- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ari70 zei:Weet ik nog niet wil mijn 2e wedstrijd ff op een kleine wedstrijd doen, of ergens in belgie.. om even lekker ritme te pakken, als het goed ging had ik vorige week zaterdag gegooid en aanstaande zaterdag maar dat is nog even niet aan de orde, eerst techniek op orde krijgen!! Ik kan wel gooien maar zoals ik al eens eerder heb gezegd met minder dan 55 ben ik gewoon niet tevreden!!
Ari70 zei:Ja ik ken die zeker, ik gooi al 2 jaar Flanders cup, dat zijn ook de wedstrijden die ik ga gooien om ritme te pakken!! In nederland heb je dezelfde soort wedstrijden die heetten hier Baancircuit. Ik geloof dat zelfs Hamer(slingeren) voor Dames hier nog ergens op het programma staat...
www.baancircuit.nl
voorprogramma goudenspike heeft kogelslingeren: http://www.leidenatletiek.nl/goudenspike.php is zondag 10 juni in Leiden, en ook Zaterdag 15 juli Eindhoven (voorprogramma), Zondag 3 september Hilversum hier is het wel hoofdprogramma geloof ik....
(voor 45m in België 75euro, voor 54m in Nederland 50euro een klein verschilleke dus, mijn record is 46m27)
wel dikke pomp in men armen 

haha...