- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de hipsnatch arie - waar is die goed voor
is ergens een voordeel t.a.v de powersnatch?
nice log by the way
Foam roller ertussen? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet..
Het Kantelpunt, gaat in plaats van Knie, naar halverwege schenen.. tot net iets voor de voeten... Ik laat iemand op mijn voeten zitten.. Werkt best nice...
Wou net zeggen want ik heb het ook weleens geprobeerd maar dan rol je anders alle kanten op.
Tegen de muur zetten werkt idd niet...Denk dat ik inmiddels sterk genoeg ben om ze zonder hulp vanaf de tenen te doen.. Maar geen zin in weer meer dan 7-10 dagen spierpijn... Zodra ik gecontroleerd 12 reps vanaf de foamroller tegen mijn voeten kan doen.. ga ik ze langzaam opvoeren.
Heb trouwens tijdens het speerwerpen last van beide obliques, is volgens mij gewoon spierpijn maar toch..

Achja, als je het elke week doet hou je er op een gegeven moment nauwelijks meer spierpijn aan over. Tenminste, zo werkt het vor mij![]()
... twijfel trouwens of er niet iets mis is met mijn oblique(s)... voelt met werpen niet tof.. en dacht dat hij na 4 dagen van niet trainen wel weer okay was...ben op zoek gegaan naar de hipsnatch
effe wat filmpjes bekeken op you tube
kwam ik de jou filmpje tegen
zag er strak uit - beroerde muziek-keuze
but who cares
het is het proberen waard
.. de rest... KOMT GOED
Kon niet echt zwaarder gaan omdat tricep in die houding nog steeds licht geirriteerd was, gelukkig ging iedere set beter...