- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
) Die 58,99 betekende dat ze 1 cm te kort kwam voor de NL'se limiet voor het Europees Kampioenschap (barcelona) Internationale is 57,50. In NL zit ze dan nog in een uitzonderings positie omdat ze nog een jonge seniore is (NEO). Maar ze moest nog vormbehoudt aantonen. Door op het NK 56 meter ver te gooien. Mijn zusje had eerst haar wedstrijd en gooide niet super goed. Ik moest ondertussen mijn warming-up gaan starten.. Tijdens warming-up kreeg ik door dat ze op plek nummer 1 stond.. verder dan een meisje dat al de limiet had gegooit 59,27.. dus maar 28 cm verder als men zusje zei hoefde dus geen vormbehoudt meer te tonen.. Men zusje stond inmiddels voor in de wedstrijd.. Maar het andere meisje gooide er nog een paar CM overheen. Evelien (mijn zusje) heeft dus niet aan de vormbehoudseis voldaan. En het drong langzaam tot haar door dat ze haar droom het EK wel kon vergeten. Jammer maar helaasProficiat met je PR en 4de plaats!
\Ga je log volgen!
... Ah ok.onder par, om mijn knieen heel te krijgen...
Als ik teveel kniebuig boven par of op par. Dan gaan mijn knieen pijn doen. Op deze manier komt er wat meer balans in de belasting van mijn knie gewricht..
En de tabel die ik gebruik om te kijken hoe fit ik ben bevat wel FrontSquat maar geen BackSquat
Fins/Zweeds ding speciaal op speerwerpen gericht..
http://tsvs.val.be/ts/tools/javelinprediction
De backsquats die ik deed met 200+ waren om mijn ego te vergroten. En ze hielpen ook zeker bij voor explosiviteit