AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
Remco jij moet toch pas zondag?

Remco jij moet toch pas zondag?

Nee nee :')
Heb je alsnog ff gesproken dan, maar kwam je precies te laat tegen eigenlijk :p

Hahaha

Hoe is het speerwerpen nog afgelopen? Ik ben direct na mn kogel naar huis gegaan, was echt ****ing boos op mezelf, zo erg stond ik te k*tten.

Ondanks blessure, maar baal gewoon dat ik geen snelheid kon maken in de ring :mad:

• #4.423
Haha, ik had al vrij snel door dat ik je op dat moment niet teveel moest storen ;)

Speerwerpen, slechte worpen van iedereen eigenlijk Lars had 69.78 uit het hoofd

Dennis (DENBAR) begon echt met 2 k*t pogingen daarna nog 1 poging die niet best was maar met die afstand werd hij toch mooi 3e..

@Remco
Volgend jaar jongeman! Volgend jaar! whaha prachtige coach heb je trouwens! Maar goed dat heeft misschien ook zijn keerzijde zo;n figuur!

Laatst bewerkt:
Haha, ik had al vrij snel door dat ik je op dat moment niet teveel moest storen ;)

Speerwerpen, slechte worpen van iedereen eigenlijk Lars had 69.78 uit het hoofd

Dennis (DENBAR) begon echt met 2 k*t pogingen daarna nog 1 poging die niet best was maar met die afstand werd hij toch mooi 3e..

Volgend jaar jongeman! Volgend jaar! whaha prachtige coach heb je trouwens! Maar goed dat heeft misschien ook zijn keerzijde zo;n figuur!

Op dat moment kon je me nog storen hoor. In de wedstrijd dan ben ik niet meer te storen, dan ben ik echt in mn eigen wereld :p

hahaha wat een k*t wedstrijd !! na de 1e inworp begon het al te branden in mn elleboog
daarna ging ik door een hel ongelofelijk !! nu gwn 4 weken lang lekker niks doen !

( kan mn arm nieteens verder dan 45 graden buigen... )

Normaal had ik nooit nu mee gedaan met een wedstrijd maarja het moest nu maar.

• #4.426
Ik heb gisteren getraind met wat gewichtjes

Squat (quarter gay dinges)
5x70
5x110
5x150
5x185 PR

DB Press SS DB Row
8x35 ss 8 hh
8x35 ss 8 hh
8x35 ss 12 hh

KAPOT echt een uur moe en zwaar ademig geweest

Vandaag speerwerpen in Woerden.. (maandag)

Ging aardig met 600 gram (66-67) gegooid en 1x800 (63-64) *over de lijn

Stand ver 2.56 m
5 kikkersprongen 13.40 PR
Hinkstap uit stand 1 mega uithaal 8.70 meter PR (ook 8.25 gesprongen pr was 8 ;))

Ik heb gisteren getraind met wat gewichtjes

Squat (quarter gay dinges)
5x70
5x110
5x150
5x185 PR

DB Press SS DB Row
8x35 ss 8 hh
8x35 ss 8 hh
8x35 ss 12 hh

KAPOT echt een uur moe en zwaar ademig geweest

Vandaag speerwerpen in Woerden.. (maandag)

Ging aardig met 600 gram (66-67) gegooid en 1x800 (63-64) *over de lijn

Stand ver 2.56 m
5 kikkersprongen 13.40 PR
Hinkstap uit stand 1 mega uithaal 8.70 meter PR (ook 8.25 gesprongen pr was 8 ;))

Wat is je pr met standver?

• #4.428
2,60 ofzo echt heel slecht.. (in vergelijking met voorslaan enzo)

• #4.430
Standing Long Jump

Standing broad jump

http://www.youtube.com/watch?v=V_b6GrFDxKU

http://www.youtube.com/watch?v=9uF87Q6tLxw

Goede speerwerpers in NL springen zo rond de 3.25 en Wereldtoppers zitten op 3.57 *snik. Ik betwijfel trouwens of het bovenste filmpje wel zover is als er gezegd wordt. Ziet er namelijk niet ver uit.. In de zandbak of op het gras springen is veiliger. Als je de kans hebt spring naar het (strand)zand/verspringbak

Hink stap uit stand

http://www.youtube.com/watch?v=NRAuJOYyyG0 Kereltje heeft waarschijnlijk nog boutere techniek als ik :)

http://www.youtube.com/watch?v=ZcsUv0kUIPg Betere sprongen maar andere start (zo nog nooit geprobeerd in ieder geval)

Die 5 kikkersprongen kunnen jullie wel raden mag ik geloven :D

Laatst bewerkt:
Thanks, heb vandaag ook een beetje wat lopen experimenteren ermee, maar dat was op de tegels..

