MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.401
Ja, ik moet zeggen ik had gisteren na squatten wel even last...

vandaag niets. Belangrijskte van vandaag ben ik eigenlijk vergeten te vermelden. Na een week van niet rennen/lopen/sprinten/springen. Heb ik vandaag 400 meter ingelopen zonder pijn. En zelfs versnellingsloop gedaan (echt op mijn gemak)

Ik heb 170 onder par staan van deze winter.. maar toen had ik nog alle tijd om te trainen. In deze fase van het seizoen is het de bedoeling dat ik explosief wordt.. en met die 140+ gewichten explodeer ik nog gewoon omhoog (terwijl ik met deepsquat geen k*t voordeel haal tijdens speerwerpen)

Dit is de normale hoogte voor werpers!

http://www.youtube.com/user/MaartenPersoon#p/u/23/dDKx_pGiOzw

Gast doet trouwens 175 voorslaan ;) en is nu 22 denk ik :)

Ja, ik moet zeggen ik had gisteren na squatten wel even last...

vandaag niets. Belangrijskte van vandaag ben ik eigenlijk vergeten te vermelden. Na een week van niet rennen/lopen/sprinten/springen. Heb ik vandaag 400 meter ingelopen zonder pijn. En zelfs versnellingsloop gedaan (echt op mijn gemak)

Ik heb 170 onder par staan van deze winter.. maar toen had ik nog alle tijd om te trainen. In deze fase van het seizoen is het de bedoeling dat ik explosief wordt.. en met die 140+ gewichten explodeer ik nog gewoon omhoog (terwijl ik met deepsquat geen k*t voordeel haal tijdens speerwerpen)

Dit is de normale hoogte voor werpers!

http://www.youtube.com/user/MaartenPersoon#p/u/23/dDKx_pGiOzw

Gast doet trouwens 175 voorslaan ;) en is nu 22 denk ik :)

Serieus?
Dat is niet diep ...

Btw, gefeliciteerd met je zus(je?)!
Vet man! Wel jammer van die ene cm voor de kwalificatie, maar dat lossen ze bij de atletiekunie vast wel op :)

Serieus?
Dat is niet diep ...

Vet man! Wel jammer van die ene cm voor de kwalificatie, maar dat lossen ze bij de atletiekunie vast wel op :)

Zo diep doen de meeste kogelstoters het. Denk zelfs meeste werpers.
Ik ga zelf even diep als op dit filmpje. Frontsquat doen werpers daarentegen wel gewoon full.

• #4.404
Serieus?
Dat is niet diep ...

Mwah ze is onder 23 en dan gelden eisen van de Europese Atletiek Bond.. je moet dan de A limiet benaderen om uitgezonden te worden. Nou die limiet is benadert tot en met 1 cm. Daarnaast zijn er nog meer regeltjes hoor ;)

Maar goed NCAA kampioenschap was een droom, en Barcelona ook zeer zeker, alleen nu weer ander probleem met der laatste toetsen in Amerika die 3 dagen na Barcelona gemaakt moeten worden..

Mwah ze is onder 23 en dan gelden eisen van de Europese Atletiek Bond.. je moet dan de A limiet benaderen om uitgezonden te worden. Nou die limiet is benadert tot en met 1 cm. Daarnaast zijn er nog meer regeltjes hoor ;)

Maar goed NCAA kampioenschap was een droom, en Barcelona ook zeer zeker, alleen nu weer ander probleem met der laatste toetsen in Amerika die 3 dagen na Barcelona gemaakt moeten worden..

lastige dillemma's...
maar blijft een luxe-positie :cool:

• #4.406
Vandaag 4 kleine rondjes op gras.. en wat warming-up dingen op de aanloop. Durf nog zeker geen snelheid te maken.. Schenen zijn nog niet hersteld... Thuis gekoeld.. gisteren toch nog een ruime 2 uur slaap gehaald.. Ik hoop er vanacht in ieder geval 4 te halen!

• #4.407
Vandaag

1x gekoeld voor training

3 rondjes rustig in gelopen

Bankdrukken
5x50
5x80
4x105 5F(PR voor thuis)
5x100
4x102,5 5F
4x100 5F
4x100 + 1x100

HalfSquats

squat2.gif

Ik heb ff gefilmt maar diepte zit precies tussen 2 en 3 in... Niet diep dus. maar is gebruikelijke diepte (bij het gros van alle atleten)en ga het voor NK eens uitproberen.. de hoek over de buitenkant van mijn knie is 90 graden..

