Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
Nieuwe schoenen moet ik gewoon langzaam inlopen, gingen na dik kwartier weer irriteren..

Training zelf ging iedere worp beter, pas voor impuls is vaak groter dan laatste (impuls) pas zelf. Zodra ik dit aanpaste kwam ik in veel beter houding. Moet mijn werparm een stuk hoger houden. Daarnaast serieus werken van lenigheid!

Daarna gesprongen niet verder gekomen als
2.56 stand ver.. linkervoet constant op 2.60

Sprongen met 2 benige afzet 5 sprongen
tot 13.20 ofzo.. last van mijn hiel na een tijdje dus gestopt
Hinks stap uit stand 8 meter precies. nice..

Voor het werpen..

OHB 3 22.43 2e prestatie ooit voor mij
OHB 4 19.65 3e ,, wel aardig dus!

Laatst bewerkt:
  • #4.303
Daarstraks

5x40 2xzachtjes 3xvolle bak ging veel soepeler als vorige keer (wind mee misschien??)

En wat kogels achteruit, vanmiddag schouders los gedraait, en tijdens de kogeltjes nog een keertje rustig..

Nu ga ik snatchen en misschien frontsquat ff kijken. Donderdag wedstrijden NSK

• #4.304
Krachttraining

Hip/PowerSnatch
5x5x65

GHR assisted,
3x8

Abs
Sprinter circuit
http://www.youtube.com/watch?v=izDf0MCR2DU
met 20 hh en daarna nog keer met 12

gaat iedere keer beter

Daarna nog wat DB side bends.. maar 1 setje ofzo

Comments:
- Heb bevestiging, ga naar Zwitserland voor Europacup wedstrijd.. Jeuujj! leuk tof! eerste internationale wedstrijd!

Woensdag geen zware Frontsquat maar vrijdag 8x110 als ik me fit voel na de wedstrijd!

Ik zag dat je wel op de deelnemerslijst van flynth staat :o
:)

Ziet er trouwens simpel uit bij die gast
die 74m gooit.

• #4.306
  • #4.307
75 cm bij schouderlenigheid Jeuuj!!

Werpen zelf ging okay, ondanks regen..

Pull over Javelin style.. (of die van mij dan, ik heb meer aan mijn armen nog eens uit te strekken als ik op laagste punt zit..)

3x5x20
5x40
5x60
4x5x50

Wel aardig, voel me nu alleen ziek. Darmen zijn redelijk op hol denk ik... Overmorgen Nederlands Studenten Kampioenschap...

• #4.308
Gisteren 77,5 schouderlenigheid

Maar darmen zijn pas vanochtend tot bedatren gekomen.. ook lichte irritatie rechter lies

Op de wedstrijd aangekomen hadden ze het tijdschema maar wat aangepast.. Potverdomme! kwam totaal niet ut..

Warming-up ja dat mocht niet, iedereen 2 pogingen werpen, dan start wedstrijd. die inworpen gingen wel aardig.. maar ik heb toch echt wel meer tijd nodig

Begonnen met 44 schandalig :D
2e worp 55 of 56 weet niet
3e 58 27
Finale
4e 55
5e 53 inspiratieloos.. stond inmiddels 3e met 3 cm achter
6e 58.36 (6cm verder als nummer 3)

Was kampioenschap dus 2e plek behald..) k*t wedstrijd snel vergeten. Ga vanavond gewoon lekker trainen. maar merk wel dat ik iets zwakker ben. Afstanden kampioenschap onwaardig. maar dat komt dan volgende wedstrijd wel, met niet van dat troosteloos weer..

Laatst bewerkt:
-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.310
63 nog iets,, was haalbaar als ik men warming-up had mogen doen... Wellicht had die persoon dan ook verder.. Maar ik heb een standaard routine die ik gewoon wil uitvoeren. Als de organisatie zich gewoon houdt aan zjin protocol was er niets aan de hand geweest.. Stelletje @#&^@#$()@#*4(!@*#&*(@5

haha en 24 meter onder beste afstand :) er waren wat dingen die me uit men concentratie haalden..

Laatst bewerkt:
  • #4.311
Vandaag training

Sprintjes
2x30 rustig
6x30 volle bak.. aan het einden hielt men voet het weer niet in de nieuwe schoenen, wordt wel lang inlopen dus :P

OHB 4 19.40
OHF 2 16.07 PR

FrontSquat
8x20
5x20
5x60
3x90
7x110 PR 8F damn

HipSnatch
2x50
2x60
2x62,5
2x72,6
2x3x62,5
3x3x67,5
3x70

Meeste sets 2,5 kilo zwaarder als vorige keer, laatste set alleen 1 rep meer gedaan..

Hierna
Band resisted abs met eigen set-up
3x12

Comments:
- Gelukkig gaat de lenigheid gepaard met OH explosiviteit mooi! (OverHeadForward throws)

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.313
Haha ik weet niet hoe Hoorn zal gaan.. Vanaf vrijdag geen tijd meer gehad.. jammer.. Als het goed is kan ik morgen 23:00 uur mooi gaan slapen! Pff klote

http://www.youtube.com/watch?v=07Y0cy-nvAg

30 uur geen slaap en nog ff te gaan!

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.315
Ik geef geen tips tijdens een wedstrijd die ik zelf meedoe :). Moet ik namelijk afleren, niet dat ik een ander niet gun om beter te worden. Maar ik heb moeite om me te concentreren! Probeer me daarom alleen op mijzelf te richten. Het zal al moeilijk genoeg worden als ik straks ruim 50 uur zonder slaap bezig ben geweest :S

Zondag 08:30 ... wordt nieuw record denk ik.. Misschien dat ik voor de training morgen nog een uurtje ga slapen!

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.317
Heb al een week geen training gehad ? Dus zie wel ook al wat trainings achterstand opgelopen

-Deleted-

Laatst bewerkt:
  • #4.319
Nou ik ga voor 12 uur wel slapen ... man man man k*tzooi, dit ontwerp project toch niet gehaald ondanks 60 non-stop werk..

Volgende keer gewoon op tijd beginnen..

Sukkeltje!

Toch nog ff getraind, anders is het helemaal zo slecht

PowerSnatch
5x20
3x50
3x60
5x67,5
5x70

Okay genoeg,,, eigenlijk had ik gisteren 5x5x67,5 op de planning staan. Maarjah dat kon niet..

Terug
Naar boven