j354j4
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ari70 zei:Omdat de training nog niet je-van-het zijn, en ik nog lichte pijn in men rug heb..
Niet zeiken maar smijten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ari70 zei:Omdat de training nog niet je-van-het zijn, en ik nog lichte pijn in men rug heb..
j354j4 zei:
Ari70 zei:Kerel als je dan echt niet weet wat je moet vertellen...
).
nee serieus, mooi 1 grote lift/krachtsport familie 
, misschien na vanavond wel!!wimmos zei:Ben je gespannen, doe dan es wat fitie zn hele leven doet..geile hanenhok visit!

Ari70 zei:
Die alcohol is juist het probleem. Afkick verschijnselen.Ari70 zei:ik loop al wel 3 dagen met koppijn rond.. en heb al een maand geen alcohol genuttigd.. en de komende 3 maanden gaat dat ook al niet gebeuren !!!
18fitie zei:
calibre zei:
Gunsy zei:Die alcohol is juist het probleem. Afkick verschijnselen.

!!!
, maar toch morgen wat paracetamols wel tegen men principe..maurice86 zei:speerwerpen klinkt wel vetjes, hoe is de verhouding kracht-techniek bij die sport eigelijk? en waar haal je nou het meeste uit qua werpvermogen?
, dit is door de mass/weight gainers beetje verstoord (vorig jaar 14 kilo gegaind.. en 2 meter minder ver gegooid), maar ik geloof dat de aanloop 'ongeveer' terug is, nu is nog de moeilijkheid om de gewonnen snelheid met je aanloop om te zetten in een verre worp, iets wat me andere jaren zo 1 a 2 keer per jaar "perfect" lukte om te doen.. gelukkig was het dan meestal op de belangrijkste wedstrijd van het jaar, die nu op 9 juli gepland staat, namelijk de Nationale Kampioenschappen!!terrestris zei:

18fitie zei:als je een half uur staat te wachten, kan de mood snel zakken
maar goede skull man, ben ik nu echt de enige die daar in suckt![]()

wimmos zei:Goeie skulls idd. Hangt echter af van je snelheid van uitvoeren, op die wijze kan je ze zeer verzwaren of verlichten.
, maar dit was waarschijnlijk de 1e en laatste keer dat je ze hier zit... want vanaf nu ga ik men schema volgen... laatste keer was alweer wat maanden geleden maar zoals jullie weten zondag de grote match!!!! 
FEEST 
chunky zei:
jimi zei:sterke ez stang pullovers bro die is veel zwaarder als met db![]()