AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

lekkere training kerel thanks voor de post bij men foto

toetsweek wtf? Lijkt al zolang geleden :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
g-men zei:
goed getraind en noooiiit meer armpje drukken bro, zo heb ik een keer 6 maanden last gehad van mijn elleboog.

zegt ook niets om je kracht doe dan een wedstrijdje squat met iemand op je rug ofzo

Idd is ook gebeurt mannetjes waren 100+ en 120+ en ik kende ze niet dus ze wilde me blijkbaar uittesten (was verjaardagsfeestje waar ik via via belande, maar idd geen handje drukken meer voor mij!!)

jimi zei:
lekkere training kerel thanks voor de post bij men foto

No problem!

18fitie zei:

Dude, Wat ik volg :S 18 zou je je vraag anders kunnen stellen?

wimmos zei:
toetsweek wtf? Lijkt al zolang geleden :rolleyes:

Haha het zijn voor mij de lekkerste weken van het jaar :D, misschien als ik zou leren dat ze dan wat inspannender zouden zijn, maar daar heb ik geen tijd/zin in :O, Op dat vlak is mijn dicipline misschien ietsje te laag :)

Meer discipline moet je hebben jongeman, anders ga je er niet geraken! :mad:
Wat onze fitie bedoelt: welke richting volg je? :)

idd wat samu zegt

wie je volgt is al duidelijk! ik :cool:

wat je volgt nog niet!

aha uhm "Ruimtelijke Ordening & Planologie": Stedenbouw (Urban Planing, Urban Design), Klinkt saai eej ;) het leukste vind ik de stedenbouwkundige schetsen te maken en te inventariseren.. met andere woorden mijn visie op een gebied op papier brengen met pennen/stiften en muisklikken ;) gebruik makend van autoCAD, Photoshop en Illustrator

Ik volg mijn eigen weg, en die van mijn goeroe trainer ;) :D

het belangrijkste vind ik het volgen van de vlucht van mijn speer ;)

Laatst bewerkt:
Ja ik wist dat het zou gaan gebeuren vandaar de knipoog :P

Ari70 zei:
Ja ik wist dat het zou gaan gebeuren vandaar de knipoog :P

Oh en ik vond het nog zo mooi gezegd van je. :( Ik had al in mn hoofd dat het je poëtische skills waren waardoor de vrouwen zo achter jou lopen :rolleyes:

stedenbouw, mooi vak!

gaat lekker he

eq_909 zei:
Jij ontwerpt dus de ghetto's !?

:rolleyes: Tjaah...... Uhmm nee.. Herstructureren...

wimmos zei:
Oh en ik vond het nog zo mooi gezegd van je. :( Ik had al in mn hoofd dat het je poëtische skills waren waardoor de vrouwen zo achter jou lopen :rolleyes:

:( Whaha, wat jij wil :D, denk als je ergens tegen iemand zegt dat je speerwerpt je wel 300 keer zo een opmerking terug krijgt :D

chunky zei:
stedenbouw, mooi vak!

gaat lekker he

Jawel zeer zeker naar men zin, beter als de opleiding ICT die ik eerst gevolgd heb...

----------------------------------------

t*ring spierpijn in men Hamstrings, Gluteus en mindere mate in Quadricep. En ondanks de 2,5 uur slaap ben ik nog redelijk fit, vanavond verjaardags party morgen men benen aanpakken

Training zondag 9 April @ home "gym"

gisteren 2 uur geslapen, vandaag feestje gehad en om half 6 men bed op gezocht en tot 5 vanmidag geslapen :D. Was lekker bot allemaal en goed volgehouden door de COKE-a-Cola :D

Endo/Exo

aan het katrol samen met wat andere oefeningen, voor ellebogen, RC en onderarmen

Bench Press (irritant bankje, je kunt hier niet "goed"Archen enzo)

10x50
5x60
5x70
4x80 meer als ik ooit thuis gedrukt heb, heb nog 1 losse herhaling gedaan

Bent over Rows "onderhands"

5x50
5x60
5x70
5x60 overhands (normale grip), hierbij kon ik meer nadruk op mijn rug leggen.

