wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RubenSossa zei:
Ik denk dat die Extensions geen effect hebben gehad, voelde er iig niet veel van erg strict uitgevoerd, maar we merken het morgen/overmorgen wel..Bedankt voor het komen loggen danwimmos zei:Ik kom nog es loggen, tijdje geleden maar was vreselijk drukke week.
Je bent over side raises kunnen hoger denk ik, vergeleken met je side raises dan toch. Heel strikt?
Beetje meer benchen kon ook geen kwaad maar goed niet muggeziften.

18fitie zei:wat is dat daar van die bench, toch nog lekker getraind. Wel veel endo en exo shit!
stap ze![]()
om kwart over 5 gaat de wekker weer hoop dat ik voor die tijd slaap 
Adema zei:
DumphuiZ zei:Bij 70% zou ik speedtraining niet over de 3 reps laten komen en bij 60% niet over de 5 reps, daarna vermindert je snelheid behoorlijk.
Goede training verder, maar pas op met die bench lockouts. Ook al wordt je er snel sterker mee, ze belasten de schouders stevig en zijn overtrainingsgevoelig.

) volgende keer ga ik voor een nieuw PR met 85 kilo)
)
)
)
Incline Curls
, en nog niet gewent om met dit "volume" te benchen, kom van de 3x7, ben moe van school, laatste week veel tijd in verslagen en presentaties moeten stoppen.Ari70 zei:Je hebt het over sterker worden met Bench Lock-outs,, bedoel je hiermee sterker worden in Bench-Lockouts, of het sterker worden in het Bench Pressen zelf...
DumphuiZ zei:Dat je mager was.
Anyway, als het gewicht niet 'zwaar' meer voelt, dan breek je er ook sneller doorheen.

Ari70 zei:Wil ver gooien met die speer daar draait het bij mij om!
wimmos zei:Goeie bench en MP! Die onderhandse bor's, doe je die net hetzelfde als overhands?