MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.181
Krahcttraining

PowerSnatch
2x9x20
2x50
2x60
2x67,5
2x72,5
Fx77,5 @#$@#$.. niet rechmatig boven mijn hoofd gekregen :)

Band Resisted Low box squats deze keer niet choked
stuk of 8 setjes

Bulgarian DB Squats
3x8x10
12x10

DragonFlags
1 negatief, 1 gehele
2 hele hh

Ab Circuit
Sprinter sit up 20x
V-ups 20x
Toe Touches 20x
Hip Thrusts.. 20x

Buik moest weer eens gedaan wordne is te lang geleden.. Nu een nachtje werk :D om dan morgenmaar lekker te slapen in de waarschijnlijk te krappe bus!

wordt je niet ****ing traag als je zoveel krachttraining doe ? :S
ik doe maar 1x kracht in de week.. ._.
enne Merk je veel verschil als je creatine gebruik :P ? ( Kracht/snelheid )

Nee, je wordt niet heel erg traag van veel krachttraining.
Ik ben op een 100m niet snel, maar ik ben met kogel daarentegen weer wel explosief.

Creatine kan je verschil van merken ja ;)

• #4.184

Traag niet.. Daarom doe ik 2x in de week wat sprintvormpjes.. Zou moeten springen maar dat willen men knieen nog niet. Kogel achteruit, vooruit scheelt ook wel..
Mwah zou liever 1 krachttraining inleveren voor een Turnles.. maar ik zie geen capabale mogelijkheden hier in de buurt....

Nee, je wordt niet heel erg traag van veel krachttraining.
Ik ben op een 100m niet snel, maar ik ben met kogel daarentegen weer wel explosief.

Creatine kan je verschil van merken ja ;)

Dat is waar inderdaad, Ja tussen 5 en 10%.. is best wel wat info over te vinden. bijv. dit http://www.ergogenics.org/crea.html

Als is het voor mij alleen een placebo. Ik voel me er okay bij, en vindt het niet duur. Krijg wel vaak krampen... Meestal op de meest ongelukkige momenten.. Jammer!

Vandaag heel de dag duitsland Ruhrgebied parkje bezocht. Oude steenkool en ijzershit.. wel tof.. Jammer van die techniek training. Maar het was min of meer verplicht..

Wat voor creatine gebruik jij eigenlijk?
of van welke leverancier?

Als het alleen werkt omdat het een placebo is, dan werkt het voor jou toch alsnog :p Je gaat er meer door tillen, want je bent mentaal sterker dan :p

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.188
Wat voor creatine gebruik jij eigenlijk?
of van welke leverancier?

Als het alleen werkt omdat het een placebo is, dan werkt het voor jou toch alsnog :p Je gaat er meer door tillen, want je bent mentaal sterker dan :p

XXL shit MegaGrow... Dat bedoelde ik ook met placebo. Sta ook wel wat voller. met alle negatieve gevolgen van dien. Met het stappen heeft het dan soms wel weer voordelen..

Ben weer aan het bestellen maar, ik krijg mijn wachtwoord als sinds gisteren niet gereset balen!

Oh bhaha remco gevonden xD ! Ik sta gewoon op de KNAU site haha ziek :) !!!

http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=4791

Onderaan :P !

De kop en het belangrijkste gedeelte van het artikel gaat toch over een andere speerwperster ;) MEN ZUSJE ;)

I know.
Staan best vaak kleine stukjes :p

Ja maar goed ook, dan houden ze iedereen actief. In tegenstelling van losseveter dat Running-only is.. Jammer

Laatst bewerkt:
Oh ! Maar ik heb mijn eigen stukje :D de rest moet het delen HAHAA :P !

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.192
Training
OH Squat
2x6x20
3x40
3x50
6x65 SB

FrontSquat
2x6x20
3x60
5x90

soort van deload week...

Jumping Split Jerks
2x12x20
2x 12x40

Clean en Jerk (heel lang geleden, en toen kon ik er ook niets van :))
1x60 ff wennen
1x60 zonder te droppen
1x80 zonder te droppen all leg dus..
Fx90 wat een k*t gewicht al haha

niet explosief vandaag te lang geslapen, na die nachten van amper slaap..

DB Bench Press
2x15x10
5x5x37,5 evenaring volume PR denk ik..

Chins
12xBW
2x8xBW

• #4.193
Hamstrings waren nog naar de klote, van die Bulgarians en het ****ing zitten in Bus en trein

Clean and Jerk valt me tegen :o
90kg uitdrukken dat moet je toch wel lukken?

• #4.195
Staat er PR?

Zwaarste wat ik boven mijn hoofd gehad heb is 100... maar was PushJerk.. Ben er niet goed in, en geen zin/tijd/relevantie om daar tijd in te gaan steken.. Mijn military press zijn/waren ook ****ing zwak dus maakt geen donder uit

Staat er PR?

Zwaarste wat ik boven mijn hoofd gehad heb is 100... maar was PushJerk.. Ben er niet goed in, en geen zin/tijd/relevantie om daar tijd in te gaan steken.. Mijn military press zijn/waren ook ****ing zwak dus maakt geen donder uit

Oke ;)

Pfff ik begin al Zenuwachtig te worden voor Zondag ._.' .

Btw Ari heb jij je nou al ingeschreven voor Ter specke bokaal en Flynth recordwedstrijden ?

• #4.198
Nee nog niet goed dat je me eraan herrinnert haha.. Ga ze sowieso niet allebei doen...

• #4.199
Hey ik doe Nederlands Studenten Kampioenschap op 13 mei en Pinksterwedstrijd op de 24e... dan de 30e EK Clubteams.

Net gebeld of ik niet graag TOCH de competitie doe in de één na hoogste divisie.. Twijfel twijfel twijfel...

Als ik jou was zou ik de competitie gaan doen...:D

Terug
Naar boven