XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Maandag

Medballs (vooruit, zijwaarts, omhoog) 3 6 2
Front Squat
1 5 75
1 5 85
1 5 90
1 5 95
1 5 103

HipSnatch
1 5 60
1 5 62
1 5 65

RDL 3 10 100

Dinsdag laatste keer zuip zuip van carnaval

Woensdag
Half Squat 3 5 145
Clean 3 5 80
Barbell Row 3 10 x 80

Ab circuitje met oa. Suitcase Deadlift met 5x80

Vandaag sla ik training over...Knie etc.. en wat druk met school

Half squat is par squat?

• #4.663

Niet eens.. het is gewoon gay... en ik doe het voor snelheid (hele easy set-up)

Kwam er tijdens filmen van Rows trouwens achter dat ik mijn onderrug totaal niet arched heb (daarna ook gezien waar ik mijn kilo's laat liggen tijdens clean).. wellicht bij geen een oefening dat ik een juiste houding in onderrug heb.. hij bolt gewoon uit behalve bij Squat en HipSnatch... Nooit last gehad van mijn onderrug ofzo (maar ga toch een stuk fanatieker mijn onderste extremiteiten (vooral hamstrings) rekken.

Joe D's agile eight!

• #4.665
  • #4.668
Gisteren

OHB 5, 4 3, ... vooral de 3 vloog lekker weg...

Front Squat
5x5x95

Hip Snatch
3x5x62,5

Bulgarian DB Squat
3x10xBW Oplopend gewicht

Ab Wheel roll outs met toegevoegd gewicht tot 18 kilo.. helaas brak toen het goedkoopste rugzakje wat ik heb af...

Plank Holds
4x30 seconden side, standard, side, standard\

Straks nog ff gek doen

• #4.669
Vandaag

BTNJ
2x60
2x70
2x80
2x90
2x100
3x3x105 PR

DB Bench Press
10x12
10x22
10x27
3x10x29

Pull over UP
3x10x27

hierna zuip zuip, en morgen lekker trainen in Woerden

Zie best wel vaak het woord zuipen hier. :P Wat is jou mening over alcohol en herstel?

• #4.671
Zie best wel vaak het woord zuipen hier. :P Wat is jou mening over alcohol en herstel?

Dat het overrated is...

Vandaag 5 PR's en toch al wel bijna 4 uur slaap gepakt...

Rust is heel belangrijk, daarnaast is Alcohol gewoon k*t voor je lichaam, maar het kan voor voldoende ontspanning geven, zodat ik als student een beetje rust krijg. Alcohol is gewoon ruk, maar ik ben te bourgondisch opgevoed, en geniet af en toe een beetje teveel van het leven.. Daar snak ik dan ook naar, ik heb niet (meer) de ambitie om de beste van NL te worden of daarbuiten :)... Ik wil wel gewoon efficient trainen. En daar kan een recreatief biertje bet bij passen. Helaas maak ik van zulke dingen onbewust ook vaak een wedstrijdje, en win ik het voor als nog (van de alcohol :)) Geheel onthouding heeft me tussen mijn 17-19e niet de resultaten opgeleverd die ik wilde, daarnaast heb ik 2 seizoenen terug nog PR gegooid, toen ik tijdens warming-up nog bijna over mijn nek ging..

Maar jongens en meisjes, alcohol doe het alsjeblieft niet. Zolang je alcohol matigt (of voor het weekend houdt) is er als recreatieve sporter niet zo heel veel aan de hand. Tuurlijk had ik anders wellicht meer progressie gemaakt. Maar het laatste jaar heb ik door het ontbreken van een goed slaap patroon meer laten liggen. Heb 3-4 maanden zo rond de 3,5 uur slaap gemiddeld per nacht gezeten...

Vandaag

Stijve Pecs uiteraard, dus veel rekken

OHB 7,26 14,50 PR
OHB 6 en 5 niet gemeten wel ver
OHB 4 20,10 SB
OHB 3 erg ver in buurt van PR
OHB 2 25,76 PR

Werpen zelf, veel stand worpen gedaan, waarbij ik op wat technische aspecten lette..
Over gegaan op lichte speren, omdat ik mij per ongeluk had ingeschreven voor wedstrijd volgende week al.. Is eerste keer dat ik met speren gooi sinds lange tijd.. Ooops... Maar het pakte goed uit 500 gram (normaal gewicht is 800 gram) gooide ik naar ~71,5 (3x nagemeten ;)) PR zelfs verder als vorig jaar toen ik in topvorm was voor het NK... Hierna maar gestopt.. Met goed gevoel dus afgesloten.

