Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.501
Ja en met discus, als ik wat leniger was in mijn schouder in een bepaalde hoek zou het me echt heel veel voordeel opleveren, maar juist in de houding die hierbij hoort ben ik voor een speerwerper die mijn afstanden gooit mega stijf.. Om maar te zwijgen over de atleten die wel om medailles strijden in Europa/Wereld

Lijkt me relatief eenvoudig te trainen toch?

• #4.503
Haha lol, als het eenvoudig was, dan gooide iedereen over de 80 meter. Sommige zijn met lenige schouders geboren.. sommige niet, ik heb duidelijk geen lenigheid in mijn ledematen

• #4.504
Vandaag

Tijdens het training geven Handstand geoefent! ja dat kan ik nog niet en is ondersteuning voor OH! klein beetje geprobeerd om tegen de Wall wat presses eruit te gooien.. aardig.. Had ook nog paar bijna gelukte Flag Pole Holds en zelfs een handstand waarbij ik een seconde of 4-5 bleef staan.. Voor iemand met mijn motorische aanleg een heus WR ;)

PL Squat
5x20
5x50
5x80
3x110
3x130
3x140
3x145 lekker

Reverse Lunge
2x 8/p been 50

Pullthroughs
3x12 Green Band

Ab Whell Roll-outs
3x12

Russian Twists (improvised)
3x15

Laatst bewerkt:
Nice, morgen spierpijn in de reet wrs? Abwheel rollouts op de knieen?

• #4.506
Ja die Reverse Lunges zijn idd k*t, die unilaterale oefeningen zijn bij mij meestal gevoeliger in mijn adductoren, ja vanaf knieen heb vorig jaar 1x vanaf men tenen gedaan.. 11 dagen spierpijn en mijn trainer 13, hopelijk dat ik einde winter 5 reps haal!

Ja die Reverse Lunges zijn idd k*t, die unilaterale oefeningen zijn bij mij meestal gevoeliger in mijn adductoren, ja vanaf knieen heb vorig jaar 1x vanaf men tenen gedaan.. 11 dagen spierpijn en mijn trainer 13, hopelijk dat ik einde winter 5 reps haal!

Staand is nogal cheatgevoelig, heb ze vandaag band assisted gedaan, gaat heel mooi en zo kun je traploos opbouwen :)

• #4.508
Waar kun je cheaten dan? door je kont omhoog te gooien ofzo?

Modjes die link was gewoon een test, hoeft niet gepost te worden

Laatst bewerkt:
  • #4.509
traineatsleep.com

Waar kun je cheaten dan? door je kont omhoog te gooien ofzo?

Modjes die link was gewoon een test, hoeft niet gepost te worden

Juist, en door stiekem toch eerst met je knieen af te zetten. Of door eerst je armen onder je lichaam te brengen en daarna pas je abs te flexen.

• #4.511
Vandaag wat ballistics... maar inderdaad t*ring wat een spierpijn.. quads, glute en lats onder/achter oksels

Med Ball OH throws
5x3 kilo
5x1 kilo
5x3 kilo
5x1 kilo
5x3 kilo
5x1 kilo

Hip Snatch (plek waar ik de BB wegleg was nog helemaal beurs t*ring!
3x5x20 tussendoor schouders nog los gegooit
3x50
3x60
3x72,5
3x72,5
3x72,5
3x72,5
3x72,5

Nice PR in deze modus is van lang geleden meer als 2 jaar en is 3x75 dat gaat er aan!

• #4.512
Vandaag

Bench Press

12x20
10x20
5x50
5x80
5x97,5
5x105 volgens mij een thuis PR..maarjah heb al 3x3x120 en 1x142,5 half staan lol

Incline DB Bench Press
12x10
8x19
8x24
5x28,5
4x27,5

(misschien is de stang van DB zwaarder, blijft een laag gewicht uiteraard, flat DB is ook niet hoog)

BB Row SS Seated DB Highpull Cleans (ellebogen boven schouder hoogte)
12x55 SS 12x7
12x65 SS 12x10
12x75 SS 12x10

DB Curl
12x10 p/arm

Hammer Curl
2x8x17,5 p/arm

• #4.513
Zit ergens iets niet helemaal goed in de onderrug.. vanaf maandag iedere nacht niet meer dan 4 uur gemaakt..

