Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Ben je gespannen, doe dan es wat fitie zn hele leven doet..geile hanenhok visit!

• Topic Starter Topic Starter
Whaha allemaal leuk en aardig die adviezen :D nee serieus, mooi 1 grote lift/krachtsport familie :)

Dude's ben niet gespannen zeker niet met zulk mooi weer en zodadelijk voor het eerst in het zonnetje trainen :D, misschien na vanavond wel!!

ik loop al wel 3 dagen met koppijn rond.. en heb al een maand geen alcohol genuttigd.. en de komende 3 maanden gaat dat ook al niet gebeuren !!!

Ari70 zei:
ik loop al wel 3 dagen met koppijn rond.. en heb al een maand geen alcohol genuttigd.. en de komende 3 maanden gaat dat ook al niet gebeuren !!!
Die alcohol is juist het probleem. Afkick verschijnselen.

18fitie zei:

:D :thumb:

calibre zei:

Sinds wanneer mag een vrouw geen log hebben??

Gunsy zei:
Die alcohol is juist het probleem. Afkick verschijnselen.

Je zou het haast denken idd

vandaag werp training gedaan.. nou in het begin was het weer bagger klote ****ed...

Toen maar wat harder gaan aanlopen me eigen kwaad gemaakt, op een goede manier.. en toen ging het wel redelijk... niet echt last van men rug en echt super goed gerekt.. moet dit seizoen wel weer goed komen :D:D!!!

Ja ja 1 goede training doet wonderen ;), maar toch morgen wat paracetamols wel tegen men principe..

speerwerpen klinkt wel vetjes, hoe is de verhouding kracht-techniek bij die sport eigelijk? en waar haal je nou het meeste uit qua werpvermogen?

maurice86 zei:
speerwerpen klinkt wel vetjes, hoe is de verhouding kracht-techniek bij die sport eigelijk? en waar haal je nou het meeste uit qua werpvermogen?

Kracht 10-30% / Techniek 90-70% licht er maar net aan..
Techniek heeft zeker de overhand.. het is echt veel makkelijker om een balletje ver te gooien dan een speer... (dit heeft zeer zeker ook met snelheid te maken, wat zeer zeker mee telt als 3e aspect)..

Ik had tot 2 jaar terug een behoorlijke techniek, en een hele goede, zoniet de beste aanloop van NL :eek:, dit is door de mass/weight gainers beetje verstoord (vorig jaar 14 kilo gegaind.. en 2 meter minder ver gegooid), maar ik geloof dat de aanloop 'ongeveer' terug is, nu is nog de moeilijkheid om de gewonnen snelheid met je aanloop om te zetten in een verre worp, iets wat me andere jaren zo 1 a 2 keer per jaar "perfect" lukte om te doen.. gelukkig was het dan meestal op de belangrijkste wedstrijd van het jaar, die nu op 9 juli gepland staat, namelijk de Nationale Kampioenschappen!!

terrestris zei:

Ik had vanochtend geen tijd meer om ze te nemen, en heb ze ook nog niet genomen.. had wel weer koppijn, heb net wat geslapen, en hoop straks een mooi PR op mijn bench te halen :mad:

****ed Up Training woensdag 19 april 2006

Trainingspartner was maarliefst een half uur te laat...., en toen nog met zen 3en getraind in plaats van 2..

Koppijn!

Endo/Exo

15 kilo

Bench Press

5x60
5x70
5x75
5x79
3x81 (focus was weg) 4f
1,1 81

Pull over EZ stang

10x16 (snel)
5x24
5x36

SkullCrushers

3x5x47 (pr) (maarjah was 1e keer)

en toen was het ****ing tijd :mad:

Eindconclusie: Koppijn en een & ****ed Up training....

thuis nog wat medicinballen van 3 kg de lucht in gesmeten

3x5

en 1 glute ham raise geprobeerd waar men zusje mee bezig was

als je een half uur staat te wachten, kan de mood snel zakken
maar goede skull man, ben ik nu echt de enige die daar in suckt :(

Goeie skulls idd. Hangt echter af van je snelheid van uitvoeren, op die wijze kan je ze zeer verzwaren of verlichten.

18fitie zei:
als je een half uur staat te wachten, kan de mood snel zakken
maar goede skull man, ben ik nu echt de enige die daar in suckt :(

Ik vind Skulls makkelijker als Pull - overs ... misschien zou je die een keer kunnnen doen :p

wimmos zei:
Goeie skulls idd. Hangt echter af van je snelheid van uitvoeren, op die wijze kan je ze zeer verzwaren of verlichten.

Ja ik ga ze niet t*ring langzaam doen je doet toch ook geen Slow Bench Press... en Slow squat :D, maar dit was waarschijnlijk de 1e en laatste keer dat je ze hier zit... want vanaf nu ga ik men schema volgen... laatste keer was alweer wat maanden geleden maar zoals jullie weten zondag de grote match!!!! :eek:

-----------------------------------------------------------------------------------------
Zie ik dat nu goed mijn 6e karma blokje is binnen Joehooe!!!! :D :D :D FEEST :D

netjes hoor!

sterke ez stang pullovers bro die is veel zwaarder als met db :cool:

chunky zei:

Dankje wel dude, zelf niet zo tevreden....

jimi zei:
sterke ez stang pullovers bro die is veel zwaarder als met db :cool:

Uhm Pull over EZ is makkelijker en lichter als Pull over DB, als je beide uit volledige rek en met gestrekte armen uitvoert.

Vanavond laatste techniek training voor de seizoensopenings wedstrijd, met enkele testjes, en ik denk dat ik op zaterdag nog wat ga doen om mijn lichaam beetje op spanning te zetten.. de beenstrekkers enzo

Laatst bewerkt:
Mietje! Geen pr op je bench een slechte EZ pullover en een pr op skull omdat je die nog nooit gedaan hebt. En dat alles terwijl je zusje gewoon Glute Ham Raise aan het oefenen is.

Er moet hier iets gebeuren, toen je nog aan het bier was zag ik betere resultaten:D

Terug
Naar boven