MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Training maandag 10 april 2006

20:30 nadat de kapster men haartjes had gedaan

W-up

Stukjes sprinten in de tuin 6x40 meter
2x10 x 20 Kilo (olympic BB) voorslaan

Squat

5x75
5x95
5x105
5x115

20:48Toen werd ik gebeld door een maat van me of ik ff naar de poort wilde komen,
daar aangekomen zitten 2 van me maten in de auto en zitten beetje te k*tten enzo.. Komt andere maat aangereden met tranen in zen ogen, (zijn ouders zaten al maandje of 2 te twijfelen of ze gingen scheiden ofnie... Vandaag is de beslissing gevallen ze gaan dus scheiden) Toen het uitging met mijn vriendin zo een 2 maanden geleden zijn hij en ik ook naar de Mc D. gereden. Dus nu met zen 4en erheen. Proberen zijn gedachte ergens anders op te zetten enzo....... ínmiddels 2 McKrokketen 1 Quarterpounder en een McFlurry (M&Ms) later.. naar huis en beetje verder aangekloot met men training

22:00
High Pull

5x55
5x55
5x55
5x55 (lekker snel allemaal)

"Stiff legged" Deadlift

5x110
5x140 (waarom sta ik eerst 20 seconden voor over gebogen voor ik hem eindelijk ga tillen ??? )
1x150 (damn k*t grip, ging voor 5)
1x150 ,,
1x140 ja sjonge helemaal klaar mee
5x110 (shrugs)

BB tussen de beentjes net voor de gewichten pakken en daar mee rowen

5x ~75 (helft van de BB)
5x ~75
5x ~75+ 25 kilo aan schijven

Bijzonder vage training weer, morgen weer werpen, volgende week weer betere training dude's, tentamen van vandaag ging niet echt lekker, morgen een dagje om te leren, voor andere 2 komende tentamens.....

lekkere benen sloper kerel

een chaotische training :), wel goede sldl

jimi zei:

Mwah viel mee, vond het te weinig, maar door schuingezette omstandigheden was er niets aan te doen :(

18fitie zei:
een chaotische training :), wel goede sldl

Ja zeker!! Chaotisch, sldl, of waar ik net achter ben gekomen een Romanian DL (thnQ DumphuiZ) was echt slecht.. in vergelijking met andere keren.. de Grip was erg slecht... Dus misschien hier wat extra werk voor doen...

suc6 met je tentamens.
Ik vind je squat wel netjes!

Squat zeker prima.

Ook duidelijk dat je vrienden voor je training gaan :thumbs:

Gunsy zei:
suc6 met je tentamens.
Ik vind je squat wel netjes!

Dank u wel.. kzal het nodig hebben :)

Supertom zei:
Squat zeker prima.

Ook duidelijk dat je vrienden voor je training gaan :thumbs:

Ook bedankt! Dude's jullie allebie succes nog met die Squats eej!! op naar de 100 en daar weer voorbij natuurlijk!!!

Vandaag werptraining gehad.. veelste veel wind.. en men onderrug zat veelste vast en was stijf van het squatten/deadliften kortom niet de ideale combinatie.. Nog wat testjes kogel uit stand gedaan de behaalde afstanden waren bagger.. t*ring de gevoelgs temperatuur was erger dan in de winter.. uit de wind daarentegen was het allemaal wel goed te doen.. Op de terugweg van Bergen op Zoom naar huis nog een auto ongeluk ontweken :eek: :rolleyes: ... maar ben heel thuis :D

Ik ga nu Deadliften misschien op een andere dag doen.. als ik wat tijd vind.. en Squaten met een riem om mijn middel... is toch wel fijner en aangenamer lijkt me!! Kan natuurlijk ook wat lichter gaan Deadliften en dan met Pronated-grip gaan werken omdat zelfs mijn mixed de 150 ??? al niet meer goed aankon :(

