XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal gelijk...

van dat bier is ook helemaal waar, maar ongebrijpelijk, ik denk/hoop dat dit gewoon een OFF-week was en dat het daarmee allemaal te verklaren is. Die hoofdpijn zal niet van grote invloed zijn geweest en geloof dat die nu weer weg is!!

Vanaf nu gewoon precies wat het schema zegt... en meer op tijd gaan slapen... willen jullie er mij aan gaan herineren dat ik hier geen geziek en slappe excuses ga wegzetten... want de afgelopen 4 weken zijn hopeloos geweest zeg...met als dieptepunt afgelopen training. Ik wil iedere training voor een PR gaan terwijl dit helemaal niet nodig is, met andere woorden wat beter naar men lichaam luisteren....

Direct maar weer eens vol geven op de training!!!

Pre Wedstrijd Training

Endo/Exo, shit

@ katrol

High Pull

5x5 55

Bench Press

5x5 55

-----------------------
Gisteren men voet ontiegelijk pijn gedaan kan niet sjuust lopen + knoer hard men schouder gestoten en daar zit nu een sneetje en die is blauw haha... niet echt perfecte voorbereiding op mijn 1e speerwerp competitie van morgen :(.. maar we gaan der het beste van maken.

Wish me luck dudes & bitches

Luck!

Zeker veel succes vandaag! Maak je gewoon helemaal gek, die pijn komt dan later wel ( of niet )

Good luck you dirty biatch!

Smijt ze!

Om het kort te houden:

****ED 'UP....

50meter en een beetje meer dan 10 meter onder men record JOEHOOE!!!

Weet je waar het aan lag? Heb je eigenlijk deftig gedeload de week voor je wedstrijd?

Hmmm...balen, en nu?

calibre zei:
Weet je waar het aan lag? Heb je eigenlijk deftig gedeload de week voor je wedstrijd?

Ja het lag aan mij, men techniek, bij factoren het weer, het was lekker deprimerend en licht mieserend.. ook mijn maat de Nederlands Kampioen Junioren & Senioren gooide zeker onder zijn kunnen... maar het was eerste wedstrijd.... het jaar dat ik 60 gooide 2 jaar terug.. ben ik begonnen met 49 meter dus... wie weet :devil:

Deload doe ik niet aan... uhm ik ga nu voor de mijn wedstrijden ook geen gas meer terugnemen maar volle bak door richting het NK!!

DumphuiZ zei:

Life Goes On, And On, And On :cool: ,

weer verder kijken naar de dag van morgen

Ai.. jammer om te horen. Maarja, volgende x beter. :thumbup:

flink balen man! Maarja, 2 jaar terug gooide je in t begin 49, dus dit jaar eisen we minimaal 61m!:D
nee maar ff serieus, gewoon doorgaan. Komt allemaal wel goed.

Hoe deed de rest van het veld het? Ook allemaal iets onder hun niveau?

Tis erg om te zeggen, maar de rest van het veld had geen niveau, ik en men trainingsmaat waren de enigste boven de 40 meter....

Volgende keer zeker beter, gewoon lekker doorgaan met trainen... kreeg gister wel heel erg veel zin in bier trouwens, maar daar wacht ik nog maar eventjes mee....

klote ari, maar kan nu alleen nog maar beter worden.

Zal ik mij volgende keer aan de 60m zetten en jij probeert mij dan te raken...? :D

lol samu..

Jammer van je mindere worp, maar toch de beste :).

18fitie zei:
klote ari, maar kan nu alleen nog maar beter worden.

Zo moet ik het idd bekijken :D

Samu zei:
Zal ik mij volgende keer aan de 60m zetten en jij probeert mij dan te raken...? :D

Zet er liever een paar kratten bier weg :D

wimmos zei:
lol samu..

Jammer van je mindere worp, maar toch de beste :).

Ik was niet de beste, maar dat doet er nu niet toe, dat is bij kampioenschappen, atletiek is een individuele sport en ik wil gewoon van mij zelf winnen, behalve als er een Kampioenschap is dan wil ik WEL gewoon de beste zijn :devil:

Terug
Naar boven