Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

goeie wedstrijd Arie !!

suc6 met komende wedstrijden............... ;)

Jaja dat klopt, ik ga daar ook aanwezig zijn maar ik moet wel al gooien om 14uur. Die hamerslingeraars zijn toch sukkelaars e ;) ofwel op een ander terein moeten gooien ofwel voor de wedstrijd.

Ge kunt u best inschrijven dan via de site anders moet ge 3euro betalen om mee te doen en bij voorinschrijven niks.

• Topic Starter Topic Starter
Leophyte zei:
Gefeliciteerd kerel!
Ga zo door :thumb:

Is wel de bedoeling ja!!

klusmier zei:
goeie wedstrijd Arie !!

suc6 met komende wedstrijden............... ;)

bedankt, joh!!

saar zei:
Jaja dat klopt, ik ga daar ook aanwezig zijn maar ik moet wel al gooien om 14uur. Die hamerslingeraars zijn toch sukkelaars e ;) ofwel op een ander terein moeten gooien ofwel voor de wedstrijd.

Ge kunt u best inschrijven dan via de site anders moet ge 3euro betalen om mee te doen en bij voorinschrijven niks.

ja ik ga wel voor de voorinschrijving, doe ik normaal ook, is dat gratis joh! Pff waar doen ze het van.. in NL kun je overal voor betalen zeg!! Ik wist trouwens niet dat je bij Loic op de club zat joh! Niet dat ik hem "persoonlijk" goed ken, maar hij doet ook buiten belgie (europees) niveau goed mee!!

Ja het is wel maar tot morgen dus moet ge u haasten ;)
Ja ik zit bij Loic op de club. Ja Europees doet hij het goed maar hij heeft nog altijd ni het minimum voor het Wk.

Nee maat van mij ook nog niet, mijn zusje gelukkig wel ;) :spam:

Training dinsdag 6 juni 2006 @Home Gym

normaal werp training, maar 2 wedstrijden, waaronder gister dus nu krachttraining!

Powerclean "from floor"

3x60
2x65
2x70
1x75
1x80 (niet super snelheid, maar hij is gecleaned)

Squat

3x100
3x100
3x120
3x120 (volgend keer lager beginnen om hoger te eindigen!, voelde me niet super)

Bench Press

7x40
3x70
3x75
3x80 (hehe ;))

Pull over Oly BB

5x30
3x40
3x45
3x50 (ja 50 ja ;), laatste rep 2 vingers ondersteuning en trillende armen :D)

inwerpen Medicinbal tegen muur

3x10x3Kilo (om 5 worpen voorste voet wisselen)

EDIT:VERGETEN TE VERMELDEN)

Suitcase Deadlift

2x5x50
2x5x60 PR

Dragonflags

3x6 Partials
6 negatives

-------------------------------
Zo wil ik vaker trainen! voor mijn gevoel ging het lekker! 80 kilo Cleanen, 80 banken en 50 Pull over, allemaal lang geleden dat dit is gelukt!

Laatst bewerkt:
Sterke cleans!!
Techniek verder wel goed? Voor zover je dat zelf kunt oordelen..

Jawel voor hetgene wat ik doe was hij wel okay... Met mijn zusje als beoordeelster, moet alleen mijn strek bewegingen ook daadwerkelijk strekken, had nu het gevoel dat ik nog niet helemaal gestrekt was, en het gewicht alleen maar op mijn schouders legde...

Lekker he die suitcase deadlifts :)

sterk Arie!!

3x50 (ja 50 ja , laatste rep 2 vingers ondersteuning en trillende armen

Na mijn vorige commentaar nu de felicitaties:)

je bent goed bezig ari, nu effe doorrammen naar de 60+ met die speer!

eq_909 zei:
Lekker he die suitcase deadlifts :)

Jazeker standaard Core oefeningen zijn saai! of vergen me teveel tijd :D

chunky zei:
18fitie zei:

Danku ;)

g-men zei:
Na mijn vorige commentaar nu de felicitaties:)

je bent goed bezig ari, nu effe doorrammen naar de 60+ met die speer!

