AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Haha dude kom op....

moehahahaha :D

maar je zusje, goed zeg!

ik ben benieuwd naar de indeling van je volgende training..

wanneer train je weer op explosiviteit enzo?

ik wil na de zomer sowieso 1 dag speed en 1 dag sprinten.. functionaliteit :)

ok ok ik ga al slapen :o

tof van je zusje man! (ik zeg: foto's!)

verder mooie training

RvR zei:
moehahahaha :D

maar je zusje, goed zeg!

ik ben benieuwd naar de indeling van je volgende training..

wanneer train je weer op explosiviteit enzo?

ik wil na de zomer sowieso 1 dag speed en 1 dag sprinten.. functionaliteit :)

ok ok ik ga al slapen :o

Vandaag weer op explosiviteit, Normaal gesproken krachttraining maar omdat mijn maatje weer eens niet kan :mad: word er echt hyper ****ed up van!!

Ik ga nu straks ff snatchen en weer wat Sprinten en hopen dat men hamstring het nu beter houd!!, of er moet iemand zich aanbieden om zodadelijk krachttraining te komen doen.. ik moet een hoop singles of triples op 70% gaan maken en ik ga maar uit van een single van 60 kilo..

dus met 42 kilo haha lekker licht.. misschien dat ik toch wat hoger ga.... maar het gaat uiteraard wel om de snelheid dusjah... misschien dan toch gewoon die 70% aanhouden...

Training 17 mei 2005

Front raise, Side Raise, Rear Delt Raise (links + rechts) 2x5x

Powersnatch

5x20 (snelheid zit goed!!)
5x38 (,,)
5x3x42 (,,)

Lekkere manier van trainen zo kort maar krachtig ;)

Sprint werk

Loopscholing

5-5-5-5-5-5 meter Skip/hak bil en diverse vormen iedere keer over 5 meter en om 5 meter van oefening frequentie of snelheid wisselen)

3x40 versnellingsloop
3x60 VOLLE BAK SPRINT
3x80 VOLLE BAK SPRINT (damn voelde echt lekker zo, gaf andere flink voorsprong en heb ze allemaal terug gepakt..)
toen eigenlijk 3x100 maar laten lopen morgen weer één echte werp training dus.. daar liggen mijn prioriteiten...

------------------------------------------------
snelheid begint echt te komen, ook bij het het werpen van dinsdag!! en records kogel achterover, 6 kilo 1,5 meter vooruit tegenover begin maart, en 4 kilo 1 meter vooruit tegenover eind maart.. dus dat is wel fijn!! zijn belangrijke parameters die eerst nog niet goed genoeg waren.... dus ben hier behoorlijk blij mee!!!

ik hou je taining in de gaten en je moet gewoon doen wat je moet doen, dus speed met die 70% niet toch maar zwaarder.

En schijt aan trainingsmaatjes je moet jezelf motiveren.

Fijn zo die looptraining. en goed dat je hams het hielden.

Dat sprinten is zoo slopend man, dat je dat zoveel sets kan doen :P

Ja dat sprinten is bewonderenswaardig.. Na 5 seconden sprinten denk ik al "pfff kan niet meer" :D

Ari70 zei:
Vandaag weer op explosiviteit, Normaal gesproken krachttraining maar omdat mijn maatje weer eens niet kan :mad: word er echt hyper ****ed up van!!

Ik ga nu straks ff snatchen en weer wat Sprinten en hopen dat men hamstring het nu beter houd!!, of er moet iemand zich aanbieden om zodadelijk krachttraining te komen doen.. ik moet een hoop singles of triples op 70% gaan maken en ik ga maar uit van een single van 60 kilo..

dus met 42 kilo haha lekker licht.. misschien dat ik toch wat hoger ga.... maar het gaat uiteraard wel om de snelheid dusjah... misschien dan toch gewoon die 70% aanhouden...

Snelheid met lichte gewichten (zoals je speer) bouw je het 'best' op met explosieve reps met 30% 1rm... alleen moet je wel zorgen voor goede oefeningen met een hele grote bewegingsuitslag en ook waarbij je niet hoeft af te remmen aan het eind van de beweging (dus b.v. dingen wegstoten).

