XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.222
Ik antwoord morgen :).. Ik ben kapot, letterlijk en figuurlijk.. vanaf mijnblokbeen, tot aan mijn blokelleboog-pols... echt vet hard gevallen.. morgen filmpje maken..

Bij mij ging het slecht.
13.4m kogel
24.4m slinger ofzo :')

• #4.225
Laatst bewerkt:
Slechte techniek ??
Het ziet er echt goed uit man !
Ik ga binnenkort is filmen dan lach jij je kapot :) !

• #4.227
Ja dit is slecht ja.. timing was way-off.. dat zou een sterk punt van mij moeten zijn.. aanloopsnelheid was bagger.. maarjah wat wilje als ik niet met maximale snelheid op mijn blokbeen kon komen... arm was verre van verwijdert van men lichaam.. heup zette niet door...

Haal je eigenlijk veel Kracht/Spanning uit het strekken van je voorste been en
dan erover heen te schieten ?

• #4.229
Omschrijf het eens iets beter welke vraag je hebt..
Het enige wat bij mij redelijk functioneert is mijn linker been (achterste been)

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.231
De reden dat hij er overheen vliegt, is omdat hij vanuit de beweging heel veel momentum creeert (enkel, knie en heup)... hij staat daarnaast met een erg goed blok... de extra aan energie zorgt er daarom voor dat als hij de speer los heeft gelaten hij over zijn blok heen komt.. Dit is puur te danken aan de actie die het achterste been maakt.

Het been indraaien heeft zeker veel effect. Op mijn voet let ik niet zozeer die volgt wel.. Ik let meer op mijn knie, wat wel helemaal verkeerd is in het filmpje van mij is dat dat ik met mijn hak op de grond blijf plakken.. dat moet absoluut niet.. ik vindt mijn knie makkelijker te besturen dan mijn hak naar buiten duwen.. in feitte zorgt het voor het zelfde effect.

Daarnaast zie je in mijn functie dat ik mijn heup nog niet doorstrek.. alles wat daarna gebeut is eigenlijk niet goed.. De grootste fout zit hem in mijn rechterarm (voorste arm.. die zakt al in mijn broekzak als ik mijn voorstebeen (blokbeen) nog moet plaatsen..

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.233
Haha train jij met robin bak. Die speer van keith was gewoon super elite 80 zelfde model waar ik 68 , 5 mee heb gegooid . Thomas was gewoon wat tam. Die komt wel los met wat ervaring. Robin heeft trouwens de verkeerde speer mee genomen. Beetje jammer dat hij niet op zijn spullen past.

Yep, Robin bak traint ook bij Kees :)

Laatst bewerkt:
  • #4.235
Dat bedoel ik niet, hij moest tegen Leon en mij op wedstrijd toen hij vorige keer gooide.. Wierp hij ontspannen ruim het verste in.. nu deed hij dat weer. Maar gooide wij gemakkelijk 55+ -60 in... Daarbij kunnen we allemaal weleens een off day hebben. Ik heb er een heel seizoen last van gehad dat ik 60 meter heb gegooid als A1.. dat is best een mijlpaal. Waar we naar toe hebben gewerkt.. hij gooit in zijn eerste wedstrijd een PR van 5 meter.. Ik kon daar toen ook niet zo heel goed mee omgaan.

Komt zeker goed met die jongen. Want de meeste van zijn testwaarden zijn beter als die van mij, al zijn sprongen bijvoorbeeld. 6.76 ver of iets dergelijks..

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.237
Dude bij mij zit er gemiddeld zo'n 10-15 meter verschil in 1 seizoen... Het ziet er naar uit dat het dit seizoen weer 15 gaat worden! Maak je vooral niet druk om anderen. Als je maar weet dat ik net als andere jaren ze allemaal in pak op het NK ;)Maakt mij het nu uit, al gooien ze nu 80 of 30 meter..

Laatst bewerkt:
Ben het met arjan eens.
Je moet op jezelf letten en niet op anderen, dat gaat je anders opbreken bij een nk. Dan kan je gaan stressen als ze dan ineens wel goed werpen.

• #4.239
Je mag je wel opladen, of laten inspireren door (directe) concurrenten. Doe ik vaak geneog in wedstrijd situaties. Maar ik weet ook wanneer ik dat moet loslaten..

Ik zou niet gaan trainen.. maar ik wilde wat Muscle ups doen aan klimrek http://www.youtube.com/watch?v=QoX_3gV7ywg lukte me niet.. paar keer geprobeerd..

Komt misschien ook omdat ik nooit gedipt hebt.. ik kwam tot mijn navel boven de stang na de chins haha :) (zijn cheated chins offcourse)

Dus heb ff geoefent met dippen tussen 2 stoelen..

Dips
2xBW PR
2xBW Volume PR ;)
3xBW
4xBW
5xBW
6xBW
6xBW 7F..

De eerste keren kon ik ook echt niet meer... zenuwstelsel went snel dus, dat is positief!

• #4.240
Zometeen naar het ziekenhuis, de dokter denkt aan een scheurtje in mijn hielbeen. Leuk foto's maken!

Terug
Naar boven