- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
g-men zei:goed getraind en noooiiit meer armpje drukken bro, zo heb ik een keer 6 maanden last gehad van mijn elleboog.
zegt ook niets om je kracht doe dan een wedstrijdje squat met iemand op je rug ofzo
jimi zei:lekkere training kerel thanks voor de post bij men foto
18fitie zei:
wimmos zei:
, misschien als ik zou leren dat ze dan wat inspannender zouden zijn, maar daar heb ik geen tijd/zin in :O, Op dat vlak is mijn dicipline misschien ietsje te laag 
het leukste vind ik de stedenbouwkundige schetsen te maken en te inventariseren.. met andere woorden mijn visie op een gebied op papier brengen met pennen/stiften en muisklikken
gebruik makend van autoCAD, Photoshop en Illustrator

het belangrijkste vind ik het volgen van de vlucht van mijn speer

Ari70 zei:aha uhm "Ruimtelijke Ordening & Planologie": Stedenbouw (Urban Planing, Urban Design)
Ari70 zei:Ja ik wist dat het zou gaan gebeuren vandaar de knipoog![]()
Ik had al in mn hoofd dat het je poëtische skills waren waardoor de vrouwen zo achter jou lopen 
eq_909 zei:
Tjaah...... Uhmm nee.. Herstructureren...wimmos zei:Oh en ik vond het nog zo mooi gezegd van je.Ik had al in mn hoofd dat het je poëtische skills waren waardoor de vrouwen zo achter jou lopen
![]()
Whaha, wat jij wil
, denk als je ergens tegen iemand zegt dat je speerwerpt je wel 300 keer zo een opmerking terug krijgt 
chunky zei:
damn straight logboywimmos zei:

. Was lekker bot allemaal en goed volgehouden door de COKE-a-Cola 

DumphuiZ zei:Tentamen week is bagger, goede training.
Ikzelf vind het wel fijn om eerst wat strikte BOR's te doen en daarna lekker te gaan cheaten met die oefening. Die cheat-BOR is echt stevig op je biceps aanhechting
en op je traps.
g-men zei:beetje weinig reps bij de chins, je moet gewoon je voeten tegen elkaar aanhouden (niet kruisen) en dan helemaal gestrekt blijven met die db tussen je voeten, werkt perfect zwaarder dan 20 wordt dan pas lastig.
En waarom chins na bb curl? Zou ik omdraaien.
18fitie zei:netjes getraind, maar kan jij bij de reverse bb row meer gewicht nemen dan de gewone ?
SiRoj zei:Toch nog netjes dat je hebt getraind! Leuk gedaan zo met die katrollen e.d.