- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RvR zei:moehahahaha
maar je zusje, goed zeg!
ik ben benieuwd naar de indeling van je volgende training..
wanneer train je weer op explosiviteit enzo?
ik wil na de zomer sowieso 1 dag speed en 1 dag sprinten.. functionaliteit
ok ok ik ga al slapen![]()
word er echt hyper ****ed up van!! 
g-men zei:.....
je moet gewoon doen wat je moet doen, dus speed met die 70% niet toch maar zwaarder.
.........
Ari70 zei:Vandaag weer op explosiviteit, Normaal gesproken krachttraining maar omdat mijn maatje weer eens niet kanword er echt hyper ****ed up van!!
Ik ga nu straks ff snatchen en weer wat Sprinten en hopen dat men hamstring het nu beter houd!!, of er moet iemand zich aanbieden om zodadelijk krachttraining te komen doen.. ik moet een hoop singles of triples op 70% gaan maken en ik ga maar uit van een single van 60 kilo..
dus met 42 kilo haha lekker licht.. misschien dat ik toch wat hoger ga.... maar het gaat uiteraard wel om de snelheid dusjah... misschien dan toch gewoon die 70% aanhouden...
)
, nu mijn sociaal leven opkrikken en naar de kroeg!! Laterwimmos zei:
g-men zei:nou laag volume valt best mee toch in totaal steeds 6 a 7 sets per oefening. Maar daarvan zijn vaak maar 3tot4 echte werksetjes.
waarom niet 1 warming up en dan 5x7x70%

18fitie zei:jij doet dus alles met wimmos zijn gewicht. Goede cleans
Dubieus
nou is leuk hoor zo een wedstrijd... maar niet als je van vrijdag op zaterdag niet veel slaapt 1 a 2 uur.. en zaterdag op zondag.. 4 uur!
let ik voor de rest ook nergens op...