damn, doe je goed arie... maanden niet benchen en toch nog 130 kg omhoog duwen

dat speerwerpen zal je upper body strength wel goed houden dan
Hey bedankt man, ik moet zeggen het was niet strict, en zeker weten all out.. drukte hem ook keihard tegen het rack aan net voor de lock-out.. Bouncing all the way...
Als ik pull over up zou doen.. zou ik wellicht de 140 van mijn PR nog doen.. of zelfs iets meer.. Dat maakt echt je triceps sterk.. (pull over gevolgd door een french press)
Zeker een goede bench Arie!
Zonde van je speer laatst trouwens.
Thanks, ja.. Maar goed ik ben niet zo consequent in een jaar. Train het eigenlijk normaal alleen off-season.. en ging dan over op Pull over.. Ik heb geen tijd meer op een Ari/Bill Starr te volgen.. Dus nu zelf iets in elkaar zetten.. Pull over Javelin style heeft wat meer prioriteit, dan pas bankdrukken
De wedstrijd..
Ik kan het op meerdere manieren verklaren.. Voor jullie het makkelijkst te verklaren..
2 weken voor de wedstrijd heb ik 60 uur niet geslapen.. Hierdoor ook een paar trainingen gemist.. Hierna 4 dagen erg hard getraind. Hierdoor kwam ik erg vroeg in vorm (door die extra rust), wat resulteerde in PR vorige week..
Afgelopen week had ik tot woensdag mijn normale training gedaan.. Maar niet echt zwaar of "relevante" records of SB verbeteringen gehaald. Dan donderdag, vrijdag en zaterdag geen normale training gedraait om mijn benen op spanning te krijgen. Wat ik normaliter gewent. Ben
Nu heb ik die wedstrijd zonder die spanning moeten gooien, en mijn techniek leunt gewoon heel erg op die spanning. Daarnaast was ik niet fit.. Te weinig slaap, en fysiek niet super..
Wat lichte ontstekingen.. Linker Bicep, beide schenen (binnenkant)
Vandaag
OH Squat
5x50
3x60 kwam niet goed op diepte
Chin ups..
5xBW
3xBW_5
3xBW+10
2xBW+15
1xBW+20
1xBW+25
1xBW+30
Abb Wheel roll outs vanaf schenen.. (steunend op zo'n fysio ding, als ze je kuiten behandelen)
6xBW
6xBW
Ab Circuit 20 .. Sprinter Sit up, V-ups, Toe Touches, Hip Thrusts...
Wel aardig volgens mij
Morgen, Sprinten, Kogels, misschien wat sprongen.. niet op afstand
Vrijdag Hipsnatch..
Zaterdag rust
Zondag NK Teams