MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

netjes hoor die GHR, tis een ****zware oefening

• Topic Starter Topic Starter
builderB zei:
aha 60 kg met het bovenlichaam van een ethiopier zeker? :D doe ze de volgende keer met de wind mee, kijken of ze dan nog zo makkelijk gaan!

Whaha kom op zeg...

Hij is 16 jaar, 1.68 lang en heeft ook gewoon een incline bench van 70, en 2 handig pull over DB met 40, voor de rest sprint hij bijna een seconde sneller als ik op de 100, dus Hamstrings heeft het ventje wel!!!

Niet zo happen ;)... Je doet het goed, hebt alleen soms pech :)

Wil iedereen van de juiste en correcte informatie voorzien :D ;)

Training Vrijdag 28 April 2006 (verjaardag van men zusje :p), Volgens Schema

ik had nog men quarter squats in te halen van de training van woensdag..
voor de rest heel de dag komkommer karren voortgetrokken, en kisten met komkommers verstapelt (genoeg voor spanning dus :p) damn erg veel afgezweten!!

[Link niet meer beschikbaar](adult content ;) haha)

Quarter-Squat

5x90
3x140
2x170
1x182,5 (schijven op)
nee doe maar 5x 182,5 :P PR, maar was eigenlijk nog te licht

Kuiten Legpress (eenbenig)

10x120
10x150 2 benig
10x170 2 benig (voelt allemaal niet lekker joh.. bout oefening, nog lang geen max overigens

Bent over Rowing

5x50
5x60
5x70
5x80 PR, STRIKT
2x5x85 niet strikt, (dook heel lichtjes naar beneden)

Pull down 'smal' voor

5x50 (Bout oefening ik ga wel smal chinnen)

Shrugs overhands ->> voor de grip

5x90
4x110 (grip :mad:
5x110 hehe nu wel :D

Chinnen aan klimrek handen tegen elkaar overhands

8x5x BW (rust 20 seconden tussen setjes)

--------------------------------------------
Al met al lekker getraind, die foto is ook meer voor mezelf om ooit als vergelijking te kunnen gebruiken ofzo :) haha

goeie row.

Alleen hoe werkt dat quarter squat percies?

Sterke Row idd, kan ik nog wat van leren..
@ Powercas; je legt de bar op de pins van het powerrack en zorgt dat deze op zo'n hoogte ligt dat je een kwart van de beweging doet. Dus je squat telkens vanaf de pins, goed voor je core die oefening.

onze rows zijn gelijk, op de foto is ert niet echt veel te zien, maar je ziet wel dat je mass op je frame hebt

Pff damn wilde om 12 uur thuis zijn, weer niet gelukt.. :( morgen om half 6 beginnen Joehoe :mad:

PowerCas zei:
goeie row.

Alleen hoe werkt dat quarter squat percies?

dankje wel, haha zie de quote

Leophyte zei:
Sterke Row idd, kan ik nog wat van leren..
@ Powercas; je legt de bar op de pins van het powerrack en zorgt dat deze op zo'n hoogte ligt dat je een kwart van de beweging doet. Dus je squat telkens vanaf de pins, goed voor je core die oefening.

Mwah die row trekt vanzelf wel bij joh.. hij is bij mij nu 10 kilo zwaarder als maand terug denk

18fitie zei:
onze rows zijn gelijk, op de foto is ert niet echt veel te zien, maar je ziet wel dat je mass op je frame hebt

True.

ook hier:

zatte aap!

Kerel ben nu al 5 weken clean dus niet lullen ;) maar trainen!!, nu ga ik touwtrekken en 6kampen terwijl de rest naar fokking Dordt is :p

goeie chins & bor

lekkere training kerel

netjes bezig gast!

nette trainingen Ari!
die rows zijn die parallel of gewoon 45°?

Haha na 3 dagen krijg ik nog reacties dank daarvoor hoor :D

wimmos zei:
jimi zei:
maurice86 zei:

Dank u Allen!!

terrestris zei:
nette trainingen Ari!
die rows zijn die parallel of gewoon 45°?

Parrallel met de grond, anders pak ik veel meer..

Gisteren nog mini-traininkje gedraaid..

paar keer met 70 en 80 gecleant... naar top toegwerkt met Bankdrukken maar ging niet lekker bankje is gewoon Kolere moet ik echt iets gaan doen. Met medicin bal de lucht ingesmeten zowel staan als liggend.

Ja ik loop wat achter.. ik ben geen goeie logger geweest de laatste tijd :o .. nogal druk.

Training woensdag 3 mei 2006 @ track & field gym (volgens het schema)

Warm-Up: 4 rondjes baan (5 uur gewerkt, 4 uur aan het plaatselijk kunstmatig biertje gehangen gezwommen...) Wat gespeelt met een 5 kilo DB

Trekken (powerSnatch)

3x30
2x40
1x45
1x51
0x60
1x55 PR

Medicinbal omhoog werpen

3x 5x 2Kilo (beter als vorige keer)

Glute Ham Raises

wat gepielt, en kramp toen ik voor mijn volledige ging, pff daarna nog 3 keer attempt gedaan maar kramp was niet fijn..!!!

Incline Bench

5x50
3x60
2x70
1x72,5 EASY maar zie nu ook dat 75 mijn PR is... vandaar, ging erg vlot omhoog!!

Liggend stoten Med. bal

3x 5x 3Kilo

Eenarmige Pull Over DB

5x5
5x10
5x12,5
5x15 PR

Houtzagen met DB, 1 armed DB row ???

5x10 snel
5x15 snel
5x17,5 jammer maar helaas gaat ook veelste makkelijk omhoog.. moet maar iets anders gaan verzinnen voor de een armige cable row... ideen??

Inwerpen Med. bal

3x 5x 2Kilo

Cool down: streching borst, rug en schouders, 2 rondjes gras uitgelopen op het gemakske

-------------------------

Alle oefeningen met de Medicinballen gingen echt een stuk beter!! dus daar zit echt vet goede vooruitgang in wat erg mooi is, voor de rest zaterdag weer wedstrijd nationaal baancircuit.. sta 1e reserve ??? maar een trainingsmaat gaat waarschijnlijk afzeggen dus misschien kan ik starten, maar vandaag erg veel last van men rug en schouder gehad (in de ochtend, training niet aan gedacht of last van gehad gelukkig.. morgen even kijken hoe het met het werpen gaat...

houtzagen met een dumbbell, neem gewoon een zaag kerel!

nette training Ari, klote he die ghr!

chunky zei:
houtzagen met een dumbbell, neem gewoon een zaag kerel!

:roflol:

Medicijnbal training deed ik vroeger tijdens de atletiektraining ook altijd. Vond het toen enorm zwaar, maar was toen ook een enorm zwakke miet ;)

Terug
Naar boven