Pull over 1-handig aan katrol maximale beweginsuitslag, geknield

Links 15 keer, Rechts 15 keer

Tricep Extension aan ander katrol

7x
7x
7x

BB Curl

5x30
5x40
5x40

DB static hold op diepste punt, dus gewoon de verst mogelijke rek

10 kilo 10 seconden

Chins

5xBW
2xBW + 10 DB viel tussen men voeten uit
2xBW + 10 DB viel tussen men voeten uit
4xBW + 10 DB vastgeknoopt aan men schoenen met veters
4xBW + 10 DB

--------------------------------------------
Katrollen zijn bij ons met een standaard gewicht, Ze zijn allebei vol geladen met kleine schijfjes er past dus niets meer bij, de ene is met 2 katrollen dus je tilt maar de helft de ander is enkel katrol en till je dus wel een feitelijk gewicht

BOR's: voortaan ga ik iedere set denk ik mijn grip omwisselen, de ene kan ik hoger gewicht pakken en voelt prettiger aan, maar met overhands voel ik mijn rug veel beter..

Morgen begin van Tentamen week :kots:

Tentamen week is bagger, goede training :).

Ikzelf vind het wel fijn om eerst wat strikte BOR's te doen en daarna lekker te gaan cheaten met die oefening :). Die cheat-BOR is echt stevig op je biceps aanhechting :D en op je traps.

beetje weinig reps bij de chins, je moet gewoon je voeten tegen elkaar aanhouden (niet kruisen) en dan helemaal gestrekt blijven met die db tussen je voeten, werkt perfect zwaarder dan 20 wordt dan pas lastig.

En waarom chins na bb curl? Zou ik omdraaien.

netjes getraind, maar kan jij bij de reverse bb row meer gewicht nemen dan de gewone ?

Toch nog netjes dat je hebt getraind! Leuk gedaan zo met die katrollen e.d.

DumphuiZ zei:
Tentamen week is bagger, goede training :).

Ikzelf vind het wel fijn om eerst wat strikte BOR's te doen en daarna lekker te gaan cheaten met die oefening :). Die cheat-BOR is echt stevig op je biceps aanhechting :D en op je traps.

Ja idd kan het beter in die volgorde doen, bedankt voor de tip!!

g-men zei:
beetje weinig reps bij de chins, je moet gewoon je voeten tegen elkaar aanhouden (niet kruisen) en dan helemaal gestrekt blijven met die db tussen je voeten, werkt perfect zwaarder dan 20 wordt dan pas lastig.

En waarom chins na bb curl? Zou ik omdraaien.

Ja zit nu eenmaal in mijn schema van 5, meer zat er ook niet in, voeten tegen elkaar houden het werkte allemaal niet... niet op de manier zoals ik het wilde in ieder geval..

dat van het Curlen en Chinnen omdraaien is waar, maar ik heb eerst het volledige schema zo goed als mogelijk gevolgd en daarna pas dat chinnen gedaan, ik zag die DB's nog liggen en dacht van waarom ook niet...

18fitie zei:
netjes getraind, maar kan jij bij de reverse bb row meer gewicht nemen dan de gewone ?

Als Reverse hetzelfde is als onderhands, Dan neem ik meer als met Conventional ja.

SiRoj zei:
Toch nog netjes dat je hebt getraind! Leuk gedaan zo met die katrollen e.d.

Afwisseling van Spijs doet eten, en ik zou eigenlijk een normale Pull over moeten doen, maar de bankjes die wij thuis hebben staan zijn gewoon niet fijn voor het bankdrukken, en dus ook niet voor de (liggende) pull overs..

Terug
Naar boven