5x70
5x110
5x5x140

Nog een keer schenen geijst..
straks nog eens een keer die dingen waren niet koud genoeg

Morgen een speertje gooien. Vanacht weer huiswerk maken ;).. Vanaf volgende week hoef ik alleen nog maar toetsen te leren geloof ik!

• #4.408
Zo wat een weekend..

Ben na de wedstrijd vol op mijn gezicht geslagen, zag het totaal niet aankomen, was ook 0 aanleiding toe.. Gasten zijn ingerekend en gisteren in nuchtere toestand nog een verklaring afgegeven..

Vandaag in lange tijd weer eens in de middag warm gegeten wat is dat tijdens trainen goed bevallen..

Half gay quarter Squat
5x70
5x110
5x145
5x175 zoals gepland, maar deze keer erg makkelijk

Wilde bulgarian squats doen.. maar kreeg kramp in mijn voet :S

Buikspieren
2 setjes ab circuitje 4x20

Waar was dat goed voor dan? Had je woorden met iemand of was het gewoon echt uit het niets?

• #4.410
Echt uit het niets.. ik kende die gasten niet, en hun mij ook niet..

Ze waren tegen kleine mennekes bezig.. Uit mijn dorp, (broertjes van mijn vriendengroep). Ik heb enkel geroepen dat ze eens rustig moesten doen. Is geverifieerd door meerdere getuigen..

Het hele gebeuren ging nogal snel (zonder aanleiding)... Maar met mijn onstekingsremmers, en alcohol, was ik toch al niet in een beste staat.

Dat is best wel balen als je niet weet wat er gebeurt. Niks aan over gehouden?

• #4.412
Morgen dokter, om te kijken of neus toch niet gebroken is.. Hij deed vanochtend nogal veel pijn, ff laten checken of ik geen hersenschudding heb. Ik ben natuurlijk ook niets gewend.

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:10 ----------

Zie net dat ik spreek over 1 cm onder deelname van NK in eerdere post.. Dat moet EK zijn.. EK senioren in Barcelona..

• #4.413
Lekker getraind trouwens

Techniek ging aardig goed!

OHB 4 19,43

Verspringen uit stand 2.50 (binnen, zonder zand :))

Schouderlenigheid 78

Pull over Javelin
3x5x20
2x5x40
5x50
3x65 lag verkeerd
5x65

Bench Press
5x50
5x80
5x110 moeizaam maar gehaald ;)
5x107,5

Daarna snel naar huis.. de rest had erg lang door gegooid. dus weinig tijd voor krachttraining

• #4.414
Vandaag

Ingelopen zonder last, redelijk tempo!

PowerClean (long time ago)
5x20
3x70
5x90
2x5x100 (bloed op mijn schenen, en quads.. geen last van voor de rest)

Chins
5xBW
5xBW + 5
5xBW + 5
5xBW + 7,5
5xBW + 7,5
5xBW + 7,5

Front Squat diepte onder plaatje 4 (hier boven ergens te zien)
5x20
5x50
5x80
5x90
5x100

zeker niet mijn max.. maar okay.. Gewoon lekker opbouwen komende 2 weken.. dan ff taperen en NK...

• #4.415
Vandaag 3 sprongen met beide benen

8.05 volgens mij wel aardig
ruim 2,68 per sprong als je men poten er afhaalt 2,48 per sprong.. Wel aardig op zich.. Morgen (zaterdag ga ik nog ff bij Denbar kijken als hij zijn NK gaat gooien..

Ziet er netjes uit, vooral die fronties!

• #4.417
Daarnet 5 loopsprongen uit stilstand
13.15 meter voor mijn doen best aardig

• #4.418
Ik dacht dat ik mijn 3 in een dozijn training al had gepost

Squarter Squirter Squat
5x70
5x110
5x5x150 (in 10 minuten voor mij is dat retesnel ;))

Ab Wheel Roll outs from knees
3x12

Morgen NK Junioren kijken.. plekken 2 tot en met 6 worden spannend

Sterke squats!

Ik dacht dat ik mijn 3 in een dozijn training al had gepost

Squarter Squirter Squat
5x70
5x110
5x5x150 (in 10 minuten voor mij is dat retesnel ;))

Ab Wheel Roll outs from knees
3x12

Morgen NK Junioren kijken.. plekken 2 tot en met 6 worden spannend

Gezellig :p

Terug
Naar boven