MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.381
Komt goed jongen! je gaat filmen en onder mijn dwang een log openen.. das mooi :D

Vandaag half uurtje gefietst... en 1 setje buikspieren. Daarnaast wat kuiten gerekt.. morgen kom ik met plan om op 18 juli tijdens t het Nederlands Kampioenschap te vlammen..

• #4.382
Gisteren toch nog maar naar Rotterdam gegaan om te trainen.. 1 uurtje bezig geweest.. 3 uur reizen jeujjj ;)

Squat
5x90
5x110
3x5x130

Pull over Javelin style
4x5x20
4x5x40n geen spotter of aangever...

Bench Press
10x20
8x50
5x80
4x5x100 vooral 2e set was ****ing easy

Pull over Javelin style again..
5x40
5x50
2x5x60

Doel was wat volume draaien op grote oefeningen

Vanavond de lokale grillplaat (wok) helemaal kaal eten! Onbeperkt All-in Jawol!!!

Laat ok maar lekker zitten...

Laatst bewerkt:
  • #4.384
Ik vindt de aandacht tof maar voor zelf verheerlijking en feedback open potverdomme een eigen log

Gast jij vraagt of ik filmpjes wil maken... dan doe ik dat laat ze zien ! Voor tips ofzo
omdat je zei dat je ook een trainer bent. Dan show ik ze hier en dan krijg ik zo'n reactie ??
Ik post dan niet meer in je blog ! en ik maak er ook geen een want het maakt me geen fl**ker uit of mensen het bijzonder vinden dan ik bijv 10x85kg druk of niet..
en aan jou blog te zien vinden de mensen hier het ook niet meer interessant.

• #4.386
Gast jij vraagt of ik filmpjes wil maken... dan doe ik dat laat ze zien ! Voor tips ofzo
omdat je zei dat je ook een trainer bent. Dan show ik ze hier en dan krijg ik zo'n reactie ??
Ik post dan niet meer in je blog ! en ik maak er ook geen een want het maakt me geen fl**ker uit of mensen het bijzonder vinden dan ik bijv 10x85kg druk of niet..
en aan jou blog te zien vinden de mensen hier het ook niet meer interessant.
+1

Quoted for truth!

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Het gaat er gewoon niet om of iemand het interessant vindt of niet. Ik houdt gewoon consequent mijn trainingen bij zodat ik later kan nagaan waar ik fouten maak. Die ik het seizoen later of een paar jaar later als mijn atleten ouder zijn kan gebruiken om hun te helpen..

Filmpjes en resultaten kunnen toch ook over mail, msn etc..

Je log wordt anders door genoeg mensen gelezen maar ze reageren niet omdat je een hele specifieke manier van trainen hebt.

Je log wordt anders door genoeg mensen gelezen maar ze reageren niet omdat je een hele specifieke manier van trainen hebt.

Dat klopt.
Meeste reacties zijn bij BB-schemas, maar hier gaat het om Sportgerichte training en dat trekt minder reacties aan en dat houdt het allemaal een stuk meer geordend.

• #4.389

Dat doet me deugd, maar goed zo'n log houdt je ook nog eens gemotiveerd. Als ik iemand anders zwaarder zie voorslaan bankdrukken of kniebuigen!

Dat klopt.
Meeste reacties zijn bij BB-schemas, maar hier gaat het om Sportgerichte training en dat trekt minder reacties aan en dat houdt het allemaal een stuk meer geordend.

Is waar.. Voorlopg houdt ik dit log ook gewoon bij ;)

Daarnet 50 minuten op de Hometrainer.. ik zweet.. precies hardslag weet ik niet.. maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik in beweging blijf.. Af en toe wat extra adrenaline of snelheid om dat ik nogal wat Tricky Guitar Hero liedjes aan het spelen was tijdens het trappen...

• #4.390
WTF GROOT NIEUWS

Mijn kleine zusje (22) heeft net de Amerikaanse Kampioenschappen gewonnen met een dik PR 58,99 meter helaas 1 cm onder A limiet voor het Senioren NK! Wel een nieuw Nerderlands Record Onder 23 jaar... Dikke shit

Mooi nieuws, gefeliciteerd met je " kleine" zusje! Ik neem aan dat het wel een reden voor een feestje is?

• #4.392
Ja mag eigenlijk niet drinken met ontstekingsremmers maar ben toch al aardig van de kaart

• #4.393
,

PHP:
,

Hier staat hij wel goed op!
[Link niet meer beschikbaar]

• #4.394
Vandaag nog heel even kans gezien om te trainen..

Squat (diepte is ruk, doe het ruk en is niet bedoelt voor powerlift of iets van dien aard)

10x20
5x70
5x110
5x140
5x150
5x160
4x170 5F

DB Press SS DB rows (1 handig, 1knie op verhoogd bankje)
15x10 ss 10xgewicht x
2x8x32,5 ss 2x8x ... steeds verhogend
10x32,5 nog meer gewicht ;) schat eind gewicht op ruim 40 kilo (niet super veel dus)

• #4.395
Fantastische foto van Remco tijdens de Gouden Spike...

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer genoeg hoor ik net dat hij deze poging niet geldig heeft gehouden. En zelfs een (kleine) blessure aan de wedstrijd heeft over gehouden. Adductor!

Beste squats gek!

• #4.397
Er staat niet voor niets bij dat ze niet op diepte waren haha :D is echt puur voor atletiek.. Als het goed is raak ik net de 90 graden aan.. (knie hoek)

squat2.gif

Diepte van 2 of iets hoger.. ik doe hem in het rack.. om op diepte te komen op het laatst gaat iedereen (ja ook jij) automatisch wat voorover hangen met zijn bovenlichaam.. daarom kan ik beter een bankje wegzetten dan moet ik met mijn kont verder zakken

Dit is nog een artikel over zusje: (foto is gestretched.. :S)
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=5190

Er staat niet voor niets bij dat ze niet op diepte waren haha :D is echt puur voor atletiek.. Als het goed is raak ik net de 90 graden aan.. (knie hoek)

squat2.gif

Diepte van 2 of iets hoger.. ik doe hem in het rack.. om op diepte te komen op het laatst gaat iedereen (ja ook jij) automatisch wat voorover hangen met zijn bovenlichaam.. daarom kan ik beter een bankje wegzetten dan moet ik met mijn kont verder zakken

Dit is nog een artikel over zusje: (foto is gestretched.. :S)
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=5190

Oh ok, dacht misschien iets boven parallel ofzo. Vanuit rack, dus na elke rep terugleggen of hoe moet ik dat zien? Want heel toevallig heb ik die ook gedaan vandaag ivm pijnlijke lies..

• #4.399
Mwah pak de stang uit rek, doe 1 stap naar achter en ga gewoon naar beneden totdat ik aan beide kanten de veiligheidspinnen raak..

Ik zal volgende keer ff filmen.. Nu in ieder geval veel spierpijn in glutes, mindere mate hamstrings...

Daarnet
50x chins
in 10 minuten met 2 minuten bellen tussendoor.. steeds 6 reps gemaakt.. (behalve 1x. door telefoontje)

Ab circuit

2x20 op 4 oefeningen

shit, squat gaat goed!
Ik weet nog een tijd dat je met moeite 110kg nam met 3 dagen kniepijn.

Terug
Naar boven