- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en geen update over het kogelstoten?
Feli met je comback, zonde van de nare weersonstandigheden. Fijn van de prima prestatie.
Heel veel succes bij de zware trainingen![]()
Fijn man! Nu kijken of je ook heel blijft, komt vast goed!![]()
interesssante methode, beetje omgekeerde powerlifting schema qua trainingsblokken.
na de realisation week een wedstrijd dus, hoeveel wedstrijden heb je gemiddeld per jaar eigenlijk?

dat ik het mogelijk zwaarder had moeten doen. Ik ga in ieder geval squat inzet wat verhogen. Bedoeling is trouwens na die 6 seconden eccentric dat ik keihard omhoog explodeer (met alles wat ik dan nog over heb). In de plan beschrijving staat ook dat het bijna noodzakelijk is dat een spotter je mee helpt omhoog hijsen. Dit is dan ook vakkundig gebeurt
. Vooral die french contrast shit (oefening na oefening vind ik kneitervet)

Vanochtend Kogelslingeren (7,26) omdat het kon.. geen trainer dus maar wat aankloten.. Duurde een worp of 10 voordat ik er een beetje in zat.. verste was 37.53 (dat is een paar decimeter boven mijn PR, dus tevreden). Aankomend weekend en weekend daarop wedstrijd hierin dus moest beetje gewenning gaan krijgen. Techniek zag er niet uit, wellicht dat ik nog beeld materiaal opgestuurd krijg. Nu ff plat en dan over uurtje mijn training van maandag doen, enige manier om in de cut beetje op gewicht te blijven.