AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

eq_909 zei:
maar was toen ook een enorm zwakke miet ;)
Ben je nog steeds.
En voor er één of andere grapjurk afkomt: ja ik ook, tell me something I don't know. :)

51 -> 60 was wel een grote stap in je powersnatch. 60 niet hoog genoeg gepulled of niet kunnen vastzetten?

• Topic Starter Topic Starter
Samu zei:
Ben je nog steeds.
En voor er één of andere grapjurk afkomt: ja ik ook, tell me something I don't know. :)

51 -> 60 was wel een grote stap in je powersnatch. 60 niet hoog genoeg gepulled of niet kunnen vastzetten?

Had ik misschien niet eens moeten vermelden haha.. ik bracht het gewicht op de plaats van waar ik de beweging ging inzetten..

Shit doe eigenlijk Hang Snatch maar goed.. dus dat ding tegen men heupen aangelegd en toen dacht ik NO WAY dat ik dat ding vandaag boven mijn hoofd getilt krijg dus niet eens geprobeerd.. eigenlijk wel dubieus!! die 55 ging trouwens met zo een snelheid omhoog dat ik de 60 net wel of net niet gehaald zou hebben.... volgende keer ff wat meer met de 55 kloten of misschien 57.5..

een kramp van die ghr heb ik ook al gekregen. Ik doe eerst een hamoef. voor ik de ghr doe dan zijn ze al warm en krijg je minder snel een kramp

Training Vrijdag 5 Mei 2006, Volgens Schema @home

Vanacht niet thuis geslapen, en eigenlijk niet heel veel geslapen, eindelijk weer goede cardio.. maar beetje last van men rug en schouders, dus wedstrijd van morgen afgezegd ga nog wel kijken

Squat vanaf Pinnen 5 cm below Parallel

5x90
3x120
3x130 PR
0x140 (damn is toch echt andere koek dit dan vorige week)

Kuiten Legpress

10x140
10x180
10x200 (de enigste reden dat ik het doe is omdat het op het schema staat ;)), maar goed als ik morgen op men tenen ga staan zal ik het wel voelen

Bent over Rowing

5x50
5x60
5x70
5x82,5 PR, Eerste 2 sets voelde ik men rug had echt alles gegeven bij die 140 squat, daarna met belt en geen probleem meer..

Pull-up "wijd" (100/110cm breed)

5x5x BW (andere koek dan met je handen bij elkaar, voel tegenwoordig bij het optrekken ook veel van men borstspier ???)

Shrugs overhands ->> voor de grip

5x5x90

goeie pr's kerel

Training Maandag 8 mei 2006 (improvisatie thuis)

w-up
Katrol rek dinges ;)

Voorslaan

3x50
2x60
1x70
1x75
0x80 damn ke*ker FOOL!! dit kon ik 2 jaar terug al wel :mad:

Medicinball 2 Kg omhoog werpen

3x5

Bench Press met stop

5x50
3x70 (voelde niet lekker)

Rack Lock-outs armen in 100 graden

5x75
5x85
0x140 ook wel beetje zwaar ;)
5x110 PR!!
2x120 dat was dus teveel van het goede ;)

Medicin ball stoten vanaf het bankske

3x5 (joh iedereen kon natuurlijk wel vertellen dat mijn snelheid weg was ;))

Voorslaan

5x5 50 hehe nu zijn we eindelijk ergens mee bezig!!, voelde in ieder geval stukken beter

Rear Delt Flies ???

5x7
4x10x7 (voelde hem voor het eerst goed)

Lateral Side Raises

2x10x7
3x10x10

Legg Raises aant klimrek hammer grip

5x5x BW

tussendoor nog een paar Gorilla Chin-ups :p

--------------------------------------------------------
Lekker warm weer, dus zonder shirtje en korte broek getraind. de vorderingen van de winter zijn zeker waar te nemen.. doordat ik de laatste tijd meer ben gaan rowen zijn men biceps ook al ietsjes groter geworden. Mijn schouders die altijd voor hebben gelopen.. toch nog eens een keertje aangepat omdat ik ze nooit specifiek doe... die Lock outs hadden er nooit tussen mogen zitten als ik bezig ben om snelheid te kweken dat snap ik zelf ook wel...

Voorslaan ging zo verrekte slecht in vergelijking met waar ik op heb gezeten, daarna wat gecorrigeerd, bij die 5x5x50 erg goed op techniek gelet en dan vliegt het natuurlijk gewoon makkelijk omhoog!

Het schema wat ik heb liggen werkt eigenlijk met Pyramide nu.. dus max en met medicinballen voor Snelheid.. ga morgen ff vragen waarom mijn trainer hier nu voor heeft gekozen....
---------------------end of personal comments----------------------

Ari70 zei:
Lekker warm weer, dus zonder shirtje en korte broek getraind. de vorderingen van de winter zijn zeker waar te nemen.. doordat ik de laatste tijd meer ben gaan rowen zijn men biceps ook al ietsjes groter geworden. Mijn schouders die altijd voor hebben gelopen.. toch nog eens een keertje aangepat omdat ik ze nooit specifiek doe... die Lock outs hadden er nooit tussen mogen zitten als ik bezig ben om snelheid te kweken dat snap ik zelf ook wel...