Box depth Jumps onto High Box
8x3

Leg Press (verroest oud bakbeest met onmogelijk kantelpunt)
12x100
12x120
12x140
7x150 8F kreeg hem niet meer van zijn plek lol

Step-up above knee
10x p/been BW
2x10x p/been + zandzak

Spread Eagle Sit ups
10xBW
10xBW+5
2x10xBW+10

• #4.515
Vandaag

DB Press
12x20
2x12x29
8x29

Straight arm pulldowns SS Scarecrows
3x12 ss 3x12 tot maarliefst 3,5 kilo!

Hanging lateral raises
3x10x10

Reverse Curl//DB Curl// Hammer curl
3 sets tot mechanical failure..\

wat is die scarecrow k*t om 12 hh strict te doen..

Nice man die slow-mo beelden. Bewust zo highframe gefilmd ivm techniek checkup ofzo?

• #4.517
Ja doet men trainer altijd.. 210 Fps. Heb zelf die camera ook. Werkt goed, maar gebruik hem te weinig...

Je ziet veel meer als met het blote hoog, en slow mo is handiger omdat bij Kampioenschappen altijd alleen maar van recht achter gefilmt kan worden (plek van de trainer),, of hoog/ver weg op de tribune, hier achter de aanloop zoals nu is gefilmt is geen fijne hoek om te kijken voor techniek aanwijzingen, En op deze manier heb je tijd om alle hoeken te analyseren zonder met de instellingen te rommelen. En ben je dus sneller met een aanwijzing etc.

Training vandaag

Bij de atletiek, handstand shit geoefend.. handstand los ging niet super.. wandelen langs de muur ging wel okay.. was nog nooit gelukt. Flag pole holds. sommige waren best aardig 2-3 seconde van volledige controle

Box Squat (onder par), 1 seconde zitten, niet schommelen
5x60
5x90
5x110
5x120
5x125

Lunges
5xp/been 35
5xp/been 50
6xp/been 70

Abs
Band resisted Ab wheel shit.. mislukt..
High rep set met 4 ab oefeningen (sprinter sit up, V-ups, Toe Touches en Hip Thrusts

Laatst bewerkt:
  • #4.518
Pagina 4 t*ring..

Woensdag geen trainingspartners en geen zin :)

Donderdag ochtend 04:30 eruit om naar Dublin te vertrekken, beetje Guinness, Kilkenny en Smithwick's en andere randzaken.. Zoals Kingdeals..

Gisteren terug..

4 kilo aangekomen..

Vandaag

Handstand holds tegen de muur,,, beetje handstand push-ups, Flag Pole Holds en paar Broad jumps..

FrontSquat onder par
8x50
8x80
8x100 PR

Bulgarian Squat rear leg elevated
8xp/been BW
8xp/been 2x10 DB's
8xp/been 2x17 DB's
2xp/been 2x32,5 DB's (met links ****ing easy, met rechterbeen voor mis ik de kracht, en gebruikte niet de juiste spieren

Swiss Ball Back Bridge Leg Curls
12x
8x
10x

Full Contact Twist http://www.youtube.com/watch?v=M2VmDm58MMI Skippen naar 1:43 maar dan langzaam en controlerend uitvoeren
2x12

Dragon Flags Full Range
2xBW
1xBW

Full Contact Twist
2x12

• #4.520
Ik kreeg ze niet voor elkaar,, zo'n ramp heb ik aleens gebouwd.. werkte niet omdat de plank niet recht was.. en de hoek niet hetzelfde bleef! Maar bedankt voor de tip...

Vanaf knieen doe ik er stuk of 15 easy.. maar vanaf men tenen heb ik vorig jaar 1x gedaan! Had toen 11 dan spierpijn, en men coach 13 haha

Terug
Naar boven