Training woensdag 12 april 2006

Ff met die maat afgesproken die het niet zo makkelijk heb met zen pa en ma, dat ik met hem en zen broertje wel ff de voetbal match ging kijken halve finale beker ofzo.. nou in ruil daarvoor kwam hij mij spotten met benchen :D goed geregeld toch :)

Endo/Exo

12,5 kilo de volgende keer dus gewoon weer 15

Bench Press

10x40
5x65
5x70
5x77,5
3x85 meer zat er niet in :( ik wilde er echt 5 doen dus 2 met spotter,
1x85 (om te laten zien dat ik de baas over de gewichten ben :devil:)

Spotter men maat inmiddels weg naar 1e helft :)

Pull over DB

5x25
5x36
3x48 Damnit!! voelde niet lekker nog wat losse
2x48

Powerclean || ss Military Press || ss Bent over Rear Delt

1x42,5 || 5x 42,5 || 5x5
1x42,5 || 5x 42,5 || 5x5
1x47 || 5x 47 || 5x10 PR
1x47 || 5x 47 || 5x10
1x52 || 3x 52 PR || 5x10

toen wilde ik stoppen was maar alleen bezig motivatie dipje dus :(

Maar mijn achter kant schouders loopt achter op voorkant dus moest wat extra's doen... toen kwam ik op het idee om na bijna een jaar weer eens Snatches te gaan doen :D

Hang PowerSnatch

5x20
5x30
5x30
5x30
5x30 (voelde eigenlijk wel lekker)

----------------------------------------------

Toen kwam men maat terug dat ze niet thuis speelden maar uit, dus snel met de auto naar Roosendaal geweest en met uiteindelijk penalty's spelen ze nu finale van de beker whaha!

Als het wat beter weer word ga ik buiten men snatches/trekken doen. Balen van die bench het ging echt lekker die 77,5 vloog echt lekker omhoog.. enzo

Morgen vroeg tentamen: Algemeen Bestuursrecht, dus zodadelijk maar eens beginnen met leren :kots: !!

Pfff vandaag trouwens een half uur te laat om men tentamen het begon om 11 uur en niet om 1 uur zoals ik dacht gelukkig had er nog een klasgenoot om 5 voor 11 gebelt!! anders had ik dat ook al niet gehaalt!

nette training zo neergezet kerel!

wat voelde er niet lekker aan de pull-over? je schouder zeker

succes met je toets!

Ja ik herken dat met je bench, maar komt wel goed joh...gewoon blijven pushen en dan komt die bench er wel :).

toch een goede bench, die 5reps pak je de volgende keer wel;). sry als ik het al gevraagd heb (dan geef je me maar neg. karma) maar is die bench met stop.

chunky zei:
nette training zo neergezet kerel!

wat voelde er niet lekker aan de pull-over? je schouder zeker

succes met je toets!

Nee niet men schouder, meer tussen de oren denk ik toen ik bij de 3e herhaling de DB liet zakken leek het wel of alle kracht uit men armen wegvloeide, echt een naar gevoel, zodat je zeker weet dat je een volgende rep niet meer gaat lukken.

Voortaan ga ik misschien wat verder van mijn failure zitten en dan maar zeker weten dat ik een gewicht haal..

DumphuiZ zei:
Ja ik herken dat met je bench, maar komt wel goed joh...gewoon blijven pushen en dan komt die bench er wel :).

Dank u :D!!

18fitie zei:
toch een goede bench, die 5reps pak je de volgende keer wel;). sry als ik het al gevraagd heb (dan geef je me maar neg. karma) maar is die bench met stop.

