- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Nee, meer snelheid? hoe kom je daar nu weer bij.. Als ik niet max snelheid gebruik, dan komt dat gewicht niet op mijn schouders terecht hoor.. Of beredeneer jij tijdens je cleans hoeveel kracht en versnelling je gebruikt om aan je power te geraken. Er is geen mogelijkheid om cleans met een zwaar gewicht langzaam uit te voeren. Dus is een hoger gewicht BETER! (als men een constante vorm behoud) Daarnaast heb ik niet aan setjes draaien, ik wilde gewoon mijn ego strelen!
Ik denk dat je de oefening PowerClean niet goed begrepen hebt.. Het is voor mij geen speedpull waarbij ik wel squatten.. Maar wil exploderen en dus juist maximale snelheid behaal, met een zo hoog mogelijk gewicht!
.. Mijn snatches zijn namelijk wel met submaximaal gewicht en bedoelt om setjes en volume mee te bouwen! Ik heb over een week een belangrijke wedstrijd, ende week daarop weer een belangrijke.. Heel mijn periodisering is dankzij school al in de klote geschopt.. Oorspronkelijk had ik een volume week maar na 60 uur non stop arbeit. Kon ik maandag en dinsdag niet fatsoenlijk trainen dat had een nawee richting woensdag.. En door die k*t aswolk is mijn techniek/kracht micro periodisering ook naar de t*ring gegaan.. Vandaar dat het nu allemaal losse trainingen zijn! etc.. Over 2,5 week ga ik weer hard volume draaien en consequent trainen etc..Jij gefeliciteerd met je PR ( 65m+ is tog een pr)?
en ik ga lekker balen ik word zo schijtziek van mijn verlepte techniek
ik sloop gewoon mijn arm.. met inwerpen doet mijn elleboog pijn
en morgen denk ik ook. Mijn schouder kraakt ook als ik em in rondjes beweeg.
mijn knie is bijna naar de klote door mijn laatste worp.
Ook zo'n gekloot Mijn trainer bij Trias zegt precies het tegenover gestelde
als kees in Utrecht. ( Ik geloof kees)
maar het is vet irritant als je naar voren kijk wat van kees moet, en dan
bij Trias weer hoor dat je naar boven moet kijken...
Ik ga in elk geval geen wedstrijden meer doen want ik verkloot mijn
hele lichaam met mijn "worpen".
Pff ik wou dat ik een boksbal heb kan ik daar lekker mijn agressie op kwijt. !!!!!!!1
Jij gefeliciteerd met je PR ( 65m+ is tog een pr)?
en ik ga lekker balen ik word zo schijtziek van mijn verlepte techniek
ik sloop gewoon mijn arm.. met inwerpen doet mijn elleboog pijn
en morgen denk ik ook. Mijn schouder kraakt ook als ik em in rondjes beweeg.
mijn knie is bijna naar de klote door mijn laatste worp.
Ook zo'n gekloot Mijn trainer bij Trias zegt precies het tegenover gestelde
als kees in Utrecht. ( Ik geloof kees)
maar het is vet irritant als je naar voren kijk wat van kees moet, en dan
bij Trias weer hoor dat je naar boven moet kijken...
Ik ga in elk geval geen wedstrijden meer doen want ik verkloot mijn
hele lichaam met mijn "worpen".
Pff ik wou dat ik een boksbal heb kan ik daar lekker mijn agressie op kwijt. !!!!!!!1
Is volgens mij idd een PR.
Jij moet je niet zo stressen op je techniek....
Volgens mij denk je veels te veel na bij een wedstrijd, zeker als ik het zo hoor van Ik moet dit, maar andere zeg Dat........
Ik had trouwens vandaag Vlaams Kampioenschap senioren.
Had 14.56m, was wel oké qua afstand. Technisch niet in orde, maar WHO CARES. Bij een wedstrijd telt de afstand, het gaat niet om de schoonheidsprijs.....
Training is om techniek te verbeteren, zodat je in wedstrijden standaard een Goede techniek gebruikt, of in ieder geval een betere. Bij een wedstrijd moet je gewoon op de automatische piloot gaan.
Vroeger dacht ik ook dat Techniek bij speer geen fl**ker uitmaakte
als je zo'n filmpje ziet denk je Oh hij maakt een sprongetje en hij ramt dat ding weg...
ik ben er nu achter dat speerwerpen 90% techniek is en als je de techniek
niet goed doet verneuk je je hele lichaam.
Dus ik stress em zeker omdat mijn techniek zo slecht is
als ik het niet verbeter is de kans groot dat ik me binnekort kapot gooi.