XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Uhm gewoon om kwart over 6 des avonds ;), vanmiddag wat terrasjes gehad en dergelijke, maar gewoon cola en niet veel in de directe zon gezeten...

Nu ineens weer last van men Hamstring aanhecting bij mijn linker knie. t*ring!! trappen lopen en normaal wandelen zijn nu al een probleem :mad: ~!!

gaat wel weer over joh, heb je dat gekregen na ghr of heeft dat er niets mee te maken?

Is een week na mijn laatste GHR, Niets mee te maken, ik had gisterenochtend met onze wandeling door een nieuwe wijk (voor school en shit) ook al wat last van men benen... denk dat het sprint werk hier ook niet veel aan geholpen heeft.. Het lijkt al wel lichtjes iets beter te worden. Hoop dat het tegen vanavond over is.

25 mei doe ik aan het NK studenten in Utrecht

ik ga rond 5 juli een wedstrijd doen in Hulst waar ik zelfs startgeld ontvang, toch nog iets goeds van die Zeeuwen. :D

Ari70 zei:
Weet ik nog niet wil mijn 2e wedstrijd ff op een kleine wedstrijd doen, of ergens in belgie.. om even lekker ritme te pakken, als het goed ging had ik vorige week zaterdag gegooid en aanstaande zaterdag maar dat is nog even niet aan de orde, eerst techniek op orde krijgen!! Ik kan wel gooien maar zoals ik al eens eerder heb gezegd met minder dan 55 ben ik gewoon niet tevreden!!

Waar zou je gaan gooien in België?
Ik weet niet of ge de Flanders cup kent, maar daar doen de beter van België aan mee en is geld mee te verdienen. Ik weet wel niet of er altijd geld is voor buitenlanders.

Ja ik ken die zeker, ik gooi al 2 jaar Flanders cup, dat zijn ook de wedstrijden die ik ga gooien om ritme te pakken!! In nederland heb je dezelfde soort wedstrijden die heetten hier Baancircuit. Ik geloof dat zelfs Hamer(slingeren) voor Dames hier nog ergens op het programma staat...

www.baancircuit.nl

voorprogramma goudenspike heeft kogelslingeren: http://www.leidenatletiek.nl/goudenspike.php is zondag 10 juni in Leiden, en ook Zaterdag 15 juli Eindhoven (voorprogramma), Zondag 3 september Hilversum hier is het wel hoofdprogramma geloof ik....

netjes bezig gast, succes met je knieholte.
Ik ben zelf ook bezig wat sprintwerk erin te stoppen, wil ook een beetje functionaliteit in mijn benen, maar moet eerst nog fatsoenlijk een stukje kunnen hardlopen.

Dan is misschien interval wel iets voor jou... zoiets als 50 meter matige sprint, 50 meter dribbel, 50 meter matige sprint, 50 dribbel, 50........ and so on...

Kun je het namelijk beide combineren!

Iedereen hier lijkt geblesseerd. Sterkte dude.

Ari70 zei:
Ja ik ken die zeker, ik gooi al 2 jaar Flanders cup, dat zijn ook de wedstrijden die ik ga gooien om ritme te pakken!! In nederland heb je dezelfde soort wedstrijden die heetten hier Baancircuit. Ik geloof dat zelfs Hamer(slingeren) voor Dames hier nog ergens op het programma staat...

www.baancircuit.nl

voorprogramma goudenspike heeft kogelslingeren: http://www.leidenatletiek.nl/goudenspike.php is zondag 10 juni in Leiden, en ook Zaterdag 15 juli Eindhoven (voorprogramma), Zondag 3 september Hilversum hier is het wel hoofdprogramma geloof ik....

Vorig jaar is mijn broer in Eindhoven gaan gooien, ik had toen net mijn wijsheidstanden laten trekken dus toen heb ik niet mee gedaan. Of ik dit jaar meedoe valt te zien of mijn broer meedoet.
Het jammere is dat ze in Nederland veel beter zijn in hamerslingeren en ik dus geen geld kan verdienen:( (voor 45m in België 75euro, voor 54m in Nederland 50euro een klein verschilleke dus, mijn record is 46m27)

Geblesseerd of niet ff wat gespeelt met BW en lichte gewichtjes

totaal 40 keer SPEED opgetrokken en 40 keer opgedrukt gewoon voor de snelheid....

Tate's press gedaan voor eerste keer apart, maar kun je echt goed op je tricep mee richten idd, Barbel Curl met Squeeze.. dit was gewoon ff een keer om het te ervaren wat jullie allemaal doen... en nog wat Rope Pull/pushdowns met katrol aan de muur.. niet veel dus maar gewoon ff bezig geweest en lekker gezweet :D wel dikke pomp in men armen :D

bedankt mannen voor het beterschap en sterke wensen :D

nog 2 weken om te herstellen.. laat je niet kennen!