Dus je bedoelt Balistics??

Training vrijdag 19 mei @ home (die 70% zijn volgens schema)

Ingekort programma.. heb veel stabilisatie en romp werk gedaan op mijn werk.. doormiddel van het trekken van Komkommer karren a 200-300 de stuk..

PowerClean tot 3x @70%

3x50
3x60
3x70 (licht)

BOR

7x50
7x60
7x70
7x70

Bench Press tot 7x @70%

7x50
7x60
7x65 (dit is ~70%)
7x70

(dit was nodig volgens schema, maar ik heb geen belangrijke wedstrijd (a.s. zondag kogelstoten en discuswerpen (BORING ;))

BOR || CLEAN

7x70 || 3x70
7x70 || 3x70

Bench Press

2x7x70

BOR || CLEAN

7x70 || 3x70

-------------------------------------

Zoals je ziet is "70" the magic number ;), nu mijn sociaal leven opkrikken en naar de kroeg!! Later

laag volume. Doe je nog altijd onderhandse bors

nou laag volume valt best mee toch in totaal steeds 6 a 7 sets per oefening. Maar daarvan zijn vaak maar 3tot4 echte werksetjes.

waarom niet 1 warming up en dan 5x7x70%

jij doet dus alles met wimmos zijn gewicht :p:D. Goede cleans

wimmos zei:
laag volume. Doe je nog altijd onderhandse bors

Tjaah zo bouw ik ze nu eenmaal op...

Nope geen onderhands meer dan zet ik het er wel bij.. train ze nu weer overhands..

g-men zei:
nou laag volume valt best mee toch in totaal steeds 6 a 7 sets per oefening. Maar daarvan zijn vaak maar 3tot4 echte werksetjes.

waarom niet 1 warming up en dan 5x7x70%

Maar wil het best proberen, dus wat zul je volgende training zien :D ;)

18fitie zei:
jij doet dus alles met wimmos zijn gewicht :p:D. Goede cleans

Cleans are rising!! Binnenkort wil ik weer vrolijk doen met 80 kilo..

------------------------

shit was nog vergeten dat ik ... over 2 uur weer moet omkleden voor mijn werk ??? Dubieus

Slaap ze Dude's!

Training maandag 22 mei 2006 @ home niet volgens schema...

Aan het katrol 5 minuten alle spiertjes achterkant en zijkant schouder gepakt.. evenals diverse endo en exo rotaties...

BOR 5x50 (damn stijve poten ff wat anders)

Rebel Row breed 'incline" (aan katrol met touw, vanuit volledige strek, naar achter, focus op achterkant rug, touw verder uit elkaar trekken)
4x5 x katrol (voelde nu specifiek mijn rug!)

BOR onderhands 5x 7x70 PR

Dragonflags ~7 keer lekkere oefening! Partials

Gorilla Chins 5x5x BW

Dragonflags 3x 4xBW

Suitcase DL enkelhandig 3x5 40 PR

--------------------------------------

Eindelijk lekkere routine voor mijn CORE.. dit loopt te ver achter!! in werpers verhouding.. gisteren wedstrijd gehad.. kogelstoten en discuswerpen.... hoe het ging.... :o nou is leuk hoor zo een wedstrijd... maar niet als je van vrijdag op zaterdag niet veel slaapt 1 a 2 uur.. en zaterdag op zondag.. 4 uur!

Techniek bij discus was toch wel jammer.. draaide redelijk.. maar hield mijn hand consequent te laag anders zat er zeker een record in.. ook had ik sneller mogen draaien.. Kogelstoten is gewoon prut techniek en zorgen dat je verder stoot dan de andere ;) let ik voor de rest ook nergens op...

DONDERDAG mijn 2e wedstrijd van het seizoen: Nederlands Kampioenschap Studenten!! te Utrecht.. Daar ga ik als vanouds proberen speer te werpen!! en misschien wel de titel van een maat van mij af pakken ;)

ik ben benieuwd naar donderdag! succes in ieder geval! laat weten wat het geworden is!

Terug
Naar boven