XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

Ari70 zei:
Toen ff kijken wat ik het beste kon doen om de BB uit men nek te halen mocht ik failen[/I]
2x75 toen bewust gefaild, nou damn je moet hem dus niet uit je nek laten rollen over je rug whahaha...

Wat denk je van een spotter?

Haha, mooi he, met wat extra gewicht word je gewoon in fullsquat positie gedrukt :D
Maar je gaat lekker kerel!

Congrats met je PR :), als je failed dan moet je met twee handen op je knieen drukken en hopen dat je de barbell goed balanceerd op je traps :D.

• Topic Starter Topic Starter
Owjah mijn eerste paar keer oefenen met die lege Olympische stang leken trouwens meer op Goodmorning-Squats dan op squats whaha, was echt een manier aan het zoeken om verder te kunnen zakken :D haha, had ik eigenlijk moeten filmen

calibre zei:
Wat denk je van een spotter?

Ik trainde thuis en dat is altijd zonder spotter...

Leophyte zei:
Haha, mooi he, met wat extra gewicht word je gewoon in fullsquat positie gedrukt :D
Maar je gaat lekker kerel!

Dank u dude :p!!

DumphuiZ zei:
Congrats met je PR :), als je failed dan moet je met twee handen op je knieen drukken en hopen dat je de barbell goed balanceerd op je traps :D.

Dude, 4 real? zal het volgende keer proberen te oefenen..

hehe, hoeveel is je max squat eig.

18fitie zei:
hehe, hoeveel is je max squat eig.

Pff zou het niet precies weten 100graden squat met pinnen was 5x170... maar dat dieper als parrallel is echt andere koek kreeg toen de 140 niet eens opgetild.. parrallel zal rond de 140 liggen..

hoe komt het dat he niet verder dan parrallel geraakt?

front squats zijn leuk :). Zeker de full!

goeie squat dan toch,wow

je gaat goed vooruit!!! alleen kan ik er soms weinig wijs uit worden wat sommigen van jullie nou squatten. Jullie doen zoveel verschillende soorten squats??? Trouwens ik doe eigenlijk alleen maar full squats en ik doe full ook gewoon net zoveel als parralel. Misschien zou ik meer moeten afwisselen d8 zelf nog wel om een keer van die partail reps te doen(peestraining). Dua bijv een halter uit een rek squatten en dan een bewegingsuitslag van misschien alleen maar 10 of 20 cm. Dat is toch partail reps ofnie???

Blackadder zei:
hoe komt het dat he niet verder dan parrallel geraakt?

Ja erg korte spieren, + evenwichts gevoel is erg slecht. Had het nog niet eerder gedaan...

wimmos zei:
front squats zijn leuk :). Zeker de full!

Front Squats die heb ik al 4 maanden niet gedaan denk ik... zijn erg leuk aan men schouders haha,, moet ik dan weer 2 weken aanwennen...

chunky zei:

Jawel benen + rug is mijn sterkste spier groep.. Maar voortaan telt alleen mijn fullsquat record dat nu op 75 staat ;), die andere squats ga ik dan maar gebruiken om snelheid te maken voor het het Powercleanen...

ded.cop zei:
je gaat goed vooruit!!! alleen kan ik er soms weinig wijs uit worden wat sommigen van jullie nou squatten. Jullie doen zoveel verschillende soorten squats??? Trouwens ik doe eigenlijk alleen maar full squats en ik doe full ook gewoon net zoveel als parralel. Misschien zou ik meer moeten afwisselen d8 zelf nog wel om een keer van die partail reps te doen(peestraining). Dua bijv een halter uit een rek squatten en dan een bewegingsuitslag van misschien alleen maar 10 of 20 cm. Dat is toch partail reps ofnie???

mwah die andere gewichten deed ik afgelopen december ook allemaal..

full net zo zwaar als parralel? ga je misschien te diep met je parrallel? en dus zelfs onder parrallel..