Je leest het allemaal hier terug dude!, ik sluit een mindere training niet uit! maar ik ga voor die hoge gewichten!!

--------------------------------------------------------------------
Sprinttraining als tussendoortje, dude die ik training geef kwam niet opdagen :rolleyes:

Warming up 10 minuten loop scholing en wat korte LANGZAME versnellinkjes!

Kern: (rustig)

5 versnellingen over 40 meter
5 40 meter sprint! (die wind suizen heerlijk!!)
2x80 meter sprint (pff niks hoeven doen, voor mijn gevoel super snel, en heerlijk ontspannen!)

3x120 versnelling (met veel tussenpozen<> was herstel training van onze super sprinter 14-15 jaar en 11.44 op de 100 meter)

Rondje uitgebolt..

En ben nu aan het nagenieten van mijn training ;)

Gisteren Kogel (OH) achterover werpen 4 K: 16:47 PR, voor de rest kort getraind, --> masseur, rug is weer los gemaakt van rechtsonder tot rechtsmidden helemaal vast!, nu weer los en weer heerlijk kunnen slapen :D

------------------------------------
Training vrijdag 9 juni 2006

Powerclean @ < 90%

3x50
2x60
1x72,5
1x72,5

Gedaan voor de voorspanning, 2 keer knoerhard men knieen geraakt bij het strekken van mijn benen, deed veel pijn!
------------------------------------
Morgen dus wedstrijd in Kessel-Lo. Bij de Atletiek Club van Saar. Heb der weer veel zin in, en weer een verjaardag afgezegd dus ben goed bezig :D

Succes morgen!

Van het ene "hoogtepunt" in het andere dieptepunt! ;)

Wakker geworden met rug die op slot leek te zitten.. Eerst 5 Km gefietst met men speren op mijn rug en volle bepakking. Zweten als een GEK! Toen in de auto waar het 45 graden was koeling was niet in orde (2 uur gezeten, verkeerd gereden)! Wakker geworden met rug die op slot leek te zitten.. Daar aangekomen net op tijd.. en geen spanning op de beentjes kunnen krijgen wat resulteerde in 49 meter.. en na 3 pogingen weer klaar zijn.. Pff kapot gezweten, koppijn alles noem maar op! Volgende keer gewoon weer beter, en weer hard trainen dan is er niets verloren. Weltrusten :D!

Jammer om dat te horen.. De omstandigheden hielpen natuurlijk niet echt in jouw voordeel.

Omstandigheden waren voor iedereen gelijk natuurlijk, behalve het stukje fietsen en de verkoeling die niet wilde werken...voor de rest bagger gepresteerd wat ik op mij zelf kan afschuiven... en nu heb ik zodadelijk even een mindere trainingsweek ff teveel voor school + zodadelijk weer voetbal! Maar ik blijf wel knallen!! Deze wedstrijd moet recht gezet worden met verhoging van mijn PR's!!

Ari70 zei:
Omstandigheden waren voor iedereen gelijk natuurlijk, behalve het stukje fietsen en de verkoeling die niet wilde werken...voor de rest bagger gepresteerd wat ik op mij zelf kan afschuiven... en nu heb ik zodadelijk even een mindere trainingsweek ff teveel voor school + zodadelijk weer voetbal! Maar ik blijf wel knallen!! Deze wedstrijd moet recht gezet worden met verhoging van mijn PR's!!

Komop ari, misschien ff een deloadje ofzo tussendoor gooien? Heeft bij mij heel erg heholpen toen het ff wat minder ging.

Fysiek gezien gaat het niet minder!!
TECHNISCH gezien was het deze keer wat minder.. 1 keer techniek getraind.. en ik moet gewoon die spanning op mijn kuiten hebben!

Maar bedankt voor de opbeurende en kritische noot!

Terug
Naar boven