Stand ver.. duurde ff voor er in kwam maar 2,65 meter PR
5 Kikker sprongen 13,50 (is okay) sprongen op gras PR is 13,80 op kunststof
Speersprong (Hink-Hink-stap-stap-sprong) te ingewikkeld (li-li-li-re-li-2-en landen) 16,55 ****ING DIK PR
5 Loopsprongen 26,5 was kapot maar 1x gedaan, maar kon zeker verder

Laatst bewerkt:
Ongeveer mijn mening dus, al speel ik geen sport op hoog niveau.

• #4.673
Ongeveer mijn mening dus, al speel ik geen sport op hoog niveau.

Neem aan dat je die andere voetbalknaapjes er nu wel uitsprint op de eerste 20 meter?

Vandaag

Stand ver 4x1
3 kikkersprong 4x1

Medbal
10x 2kilo omhoog

FrontSquat
5x87
5x93
5x100
5x107
5x115 Hell Yeah volgende week 120

HipSnatch
5x62
5x65
5x67,5

RDL
12x60
12x110

Abs
Rollen, Pallof Press, en Holds niet super veel, had nog wat spierpijn..

Gaat lekker man, veel pr's!

Neem aan dat je die andere voetbalknaapjes er nu wel uitsprint op de eerste 20 meter?

Vandaag

Stand ver 4x1
3 kikkersprong 4x1

Medbal
10x 2kilo omhoog

FrontSquat
5x87
5x93
5x100
5x107
5x115 Hell Yeah volgende week 120

HipSnatch
5x62
5x65
5x67,5

RDL
12x60
12x110

Abs
Rollen, Pallof Press, en Holds niet super veel, had nog wat spierpijn..

Bijna iedereen ja. Heb van nature geen aanleg voor snelheid maar dat is nu wel anders man. Ik wil toch nog eens wat sprintjes gaan meten op tijd. Toch een indicatie of ik goed bezig ben of niet.

• #4.677
Mwah het zijn allemaal moment opnames, en als je zelf gaat meten zijn er teveel variabelen... Het gaat dan echt op de lange termijn, en de hoogste snelheidswinst heb je volgens mij al gemaakt :) Maar je gaat tot je 28+ nog wel vooruit hoor (mits je BW gelijkblijft en gewoon sterker wordt op explosieve lifts)

Vandaag

Lange warming-up waren veel mensen op de training van laag niveau, beetje aan geirriteerd.

Werpen was met heel slecht licht, en een veel te slechte hobbelige ondergrond, maar desondanks ging het niet verkeerd.

Pull over Javelin
10x20
5x40
5x50
5x60
2x5x62,5

Chin Ups
3x12 beetje kippen en benen wiegen

• #4.678
Vandaag

Klote diepte Gay squat
3x10x20
5x70
5x100
5x130
3x5x160

powerclean
3x5x85

BOR
3x12x80

Beetje Curl en Abs

Mwah het zijn allemaal moment opnames, en als je zelf gaat meten zijn er teveel variabelen... Het gaat dan echt op de lange termijn, en de hoogste snelheidswinst heb je volgens mij al gemaakt :) Maar je gaat tot je 28+ nog wel vooruit hoor (mits je BW gelijkblijft en gewoon sterker wordt op explosieve lifts)

Nee ik denk dat er nog heel veel winst te boeken valt, met name op mijn squat. Ik heb denk ik aanleg voor een flinke squat maar door allerlei laffe blessuretjes is het nog niet zover gekomen.

BW gelijk en sterker en sneller blijven worden op de lifts is wel het doel voorlopig ja. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel kracht je kan gainen zonder massa te pakken.

• #4.680
Zoveel als je CNS je toe laat... en spierhardheid en nog meer vagere begrippen :)

Terug
Naar boven