Partial reps zijn (vrij vertaald ;)): Gedeeltelijke herhalingen, dus ja dan is een ROM van 20 cm maar een quarter-squat ofzo....en dus een Partial rep squat :p

en over dat afwisselen dat moet je zeker doen!!

Trainings Paaszondag 16 april

erg kort want moet naar familie en kom net van andere familie

SPEED TRAINING!!

Speed Bench

5x3 50
1x3 70
5x3 50

Speed Bent over Row

5x3 50
1x3 70
5x3 50

Military Press

5x5 40

Pull down "breed" voor

5x5 40

-------------------------

zoals je ziet heb ik geprobeerd om wat ik aan de voorkant van men lichaam gepakt heb, ook aan de achter kant te doen

nog precies 1 week voor mijn 1e echte "SPEERWERP" WEDSTRIJD!!!

Zalig Pazen ;)!!!

Ga es niet dubbel posten, indiaan.

Goed dat je even de tijd neemt om toch iets te doen. :thumbs:

zo zo trainen op pasen. En dadelijk vreten bij de familie!

Samu zei:
Ga es niet dubbel posten, indiaan.

Goed dat je even de tijd neemt om toch iets te doen. :thumbs:

Sorry voor de dubbelpost heb ik alweer netjes aangepast...

waarom indiaan???

g-men zei:
zo zo trainen op pasen. En dadelijk vreten bij de familie!

Nou eten is er niet echt van gekomen :(

vanochtend toen ik wakker werd na 2 uur slaap.. mocht ik aan de door mijn zusje gemaakt bami beginnen bah bah niet te vreten die troep!!..

nou toen naar oma daar wel lekkere shit op.. maar 's avonds ben ik al vrij snel verlost van een familie drama doordat men maten nog naar de stad gingen.. net weer lekker wat bereklauwtjes en frietjes gekaant ;) haha

pff kheb echt kweet niet hoeveel zin in wedstrijd van aankomend weekend.. maar heb nog niet echt het vertrouwen dat het ver zal zijn :(

Ari70 zei:
Sorry voor de dubbelpost heb ik alweer netjes aangepast...

waarom indiaan???

Nou eten is er niet echt van gekomen :(

vanochtend toen ik wakker werd na 2 uur slaap.. mocht ik aan de door mijn zusje gemaakt bami beginnen bah bah niet te vreten die troep!!..

nou toen naar oma daar wel lekkere shit op.. maar 's avonds ben ik al vrij snel verlost van een familie drama doordat men maten nog naar de stad gingen.. net weer lekker wat bereklauwtjes en frietjes gekaant ;) haha

pff kheb echt kweet niet hoeveel zin in wedstrijd van aankomend weekend.. maar heb nog niet echt het vertrouwen dat het ver zal zijn :(

Met die instelling kom je er natuurlijk nooit.

Laat die speerwerpmietjes es wat zien Ari. Ik was altijd al goed in die buttonbashing games bij de olympische spelen bij speerwerpen... zo moeilijk kan het niet zijn dus :p

j354j4 zei:
Met die instelling kom je er natuurlijk nooit.

Omdat de training nog niet je-van-het zijn, en ik nog lichte pijn in men rug heb..

18fitie zei:
idd

en aangezien je een karmaslet bent, geef ik je negatieve karma als je het niet goed doet;)

Boehooee!!

wimmos zei:
Laat die speerwerpmietjes es wat zien Ari. Ik was altijd al goed in die buttonbashing games bij de olympische spelen bij speerwerpen... zo moeilijk kan het niet zijn dus :p

Jah idd daar heb je natuurlijk gelijk in :rolleyes:

Het word mijn 1e wedstrijd in de senioren klasse!

Ik kan jullie na dinsdag meer vertellen wat het de zaterdag ongeveer gaat worden..

ik kan nu al vertellen dat onder de 55 slecht zou zijn.. of het moet storm achtig weer zijn..

Indianen smeten ook met speren. :D Was een grapje... ok ok slecht grapje. :o

Zou me niet teveel zorgen maken over die wedstrijd. Gewoon je best doen, that's all you can do. :thumbs:

Terug
Naar boven