Denbar
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan 2kg ofzo en ipv dat soort fietsstuur ding 

Kan dat ook buiten mijn log spammert
---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------
Training gisteren
OHB 4 en 3... niet slecht niet goed.. niet gemeten
OHF 2 14-15 meter.. was erg constant, was allemaal op een andere plek als ik gewent was en moest dus nog wennen..
Paar worpen gemaakt, maar voornamelijk lange aanloop getraint.. ging wel aardig, maar had beetje angst..
Krachttraining
Zelfde buikspieroefening als vorig jaar .. Toen deed ik 5xmet 2 DB's van 30 kilo
Nu ging het te easy 3 reps met 30 en heb ik met de DB's van 35 gedaan... aardige vooruitgang dan op mijn PR van toen!
Schouderlenigheid ging ook erg lekker! 67,5 nieuw RECORD!!!!
Dat de explosieve oefeningen niet super gingen is wel te verklaren, heb een lichte onsteking aan mijn scheenbeen. En heb toch nog steeds redelijk zwaar doorgetraind..
Zondag EuropaCUP (vergelijkbaar met champions league clubvoetbal) met mijn nieuwe club in Bern, Zwitserland.. Ik ga mijn best doen!
Is B-poule waarin NL zit 

Ja B poule omdat die amsterdammers de afgelopen 25 jaar zo slecht hebben gepresteerd. Ik moet gewoon zorgen dat ik direct goed in de wedstrijd zit.. lukte dit jaar nog niet. we zitten nu met het team op het vliegveld.. zo vliegen op genève.. dan busreis naar Bern