Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
ja met die bull shit ben ik het eens, over het opbouwen ben ik het ook eens, ben het dus totaal eens goed eej ;) :D,

Ik ben zelf ook met 8 kilo endo-/exo rotaties begonnen inmiddels heb ik geen moeite meer met 15 kilo dus jah... en de rep range ligt bij mij idd (ook) tussen de 8 en 10.

Laatst bewerkt:
Training woensdag 29 maart 2006

Snelheid achtig probeersel traininkje :)

Erg veel last van onderarm komt daar helemaal goed mee maar ik heb nu reactie van de massage evenals in de schouder. Spierpijn in benen en rug is voorbij.. dus mooi moment om weer te trainen :P

Endo/Exo + algemene warming up shizzle ;)

aan katrol

High Pull

7x55

*komt er een maat wat lege CD'tjes ophalen 25 minuten mee gepraat, en van de zomer na zijn tentamens misschien wel een trainingsmaat voor thuis erbij, eerst zien dan geloven hij hard er wel zin in en vond het bij ons veel ruiger als in de hyper-moderne cardio tv kijk apparaat gym waar hij normaal traint :P kijk dat zijn de mannen :D

opnieuw warming up gedaan :P

High Pull

7x55
7x75
7x75 PR

Squat "speed"

7x55
7x75
7x85 (ging nog steeds snel :))

Bent over Row onderhandse greep (ook op snelheid)

7x50
7x50
7x70
7x70
5x80 PR

Deadlift "speed" (overhandse greep)

7x80
7x80
7x80
7x80

---------------------------

voor mijn gevoel lekker bezig geweest gezweet want ik heb het allemaal lekker snel achter elkaar gedaan!!! Ik moet meer Row bewegingen gaan maken de blessure aan de voorkant van mijn schouder .. aanhechting van lange bicepskop aan "schouder bot" zat dus ontsteking in. Als ik nu mijn achterkant wat sterker maak moet dit probleem opgelost worden!! Dit keer geen Keystone deadlift maar iedere keer dat ding op de grond deponeren en weer omhoog Sleuren ;).

Onderarm: rekken/strekken van pols gewricht

Ik heb wat gespeelt met verschillende manier van vastpakken, en dat voelde wel fijn!

Laatst bewerkt:
goede training, zeker als alles zo snel omhoog ging!:D

Lekker. Mooie gewichten voor speed!

mooie speed training, oeps ik heb die endo en exo shit vergeten

idd goede speed training!
RC-werk rules!

Supertom zei:
goede training, zeker als alles zo snel omhoog ging!:D

Gunsy zei:
Lekker. Mooie gewichten voor speed!

zo voelde het idd :D

18fitie zei:
mooie speed training, oeps ik heb die endo en exo shit vergeten

Dude, kom op zeg, dat meen je niet.. volgende keer voer je hem voor en na je training uit !!

terrestris zei:
idd goede speed training!
RC-werk rules!

RC-Werk is voor de echte jongentjes onder de mannen :rolleyes: (ofzoiets), maar het is in ieder geval goed om het minstens 1 keer per week in je trainings programma te hebben!! Baadt het niet dan Schaadt het niet, zoals mijn wiskunde docent altijd zei :cool:

de helft van de oefeingen zeggen me helemaal niets :D, in elk geval mooie speed benches, op hoeveel percent doe je die van je max?

Nice high pulls! Hoe lang blijf je nog doortrainen met die 7-reps? Ik zou dit niet te lang doen eigenlijk.

Prima training Ari, 2 pr's, nette rows!

Blackadder zei:
de helft van de oefeingen zeggen me helemaal niets :D, in elk geval mooie speed benches, op hoeveel percent doe je die van je max?

okay dan, oefeningen kun je vast wel terug vinden op www.exrx.net terugvinden of google, of je vraagt welke je niet kent, dan PM ik ze wel door mocht je interesse hebben :)!

Speed Benches zaten niet in mijn traning hoor. De Squats daarentegen waren op gevoel (zo snel mogelijk zonder los van de grond te komen) en achteraf gezien zaten ze op ~55% van mijn 1RM

eq_909 zei:
Nice high pulls! Hoe lang blijf je nog doortrainen met die 7-reps? Ik zou dit niet te lang doen eigenlijk.

Mijn schema's zijn altijd gebasseerd op 3 weken beulwerk ;), dit is de laatste van 3 weken volgende week weer iets nieuws!!, Wat is je redenatie om dit niet te lang te doen...

g-men zei:
Prima training Ari, 2 pr's, nette rows!

