- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ehh wat heeft de temperatuur ermee te maken?
wat is de reden dat je voor een split snatch kiest? want lijkt me dat je met een squat makkelijker diepte kan maken.
ehh wat heeft de temperatuur ermee te maken?
weet dat de luchtdichtheid bij hoger temperatuur minder is dus voor speerwerpen effect kan hebben, maar bij een snatch is dit toch te verwaarlozen.
Thanks man ben er zelf ook zeer blij mee. Voor mij in ieder geval een mijlpaal hoewel 100 kilo me echt fantastisch lijkt, misschien van de zomer. Eerst nog wat gewicht cutten.
Die split gaat automatisch, doen meer speerwerpers (per ongeluk). Weet dat ik in potentie met een OH Squat meer zou moeten kunnen tillen. Maar heb er geen last van, voel me op een of andere manier sterker/stabieler zo.
Dat over die temperatuur heb je gelijk in en is zeker geen woord aan gelogen. Het is meer een mentaal probleem/dingetje. Zeker omdat ik laatste weken gewent was om niet bij 2-3 graden te trainen maar graad of 13-14 in mijn shirtje. Ik voel me mobieler/sterker bij een wat aangenamere temperatuur, weet in ieder geval 100% dat ik leniger ben als de temperatuur beter is, hoe goed ik ook opwarm.
als je een OH squat van maakt zou je dieper kunnen zakken dus meer gewicht kunnen snatchen. maar als je het doet voor de explosiviteit maakt het lijkt mij niet veel uit omdat je nu gewoon geforceerd bent om een "powersnatch" te maken.
stabiliteit komt ook voor een groot deel aan gewenning lijkt mij.
Beste snatch man, jammer dat ik die niet meer kan doen i.v.m. een klagende baas bij vallende gewichten (ondanks bumpers).