Training maandag 15 mei, @ home gym, beetje van het schema, beetje van mij, beetje van men zusje

Warming UP:

diverse oefening aan katrol om schouders warm te krijgen en als ondersteuning...

Bent over Row

5x40
5x60
2x3x80 (ging niet echt easy)

Ondertussen ook met de gewichten van men zusje voorgeslagen, ging wel weer okay ze is niet zwaarder gegaan als 70 dus.. was nog te doen..

Medicin Bal Lucht in smijten

3x5x3kilo

Bench Press

5x55
3x70
2x80
1x85 (juuj lekker)
1x90 (men zusje pakte hem net iets eerder als dat ik wilde maar voor de rest goed press
1x90 F!!
1x85 F

Medicinball vanaf bankje lucht in stoten!!

3x5x3 DAMN NICE veel beter als verwacht na die failures...

Pull over Enkelhandig DB (op speed)

3x5x10 kilo

Medicinbal inwerpen tegen muur "techniek en knallen!" (met mijn zusje als beoordeelstaar)

3x5x3 kilo

Dragonflag zoiets;)

beetje proberen, omhoog komen, en neerwaartse fase in 10 seconden zo vermogelijk gestrekt naar beneden, viel me niet tegen!!

Gorilla Chin-Ups

4x5xBW

Stiff legged Raises

2x5xBW damn!! andere volgorde hanteren volgende keer!

------------------------------------------------
Bij het bankdrukken ligt voorlopig niet mijn nadruk, dit omdat het minder belang speelt bij het speerwerpen... mijn rug moet gewoon even bij trekken.... liever dat mijn rug voorloopt dan de voorkant.. dus vandaar de nadruk op het roeien en dergelijke.. Ook moet een ander minder punt "THE CORE" verbetert worden hier ben ik nu pas een weekje echt serieus mee bezig!!

Bankdrukken was trouwens op een bankje wat we nog hadden staan drukte veel fijner als het bankje dat we normaal thuis gebruiken... alleen de Oly BB die we normaal voor Squaten, voorslaan gebruiken, zaten de ringen op een ander plekje, wat even vervelend was... bankje is ietsje te hoog om goede arch te maken dus zonder arch gedaan.. wat echt wel scheelt!
voor de rest 2,5 kilo van mijn PR gebleven dus is nog te doen.. na week(end)je door gehaalt te hebben..dit zodat ik meer motivatie krijg om er weer keihard voor te gaan!!

wat voor een beer van een zusje heb jij bro?

Lekker dat je weer wat gedaan hebt.

je zusje lijkt wel sterk, welke sport doet ze?

nette bench en bor, ookal kan je wel zwaarder op deze

je presses en rows zijn heel goed in verhouding.. dat moet ik bij mezelf ook even gaan fixen :o

ik ben idd meer impressed van je zusje dan van jou ari. :p

Whaha okay dank jullie allen, mijn jongere zusje is inderdaad meer getalenteerd als ik...

niet eens om op te scheppen maar:

ze is vorig jaar Europees Jeugd Olympisch Kampioen Speerwerpen geworden.. in haar leeftijdscategorie en in de leeftijdscategorie van 2 jaar ouder heeft ze aan het EK meegedaan.. daar heeft ze ook goed gepresteerd maar in de finale ging het niet zo lekker.. was een te vermoeiende zomer met een te lange piek.. anders had ze daar ook lekker gepresteerd .. ze is daar wel opgemerkt door heel wat Amerikaanse Universiteiten (en verschillende Beurzen aangeboden gekregen), straks na het behalen van haar Gymnasium diploma vertrekt ze naar University of Florida om daar Chemistry (of Voeding) te gaan studeren en sport te combineren..

ze heeft zeker aanleg om sterk te zijn en goed te kunnen speerwerpen.. ook met discus werpen heeft ze kans om dit jaar naar de WK junioren in Beijing te gaan.. nog 2 meter vooruit.. is te doen
tot zover even over mijn zusje ;) haha...

maar ben dus wel behoorlijk trots op haar!!

Ik merk gewoon als ik in de spiegel kijk dat mijn voorste schouder kop voorloopt op de achterste.. en om disbalans te voorkomen, wat extra aandacht aan het Pullen in plaats van Pushen..

Woensdag weer een training :D

de vraag is... ziet ze er ook leuk uit :eyebrow:

maaruh, goede training kerel!

Terug
Naar boven