Dank u dude! over de Rows was ik zelf ook erg tevreden, ik had ervoor de logs van Sossa en Adema doorgenomen en zag dat die 2 ook PR's op de ROWs hadden gehaald, vond dat ik niet kon achterblijven :D

---------------

Vanavond 1 van de laatste Killer-been trainingen, we gaan denk ik weer de statische (en verzwaarde) sprongen omzetten naar dynamische hoogte/verte sprongen, ik heb der zin aan!! ;-) :D

23 April mijn 1e wedstrijd in het Prachtige Zeeland ;) (onder druk van een zeeuwse klasgenoot die aan het meekijken is :p)

Je kunt best een tijdje alles met 7 (of 3,4,5,8, whatever) reps trainen hoor:

Steve Justa zei:
There is no secret routine, there is no magical number of reps and sets. What there is, is confidence, belief, hard work on a consistant basis, and a desire to succeed.
;)

En weet je al wat ga je na die 3 weken gaat doen?

eq_909 zei:
Je kunt best een tijdje alles met 7 (of 3,4,5,8, whatever) reps trainen hoor:

Origineel gepost door Steve Justa
There is no secret routine, there is no magical number of reps and sets. What there is, is confidence, belief, hard work on a consistant basis, and a desire to succeed.
;)

En weet je al wat ga je na die 3 weken gaat doen?

ja steve heeft aardige dingen in zijn boekskes;

Rock Iron Steel, 'The Book of Strength' bijvoorbeeld

Tjaah doe gewoon wat er op mijn schema staat. in het jaar hebben we verschillende voorbereidingsfases, we zitten nu aan het einde van de laatste voorbereidingsfase. (Een gedeelte van de training is nu gericht op: kracht omzetten/gebruiken om snelheid/snelkracht te krijgen)

Met welk schema ik ga trainen weet ik op dit moment niet, kheb wel ergens het globale jaar schema liggen, maar het uitgewerkte en specifiekere schema, krijgen we zoiets week van te voren opgestuurd.

maar een echt antwoord op je vraag, of ik weet met welk schema ik zondag mee ga beginnen luid: "Kga 't vanavond aan de trainer vragen! :)"

Update:

Training benen, gewoon net als normaal, daarna wat testjes

begonnen met : Hink-stap-sprong vanuit stand: 7,70 meter PR
Toen : Stand Ver/Horizontal Jump: 2,30 meter BAR EN BAR slecht, khad ook alles al gegeven in de trainingssprongen voor dat we met hink-stap begonnen ik hoop dat dit de verklaring is want mijn sprint is ver vooruit evenals mijn Squat..

Naar aanleiding van de training van gister lichte stijfheid in men Glute en Hamstrings en Quadriceps maar vooral men onderrug die zit tussen erg stijf en pijnlijk in :rolleyes:

Morgen thuis training :(, laatste keer 3x7 :D

Zondag beginnen met series van 5 (mijn favoriet :D)

mooi pr, die series van 5 met hoeveel sets dan (5x5?)

Het schema zegt:

1e Week: 3x5
2e Week: 4x5
3e Week: 2x5

Maar ik ga denk op sommige oefeningen voor de 5x5 en de bijoefeningen met 3x5... en dan steeds het gewicht opvoeren na elke set.

Zo te zien gaat het ook lekker samen, krachttraining (op jou manier) en je sport.. top!, keep it going ;)

Ja dank u wel

Training 31-Maart-2006

Eerst lekker training gegeven. Iemand wilde high-five geven dus ik mijn hand omhoog. Gaat hij erineens een handje druk wedstrijd van maken.. damn onderarm weer pijn gedaan :(, rustig vertelt wat er aan de hand is en na 9 julie krijg ik een biertje van hem :P

Thuis trainen.. ik zou mijn pa wel bellen om te komen spotten mocht het nodig zijn.. (bel dan als ik aan mijn zware series zou beginnen)

Endo/Exo

+ nog een hoop andere katrol shit....

Bench Press

7x50
7x70 (erg moeizaam en geen zin meer :(, in series van 7 voelde niet lekker! Moe geen motivatie en dinges)

Vanaf hier gaan aankloten en schema losgelaten

Staande Triceps Extension aan de Pully

7x25 (schaam, kabels zijn erg stroef)
7x25 (kabels komen los :))

Bench Press "speed"

7x45
7x47.5

7x25 (schaam, kabels zijn erg stroef)
7x25 (kabels komen los :))

Bench Press Lock Outs ROM 10 cm

7x105 PR
7x105
7x105 (ROM 15 CM) PR
7x105 (ROM 15 CM)

Endo/Exo rotatie

+ andere katrol shit (wilde stopppen, maar dacht doe nog wat DB snatches

2 Handed seated DB snatch

7x10 PR
7x10 (voelde mijn rechterschouder (lange bicepsaanhechting, DAMN :mad: )

7x35
7x45

Endo/Exo rotatie

+ andere dingen, armwringen + zo ongeveer alles wat mogelijk is aan het katrol :)

Bent Over Lateral Raises

7x10 (beter wat lichter pakken) PR
7x7
7x7
7x7
7x7
7x7

En als laatste weer endo/exo :rolleyes:

Tjaah die rare training kwam mede door mijn onderarmen.. en mijn schouder

Bent Over Lateral Raises ga ik er in houden om zodoende mijn achterste schouderspier sterker te maken.. want voorkant is toch te sterk (als hij geen pijn doet tenminste), disbalans in mijn schouder dus...

Onderarm is gewoon domme pech... niets aan te doen, vanavond weer Nuchter stappen, morgen 6 uur beginnen met werken en om 2 uur staat er een Werp training gepland ??? ???

Sorry ik moet in ieder geval eventjes uit, Maat van me heeft vast werk gevonden na een half jaar solliciteren en dat viert hij vanavond.. anders was ik echt niet weeste stappen..

Nice training!

Wel veel triceps werk dude.

Terug
Naar boven