Voorslaan ging zo verrekte slecht in vergelijking met waar ik op heb gezeten, daarna wat gecorrigeerd, bij die 5x5x50 erg goed op techniek gelet en dan vliegt het natuurlijk gewoon makkelijk omhoog!

Het schema wat ik heb liggen werkt eigenlijk met Pyramide nu.. dus max en met medicinballen voor Snelheid.. ga morgen ff vragen waarom mijn trainer hier nu voor heeft gekozen....

:eek: train jij in je onderbroek ofzo? :D no thongs in the PL section bro.....

waarom zaten die lockouts er dan tussen?
zware dingen weggooien is btw gewoon vet! (ballistics zijn een belangrijk onderdeel van een degelijk trainingsschema imo)

Bedankt voor je reactie nog! Zal deze week waarschijnlijk ook wat meer gaan reageren in de andere logs ben er ff een paar daagjes tussen uit geweest... dat van die Balistics snap ik zeker wel.. maar waarom dit nu precies met maximaal kracht word gecombineerd... tjaah tis een keuze..

builderB zei:
waarom zaten die lockouts er dan tussen?

Omdat ik het ff beu was heel dat gek*t thuis in men eentje kan ik niet zwaar gaan zonder spotter, haal er altijd minder dan dat ik doe als ik bij de Atletiek in de gym train, en nee de gewichten zijn exact hetzelfde zijn op 100ste van een kilo gewogen dus..

18fitie zei:
55kg meer, toch goed geprobeerd ;)

Tjaah je moet toch wat proberen dude.. Zou echt niet weten wat ik kon van te voren dit omdat ik normaal gesproken een ROM van 10-15 cm had bij Lock outs dit was gewoon Dooddrukken waar mijn elleboog in een hoek van iets meer als 90 graden stond...

haha @youri viel me ook op huge stap

lekkah lekkah! niet veel op aan te merken :)

Tjaah je moet wat natuurlijk (over die HUGE stap ;)), ben trouwens zo langzamerhand men zelfvertrouwen wat betreft het speerwerpen aan het verliezen......

draaide weer eens volkomen k*t!! Nu al zin in 9 juli wanneer ik weer aan het bier ga!!! :grumble:

He wat is dat nu voor topsportmentaliteit! Moet ik je weer vertellen dat je je op je training moet focussen. Met bier in je gedachten wordt het met de trainingen natuurlijk niet veel soeps.

K*t voorslaan, geen lekkere bench en rack lockouts die je niet moest doen. Beetje slechte focus. Ik verwacht beter.

Volgende keer beter concentreren.

Mijn focus was inderdaad best wel weg.. niet lekkere werptrainignen gedraait.. dacht leuk meisje van me werk te kennen kom ik der ophalen heb ze een of andere sl*tten kostuumpje aan waar ik totaal niet van houd :puke: .. en op die dag van training hoorde ik dat overbuurmeisje zelfmoord heb willen plegen... Dat is nu allemaal achterwege.. en vanavond zien jullie vast wel weer een lekkere training!! ik ga er weer helemaal tegenaan!! dat is iets wat zeker is!! Nu tot 9 juli geen woord meer over bier anders negatieve KARMA ;) afgesproken :D?

Schrale Training woensdag 10 mei 2006 (maar met Focus!!)

Ik train altijd met hetzelfde maatje, helaas kon hij vandaag niet daarom deze keer een iets andere training!!

Warming Up

4 rondjes 400 meter pff twas wel warm

2x
(DB front raise 5x
DB back rasie 5x
DB side raise 5x)

Powersnatch

5x20
3x30
2x40
1x45
1x50
1x55 (evenaring PR)

Toen maar gaan sprinten voor de SNELHEID OFFCOURSE

skip=skipping=knieheffen, en per pas niet ver vooruit maar alles op frequentie en heupen hoog, buik aangespannen

5x 5 meter skip, 5 meter speed skip, 5 meter skip, 30 meter matige sprint
5x 10 meter skip, 5 meter speed skip, 10 meter skip, 25 meter matige sprint

40 meter, 50 meter, 60 meter versnellingslopen niet maximaal
40 meter, 50 meter, 60 meter versnelling maar dan met max speed

3x (20 meter sprint, 30 meter sprint, 40 meter sprint)

En nu ga ik nog ff 3x5 keer 2 kilo de lucht in smijten!!

-------------------------------------------

Is eens een keer wat anders zo, denk zeker niet verkeerd omdat ik nog wat in mijn triceps, borst voelde, nu niets geforceerd motivatie voor andere keer omhoog!! Ik verwacht morgen supercompensatie in het bovenlijf van training van eergisteren. Dus zal wel lekker gooien worden

Voor de rest is er niets specifieker dan sprinten en werpen zelf natuurlijk!! De focus was goed bij het Trekken dus met goed gevoel alles afgewerkt.

Wanneer is je volgende wedstrijd dan?

Weet ik nog niet wil mijn 2e wedstrijd ff op een kleine wedstrijd doen, of ergens in belgie.. om even lekker ritme te pakken, als het goed ging had ik vorige week zaterdag gegooid en aanstaande zaterdag maar dat is nog even niet aan de orde, eerst techniek op orde krijgen!! Ik kan wel gooien maar zoals ik al eens eerder heb gezegd met minder dan 55 ben ik gewoon niet tevreden!!

hoe laat heb je getraind, want het was heet vanmiddag :p

Terug
Naar boven