MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.201
Ja ook al was mijn training niet super best. Ik ga de comp doen..

3x rustige versnelling
3x felle versnelling met ff topvast houden.. ik bereik men top al naar 30 meter dus haha :D

OHB 4 19,40
OHB 3 21,75
OHF 2 15.90 PR!! YEAHH

Krijg net via Facebook door dat men zusje 3x300 lbs heeft gesquat.. 3x136 dus.. is dan niet op PL diepte.. maar gewoon halfsquat

Laatst bewerkt:
Ja ook al was mijn training niet super best. Ik ga de comp doen..

3x rustige versnelling
3x felle versnelling met ff topvast houden.. ik bereik men top al naar 30 meter dus haha :D

OHB 4 19,40
OHB 3 21,75
OHF 2 15.90 PR!! YEAHH

Krijg net via Facebook door dat men zusje 3x300 lbs heeft gesquat.. 3x136 dus.. is dan niet op PL diepte.. maar gewoon halfsquat

parallel, full of quarter bedoel je met half ??
parallel neem ik aan?

• #4.203
Haha Tussen parralel en quarter in :) Of je staat recht en je hebt full en daar tussen in. Volgens mij zakt ze tot op een box ofzo

• #4.205
Zoiets inderdaad, Nou al waren het quarter squats ze boekt in ieder geval weer vooruitgang haha :).. Ze is in ieder geval consequent

Zondag relaxed weer (h) ! !

• #4.209
Ik in Ookmeer hoor ik net. Totaal niet in wedstrijdvoorbereiding. Dat geeft me toch wel een klein beetje extra druk. Want heb al ruim een week niet gegooid.. En heb er weer maar 3 uur slaap opzitten.. Nice!

Sociaal Leven, Bier, Speerwerpen, Training geven, TU en slaap is niet de ideale combinatie

Laatst bewerkt:
Oei nog een A jongen over de 60m

Thomas hartman 60,89m :o

• #4.211
Haha thomas die traint ook bij ons :)

Nou ik gooi voorlopig nog niet ver.. Ik heb de komende 2,5 week geen techniek training.. ****ing balen! Totaal bijna een maand geen techniek training gehad.. Mooi ****ed! Vandaag ging ook ruk! Nice one!

Is Sam beard het zoontje van Keith ?
enne Thomas zal dan zeker ook wel training van Keith krijgen als
dat het geval is :o.

• #4.213
Haha inderdaad.. Zal ik volgende week zaterdag ff langs komen bij Kees (als meneer Bethlem dat uitkomt natuurlijk). Heb ik toch nog een beetje training :)

PowerSnatch op techniek
3x6x20 op zich okay ;) zover ik de videobeelden bekijken
3x3x50
2x3x60

Hip Snatch
2x3x60
3x65
1x70
1x75
1x80 evenaring PR volgens mij... (heb volgens mij 3x77,5 ofzo van lang terug) met nadrukken en bullshit
Fx80 maar scheit is niet gek, met mijn slaapritme vandaag had ik er weer 3 uur gemaakt dus :).. Plus prive kan het beter

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.215
Ik zal hem zo wel ff mailen ja.. Ff filmpje knutselen

• #4.216
Ik krijg net een mail binnen dat ze volgende week Zaterdag op trainingskamp zijn =/.
Dan maar de week daarop ?

• #4.219
Dan is mijn trainer er ook weer...

Aww jammer.. :P !

Terug
Naar boven