AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

als je dan ook eens je best gaat doen ipv alleen maar bier drinken, dan wordt t misschein nog eens wat!

Jammer dat het zo slecht ging, ik vind 10 meter wel een erg groot gat voor een mindere dag trouwens. Gewoon weer hard gaan trainen, de drank even laten staan en je vol focussen op het NK vanaf nu.

• Topic Starter Topic Starter
Training 24 april 2006 PRECIES VOLGENS HET SCHEMA!!!

Kuiten eenbenig "leggpress"

6-6-6-6-6 80 kilo

Bent over Row

(10x50)
5x65
5x70
5x70
(5x70 extra)
3x10x50 extra)

Pull-up Triangel (klimrek gedaan)

3x8xbw

Pull down "breed"

5x 40 (maar zeer stroef katrol, dit is dus niet vergelijkbaar)

Pull UP "BREED" (als vervanging)

3x5 BW

------------------------------
Helemaal volgens schema, vergeet niet dat dit niet onze enige training zijn, en dat we in het wedstrijd seizoen zitten.. volgende keer start de pyramide geloof ik weer :eek:

Supertom zei:
als je dan ook eens je best gaat doen ipv alleen maar bier drinken, dan wordt t misschein nog eens wat!
g-men zei:
Jammer dat het zo slecht ging, ik vind 10 meter wel een erg groot gat voor een mindere dag trouwens. Gewoon weer hard gaan trainen, de drank even laten staan en je vol focussen op het NK vanaf nu.

IK LAAT DE ALCOHOL EN BIER OOK ZEER ZEKER STAAN TOT NA HET NK

Ik ben &^*&#$domme sterker dan fokking DRANK!! (ben aan men 5e week bezig zonder drank!!)

Ik moet er harder tegenaan gaan als ooit tevoren, wil ik deze wan prestatie te niet laten staan!

Kost het je serieus moeite om van de drank af te blijven?

De enigste verslaving die ik heb is ACTIEF zijn..

van drank kan ik zeker afblijven maar het is gewoon een lekker goedje :), en ja dat kost dus moeite... tis gewoon lekker!

I'm not addicted!

alles went! Gewoon spa blauw zuipen

Enough is Enough!!

Training dinsdag 26 april 2006 @ track & field gym (volgens het schema)

Warm-Up: 2 rondjes baan (damn wat heet, vanmiddag ook nog 1 uur gevoetbald) Wat gespeelt met een 5 kilo DB

Trekken (powerSnatch)

3x20
2x30
1x40
1x50 PR
2x50 (laatste met nadrukken)

Medicinbal omhoog werpen

3x 5x 2Kilo

Glute Ham Raises

wat gepielt, trainingsmaat kon makkelijk in zijn eerste keer 4 volledige uitvoeren :mad: , en toen gebeurde het ik heb namelijk 1 hele volledig gestrekte GHR! uitgevoert :D

Endo/exo

met 5 kilo (licht dus)

Incline Bench

5x50
3x60
2x70
1x75 PR

Liggend stoten Med. bal

3x 5x 3Kilo

Eenarmige Pull Over DB

5x5
4x10
2x13,5

Inwerpen Med. bal

3x 5x 2Kilo

Cool down: streching borst, rug en schouders, rondje uitgelopen op het gemakske

------------------------------------
Zo horen mijn trainingen dus te zijn

heb ik alleen de Quarter Squat nog niet gedaan omdat mijn knie niet helemaal lekker aanvoelde

Snatchen meer als een jaar niet gedaan... dus denk een record.. net als Incline Bench volgens mij en mijn GHR is natuurlijk ook een record

Goeie powersnatches, eerst de 1x50 en daarna de 2x50 daar nog uitkrijgen, gaat heel goed.

Go Ari, go Ari, go Ari! :rocknana:

Heel netjes die GHR man! zijn dr niet veel die dr een volledige uitknallen :thumbs:

idd een volledige lukt me niet, goede incline

nice work bro!

sterke pootjes, die maat van jou :D

Eerlijk gezegd ben ik zeer benieuwd naar je uitvoering van de GHR, als je op parallel squats niet verder komt dan 130-140.

Congrats met je pr's

wimmos zei:
Goeie powersnatches, eerst de 1x50 en daarna de 2x50 daar nog uitkrijgen, gaat heel goed.

Bedankt

Samu zei:

:D

Supertom zei:
Heel netjes die GHR man! zijn dr niet veel die dr een volledige uitknallen :thumbs:

thnQ

builderB zei:
nice work bro!

sterke pootjes, die maat van jou :D

Ja zeker hij heeft ze ook nog uitgevoerd met 2 DB's van 5 kilo in zijn hand.. weegt ook maar 60 die verrekte Pinda :p

Adema zei:
Eerlijk gezegd ben ik zeer benieuwd naar je uitvoering van de GHR, als je op parallel squats niet verder komt dan 130-140.

Zojuist besproken op msn...
5x140
DL: 1x170/175 (vergeten)

DumphuiZ zei:

en jij ook bedankt!

hehe eindelijk men eerste training waar ik weer eens PR's haal ook al komt dit doordat het oefeningen zijn die ik normaal gesproken niet zoveel doe

aha 60 kg met het bovenlichaam van een ethiopier zeker? :D doe ze de volgende keer met de wind mee, kijken of ze dan nog zo makkelijk gaan!

wow een hele GHR zelf? Dat is een sterk staaltje, dat lukt mij nog niet.
In ieder geval een goede training bro!

Terug
Naar boven