- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1Gast jij vraagt of ik filmpjes wil maken... dan doe ik dat laat ze zien ! Voor tips ofzo
omdat je zei dat je ook een trainer bent. Dan show ik ze hier en dan krijg ik zo'n reactie ??
Ik post dan niet meer in je blog ! en ik maak er ook geen een want het maakt me geen fl**ker uit of mensen het bijzonder vinden dan ik bijv 10x85kg druk of niet..
en aan jou blog te zien vinden de mensen hier het ook niet meer interessant.
Je log wordt anders door genoeg mensen gelezen maar ze reageren niet omdat je een hele specifieke manier van trainen hebt.
Je log wordt anders door genoeg mensen gelezen maar ze reageren niet omdat je een hele specifieke manier van trainen hebt.
Dat klopt.
Meeste reacties zijn bij BB-schemas, maar hier gaat het om Sportgerichte training en dat trekt minder reacties aan en dat houdt het allemaal een stuk meer geordend.

schat eind gewicht op ruim 40 kilo (niet super veel dus)
is echt puur voor atletiek.. Als het goed is raak ik net de 90 graden aan.. (knie hoek)Er staat niet voor niets bij dat ze niet op diepte waren hahais echt puur voor atletiek.. Als het goed is raak ik net de 90 graden aan.. (knie hoek)
![]()
Diepte van 2 of iets hoger.. ik doe hem in het rack.. om op diepte te komen op het laatst gaat iedereen (ja ook jij) automatisch wat voorover hangen met zijn bovenlichaam.. daarom kan ik beter een bankje wegzetten dan moet ik met mijn kont verder zakken
Dit is nog een artikel over zusje: (foto is gestretched.. :S)
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=5190