• #4.432
Dan moet je het als training beschouwen en niet als test.. maw.. doe alles op 70-80% en maak wat herhalingen.. Niet proberen afstanden weg te zetten.. Het is een (redelijk) hoge belasting.. (meer als een max attempt squat). Van dit in combinatie met sprintjes zijn mijn schenen naar de klote gegaan..

Dan moet je het als training beschouwen en niet als test.. maw.. doe alles op 70-80% en maak wat herhalingen.. Niet proberen afstanden weg te zetten.. Het is een (redelijk) hoge belasting.. (meer als een max attempt squat). Van dit in combinatie met sprintjes zijn mijn schenen naar de klote gegaan..
Ok bedankt,
Kon mijn schenen idd wel voelen naderhand.

• #4.434
Ok bedankt,
Kon mijn schenen idd wel voelen naderhand.

Na afloop je kuiten op 2 maniern rekken.. zowel de diepe(Lage) als de grote kuitspier

Dit doe je door tegen een muur of iest aan te leunen.. 1 voet er een meter of iets vandaan andere beetje vooruit, hierbij duw je heup evenwijdig aan de grond naar voren.. terwijl je hak van je gestrekte been plat op de grond laat.

Die andere sta je wat minder ver van de muur en mag je knie uit de rechte lijn halen (dus niet 1 lijn tussen hak, knie en heup) maar je knie naar voren en beetje de grond)

Daarnaast als je vaker last krijgt van je schenen ijsen!

• #4.435
Training vandaag weinig tijd, erg warm.. En wat problemen met mijn voeding... Owjah en niet te vergeten 1.5 uur geslapen lol :P

PowerClean
2x5x20
3x50
3x70
3x90
5x105 1 failure
5x105 clean 2 en 5 gehaald :P lol

Chins
5xBW
5x5xBW+10

FrontSquat
2x5x20
3x50
3x80
5x110 goede diepte..

• #4.436
Training vandaag

Benchpress
2*10*20
5*50
5*80
5*100
5*105 pr voor thuis
5*105 focking easy
2*105 ??? +1*105 2F

Wat triceps cable. Extension bb curl, en exo rotaties omdat ik mijn elleboog wel heel wil houden ;) morgen ans en volume op powerclean en gay diepte squat

• #4.437
Gisteren

Gay diepte Squats
5x5x160 PR

Voel mijn hamstrings goed, Maat van me heeft extreem ver gegooid (76,20). Dus ben nu ook wel weer gebrand om morgen goed te trainen!

• #4.438
Gisteren tour de france gekeken op de rand van de beschaving (grens met belgie)

en nog ff wat getraind..

DB Drukken
8x14
8x22
8x30
5x36
3x42

Liggend Rowing

tot 8x80 maar apparaat/cable was ruk

DB Row
5x5x42

Vandaag

kogeltjes gegooit
OHB 4 19,80 10 cm onder PR.. was explosief maar de echte klap moet nog komen...
OHF 2 15,25 kon niet gaan hangen onderrug voelde niet goed

Gay diepte Squats
8x20
5x70
3x110
3x150
3x170
3x190 PR

3x10 ab wheel roll outs

setje van 20 reps per oefening Ab circuit

wel tevreden hoor

Morgen geen techniek training ivm met Nederland.. 1 iemand van de groep wil hierdoor dat er niet getraind wordt.. dus gaat het niet door.. jammer.. nu woensdag maar techniek training doen na een zware powerclean en frontsquat sessie..

• #4.439
Vandaag niet geheel tevreden.. maar als ik zo terugkijk op alles.. ging het eigenlijk wel heel aardig

HipSnatch
5x20
2x50
1x60
1x70
1x75
1x80

FrontSquat op diepte
5x20
5x50
3x80
3x100
3x120 evenaring PR
1x130 ****ing easy.. maar moest nog een training doen.. volgende week dik pr crashen

2e training (in Woerden)

OHB 4 20,65 (75 cm over mijn PR HEEN)
OHB 3 22,98 PR met maarliefst 6 cm lol ;))

Vandaag een hoop gekloot vooral met mijn schenen, dus terwijl ik dit typ worden mijn schenen weer gekoelt..

toch 68 meter 600 gram.. normaliter gooi ik met 800 gram daar in de buurt.. dit was aan het einde van de training dus heb wel hoop dat het ver gaat zijn met NK! vanaf morgen IBUprofen.. (onstekingsremmers en dan komt het dubbel goed!)

(...)

toch 68 meter 600 gram.. normaliter gooi ik met 800 gram daar in de buurt.. dit was aan het einde van de training dus heb wel hoop dat het ver gaat zijn met NK! vanaf morgen IBUprofen.. (onstekingsremmers en dan komt het dubbel goed!)

K*t is dat, moet je telkens die speren helemaal ophalen :p

Gaat goed hier zo te lezen! :thumbs:

Terug
Naar boven