18fitie zei:

Whaha geen negatieve karma.. nope geen stop wel bij die laatste losse!,
tentamen vandaag was Ruimte en Mobiliteit.. beetje onzin over aanknopingspunten en shit.. was beetje vaag tentamen het was meerkeuze maar niemand die nu precies wist wat de goede antwoorden waren. kheb wel van 3 verschillende mensen over kunnen schrijven omdat ik die buiten de college zaal al tegen kwam voor ik de college/tentamen zaal betrad.. het is bij ons niet echt moeilijk om te spieken, niet dat het iets uitgemaakt zou hebben maar goed :D

Whaha geen negatieve karma.. nope geen stop wel bij die laatste losse!,
tentamen vandaag was Ruimte en Mobiliteit.. beetje onzin over aanknopingspunten en shit.. was beetje vaag tentamen het was meerkeuze maar niemand die nu precies wist wat de goede antwoorden waren. kheb wel van 3 verschillende mensen over kunnen schrijven omdat ik die buiten de college zaal al tegen kwam voor ik de college/tentamen zaal betrad.. het is bij ons niet echt moeilijk om te spieken, niet dat het iets uitgemaakt zou hebben maar goed
dan zitten we aardig op hetzelfde niveau
that's my boy :D

Bij die laatste met stop was ik van te voren helemaal kapot :D, omdat ik bij die reps met Spotter (laatste 2) ik dat ding misschien in iedere keer 5 seconden naar boven bracht :D hij had goed geluisterd dat hij langzaam naar boven moest :D

Voor de rest kan het me niet zo heel veel schelen wat ik met stop druk, ik bounce hem toch al niet, en wedstrijden ga ik niet draaien.. alles lekker gecontroleerd uitvoeren!

lekkere log man :thumbs:
en een heerlijke vooruitgang ;)
Ik moet binnekort ook maar eens een log maken ;)
succes verder met je training

mxx zei:
lekkere log man :thumbs:
en een heerlijke vooruitgang ;)
Ik moet binnekort ook maar eens een log maken ;)
succes verder met je training

Dude, ik voel me vereerd :thumbs:
jij moet zeker eens een log maken ;)
Keep it up dude ;)
jij ook succes verder met je training!

wimmos zei:
Goed id.. want nu moet je lichaam vast heel wat recuperen na zo'n training.

Ja idd, best wel veel spierpijn van dat bankdrukken nog ....maar dat rek ik der wel uit en misschien vanavond nog lichte trainingssessie.. iets rehap achtig iets..

Gister ging de killer been training niet door.. regende te hard vond de trainer.. dus misschien dat ik vanavond nog wat ga prullen... deep squat een keer proberen ofzo...

excuses om de volgende keer zwaarder te gaan.. ben om 6 uur begonnen met komkommers recht te leggen op een lopende band :D om 4 uur vanmiddag was ik klaar heb dus de hele dag gestaan..

+ discus training afgewerkt..

okay vandaag dus voor de allereerste deep/full squatten

Training vrijdag 14 april 2006

Full Squat

5xBB (20 kilo) ja ik kom dus echt niet dieper als parralel potverdomme.. gaat niet te korte spieren
10xBB (20 kilo) ja echt te korte spieren dudes, weggelopen

toen gaan prullen omdat ding op pins te leggen er onder te kruipen en dan omhoog te gaan damnit evenwicht kan ik niet houden :mad: het moet toch lukken godver t*ring.. wilde weggaan..

toen helder moment

ik maak er gewoon 50 kilo van en ga gewoon ff parrallel zitten en dan langzaam steeds dieper..

hoppakee en toen lukte het ineens wel :D

5x50
5x55
5x60

Shit wat nu als ik dat ding niet omhoog krijg.. ik ga wel gewoon verder

5x65
5x70 (was erg zwaar)
5x75 PR!!

Meer snelheid gemaakt met die 5x75 en was zo weer boven

Toen ff kijken wat ik het beste kon doen om de BB uit men nek te halen mocht ik failen

2x75 toen bewust gefaild, nou damn je moet hem dus niet uit je nek laten rollen over je rug whahaha...

iemand tips??

Hang PowerClean

1x75

Nu ben ik godver t*ring men GHR vergeten, die ga ik nu dus doen later!

Laatst bewerkt:
GHR

0x volledig haha net als verwacht :)

3x5xvan boven naar beneden (handen ondersteuning)
3x5xvan beneden naar boven (handen ondersteuning)

DUMPHUIZ nog bedankt met je tips!! die hebben zeer zeker geholpen!! bij die Full Squat

Terug
Naar boven