer flink kramp scheuten in heb gehad net als mijn hamstrings vandaar rustig aan gedaan met Deadliften. Met de training ben ik wel te vreden.. Heb alleen het gevoel dat mijn Deltoidus Anterior nog steeds niet "JUH van HET" is :rolleyes: , Vandaar al dat RC-achtig werk!!

Pasta ter afwisseling van junkfood :) Nou het is maar waar je de nadruk op legt natuurlijk haha.

Ken niet veel van je training maar je squat is meer dan alright!

RC-werk is niet echt voor je deltoideus... Al helpt die daar in beperkte mate wel bij mee. Maar voor jou als speerwerper is het sowieso geen slecht idee om veel RC te doen. :)

wimmos zei:
Pasta ter afwisseling van junkfood :) Nou het is maar waar je de nadruk op legt natuurlijk haha.

Ken niet veel van je training maar je squat is meer dan alright!

Ja was een week in londen, Kheb dus niet echt op mijn eten kunnen letten, moest allemaal snel gebeuren, want ik was niet de enigste die wilde eten, dus veel Junk gegeten. Wel iedere dag wat broodjes gekaant bij de Subway. zonder saus en dus geen vetten!! (minder dan 6 gram in ieder geval)

Dit was de laatste begaai week vanaf morgen begin ik ook maar met de Creatine!!

Samu zei:
RC-werk is niet echt voor je deltoideus... Al helpt die daar in beperkte mate wel bij mee. Maar voor jou als speerwerper is het sowieso geen slecht idee om veel RC te doen. :)

Nee zeker niet maar alle oefeningen zijn niet alleen maar voor men Rotator Cuff, gewoon alle kleine spiertjes meepakken die anders niet gedaan worden in mijn training. Stabiliteit is gewoon erg belangrijk!!

gode squat en is er een verschil tussen keystone en rdl? of blijf je bij keystone in gewone dead houding en zak je tot onder je knieen? Best dat je weer een s traint zuiplap(ga je niet zuipen donderdag bij dag van de student?)

ik zie trouwens dat je calibre gebruikt hebt

@18 fitie

WTF ik heb calibre gebruikt :S ik vat hem eventjes niet hoor.

Ik weet niet wat een RDL=?? maar ik zal maar vertellen hoe ik mijn Keystone's uitvoer..

1e rep Conventional DL, dan zakken tot mijn knie en weer omhoog dat is dan mijn 2e rep.

Dag van de student kennen we niet in Holland ;) volgens mij....

Ik zie de connectie

Volgens mij gewoon een zwaar ondervoede Meso ;)!!

RDL ~ongeveer~ hetzelfde als Stiff Legged toch.. nee ik probeer het onderste gedeelte uit men benen te tillen.

Ook als ik "keystone" doe en ik laat de BB zakken dan buig ik mijn knieen een klein beetje. Ik hoop dat dit antwoord op je vraag was...

Aha ik zou nu hele discussies aan kunnen gaan dat er nog heel wat andere progjes, sites, nieuwsgroepen aanwezig zouden zijn.. maar ik moet wel aan mijn 9 uur slaap komen en nu kan ik maximaal nog maar 8 uur een 45 minuten slapen :(

dag trusten 18!

Terug
Naar boven