Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

nice pics kerel, ik zou alleen met rechts gooien :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja ben gewoon anders-handig..

Sow lekker spierpijn in mijn triceps, en wat minder spierpijn in men tet*en, voelt wel weer eens lekker moet ik zeggen! vanavond ga ik voor powercleans met 75!!, en misschien zelfs wat kniebuigen :eek: :p

Training maandag 29 mei 2006

had niet veel tijd heb het nog ff druk met school...
belangrijkste oefeningen gedaan..

PowerHANGclean

1x75 de rest was niet correct of op de schouder (ff psych up)
3x75 PR
1x75 (nope)
3x70
3x72,5
2x72,5 (bij 3 klettert dat ding uit men klauwen)

Squat Licht

7x45
7x100
7x100
7x100

--------------------------
Powercleans niet tevreden... meer gehoopt, verwacht...

begin de 1e weer met Creatine!!.. (EDIT)uhm ik begin er nu wel gewoon mee tis goed!!!

steeds meer speed in die squat, mocht wel ook.. maar traps voelde ****ed up.. ff niet gewent om dat ding in men nek te houden..
ook niet te zwaar met de squat, omdat ik morgen weer volle bak moet op de training.. en waarschijnlijk zaterdag wedstrijd in Brasschaat doe.. komt de WERELDRANGLIJST aanvoerder ook gooien damn (MOET IK DUS TEGEN :p) !! heeft dit jaar al ruim 90 meter :mad: als dat geen motivatie word om ver te knallen!!

Laatst bewerkt:
Je ging voor 75 en je haalde 75, wat is er dan mis mee? Of ging je voor meer dan 3 reps?

Ja wel natuurlijk!!..

MAAR

ik wilde 6x3x75!!

6x3x75 leek me nogal veel gevraagd :)

Ja ja maar leek mij niet ging ervoor!

Vandaag testje kogel achter 4 kilo 16.36 (balistic OH throw, beginnen gestrekt inzakken kogel voor je.. strek keten openen en kogel achterover wegSMIJTEN) net geen PR (-10 cm)maar zat er wel aan te komen.. spierpijn van men lichte squat maar lang niet gedaan)

Zoals gezegd Zaterdag grote wedstrijd in Brasschaat (bel, Flanders Cup, met WERELDRANGLIJSTAANVOERDER 90+), dan de Maandag grote wedstrijd Hulst (volledige NL top)

Vandaag lekker getraind.. we gaan het nu anders aanpakken BACK TO BASICS.. wat inhoud niet meer zo bezig zijn met kleine details.. maar volle bak aanlopen, (weg)springen en KNALLUHH!!!!.. en niet meer enkeltje dit polsje zo.. accentje daar! Dat komt pas als de vorm er is!

en mijn 6e blokje KARMA IS BINNEN :D !!

Waarom doet gij die kogelworpen met 4kg, is dat voor de nadruk te leggen op explosiviteit?
Want ik doe da ook meestal met 4kg.

Hoeveel had de eerste die de wedstrijd uiteindelijk won bij het speerwerpen uit jouw categorie?

saar zei:
Waarom doet gij die kogelworpen met 4kg, is dat voor de nadruk te leggen op explosiviteit?
Want ik doe da ook meestal met 4kg.

Jup explosiviteit + er zijn tabellen met parameters en daar tegen afgezet wat je zou moeten gooien met een juiste techniek.... draait het lekker dan geeft dit een extra (mentale) boost dat je weer een stukje beter bent!

wimmos zei:
Hoeveel had de eerste die de wedstrijd uiteindelijk won bij het speerwerpen uit jouw categorie?

op het Nederlands Studenten Kampioenschap is er gewonnen met 59.80 was een Pr voor die kerel best ruim zelfs! Heeft hij netjes gedaan.. maar hij zit nog niet aan mijn Record..

Was voor het NSK een hoog niveau bij speerwerpen.. vorig jaar werd er gewonnen met maar net 50 meter..

Training woensdag 31 mei 2006 @ Track & Field Gym

Exo/Endo rotatie

12,5

PowerSnatch

3x20
3x30
3x42
3x50
3x55
3x55 PR

Bench Press

7x65
7x70
7x72,5
7x74 (volgens de spotter was het 78, achteraf bleek anders :))

Pull over DB

7x33
7x38
7x45 (YEAH BABY!!)

DB snatch (toegift)

7x10 (2 handig= dus 2x10;))
7x10 ,,

7x17,5 PR Enkelhandig eitje..
7x17,5

400 meter uitgejogged
----------------------------------------
Lichte spierpijn in Gluteus, (merkbaar bij Powersnatch)
kramp tijdens setje met 38 k bij Pull over DB ??? daarna geen last meer
Bankdrukken viel niet tegen, viel niet mee...

DB snatches leuk om te doen... als RC vorm..

aardig volume en aardig wat pr's :).

Yo bedankt!

Tijdens de training kogel achterover (OH) 3Kilo : 19,46 meter.. even terugzoeken of het een PR is..

nog een leuke link gehad van een maat ;)

geen vorm van Rows of chinnen, had je volgens mij er beter wel bij kunnen doen.

de trainingen worden weer beter Ari, pull over moet weer naar de 50 maar 7 reps met 45 is heel netjes.

Helemaal gelijk!! maar wat is nu het geval.. laatste tijd 3/4 (kracht)trainingen in de week 2 keer Roeien/Chinnen en maar 1 keer Push achtig!

Pull over gaat naar de 50!! :mad:

Vandaag ook voetspaning bij run-ups getraind.. (vandaag geen 1 speer aangeraakt!). Heb alleen nog geen vervoer naar Brasschaat (wedstrijd van zaterdag) dus moet daar nog even achteraan. En anders maar met mijn vrienden van de NS en Belgische Spoorwegen...

Probeer de volgende keer eens de one arm dumbbell snatch.

Die heb ik gedaan met 17.5 kilo 2 setjes per had... zijn licht.. maar goed het is maar enkelhandig dus kan gewoon wat DB in elkaar draaien :D!! tot 55 kilo ofzo dus kan nog even vooruit :D

Terug
Naar boven