MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Okay vanavond wedstrijd!! (against one of the greatest :p)

nieuw trainingsschema binnen gehad: worden 5 herhalingen, 2 en 3 sets.. waar nodig zal ik eventueel een 4e set toepassen. dit loopt tot 26 juni!

dan gaan we over tot de grootste piek fase van het jaar!
die tot 8 juli loopt! (W-up 7x) 2- 1 - 1 - 1 -1 (, globaal :D)

• 8 of 9 juli het NK gooien!!

dan neem ik gas terug GA ME VERTIEFEN AAN HET BIER :beerbang: , en FOOD :meal:!!

And we are back in business

geweldige wedstrijd!!! om mee te maken het gaat weer de goede kant op

3 worpen in de 54 meter! 1 worp ruim 50, (andere 2 niet gedaan)

begon met 54, toen last van men lies, ik voelde hem in ieder geval hierop mijn snelheid aangepast.. dit resulteerde in 54 meter worpen.. en belooft weer iets voor de Maandag, waar ik weer volle bak ga!! Er waren maar liefst 2 wereldtoppers een met 90,44 en een Pr van 83+

die hebben 86 en 83 gegooid, mijn maat heeft zich nog bijna geplaatst voor de WJK....

maar iets waar ik nog veel gelukkiger mee ben is dat mijn zusje zich vandaag heeft geplaatst voor de WJK ze heeft de limiet van 50 meter gegooid. En mag van de zomer naar Peking toe :rocknana:"

Morgen misschien actieve rust, misschien ook niet..

In ieder geval zin in de MAANDAG! wedstrijd in Hulst!

Maandag verwacht ik 60 meter, anders log ik hier niet meer :D.

ik verwacht jou over een maand op 90 kilo :D,

als het maandag met mijn lies (vandaar 2 pogingen laten schieten), beter gaat dan zit het erin, of het eruit komt ;)

veel beter resultaat dan vorige wedstrijd man! En wnnr krijgen we een foto van je zus met grote speer in haar hand ;)

Jouw zusje gooit even ver als jou?

toch 4 meter verder.. en zij had wellicht een superdag met wat geluk. Maar moet toch gezegd dat je zusje hier beter zou komen loggen, is mss interessanter :p

maar iets waar ik nog veel gelukkiger mee ben is dat mijn zusje zich vandaag heeft geplaatst voor de WJK ze heeft de limiet van 50 meter gegooid. En mag van de zomer naar Peking toe :rocknana:"

Kun jij je ook bij de meisjes inschrijven? misschien dat je dan mee mag naar Peking!

wimmos zei:
veel beter resultaat dan vorige wedstrijd man! En wnnr krijgen we een foto van je zus met grote speer in haar hand ;)

In het Log van Saar staat ze met een discus in haar hand..

calibre zei:
Jouw zusje gooit even ver als jou?

uhm.. op dit moment scheelt het dus 4 meter... haar record is 51 en mijn record is 60 dus.. 9 meter,, daarentegen is zij Wereldtop, en ik (nog) net geen nationaal..

wimmos zei:
toch 4 meter verder.. en zij had wellicht een superdag met wat geluk. Maar moet toch gezegd dat je zusje hier beter zou komen loggen, is mss interessanter :p

lol, mijn zusje heeft qua krachtschema's hier niet zoveel boeiends te vertellen, ze haalt hoge gewichten voor een meisje dat zeker wel! Ze had nog geen superdag, ze had een goede dag! De piek moet nog gaan komen!!! Ze komt net uit haar Examen periode (belooft dus nog wel wat meer).

BrutusB zei:

Kun jij je ook bij de meisjes inschrijven? misschien dat je dan mee mag naar Peking!

Haha in de tijd dat ik 60 gooide met 800 gram speer, gooide ik met dames gewicht (600 gram) ruim 70+ en zelfs een 700 gram dus tussengewicht naar 70- en een half (<-- mijn beste worp tot nog toe!!). Het wereld record dames is 71.??

En ik ben dit jaar voor het eerst Senior en geen Junior meer dus is het helaas niet mogelijk!

:thumbup: Goe gegooid!! In Belgie gaat alles beter he ;)

Ari dat ziet er al veel beter uit dan een tijdje geleden!
Keep going en SUCCES!

goed man, ik zie da de motivatie weer top is die je nu hebt;)

saar zei:
:thumbup: Goe gegooid!! In Belgie gaat alles beter he ;)

Mwah eigenlijk nog niet echt sterk gegooid in belgie.. dit was eerste keer, maar in belgie gooit wat vrijer dan hier zo.. Hoewel het een erg hoog staande wedstrijd was.. Was de druk voor mij zelf niet zo hoog, omdat er 2 waren die zoveel beter waren als de rest van het veld.. (ja misschien was het wel iets psychisch ???)

terrestris zei:
Ari dat ziet er al veel beter uit dan een tijdje geleden!
Keep going en SUCCES!

En Bedankt jij ook natuurlijk!!

18fitie zei:
goed man, ik zie da de motivatie weer top is die je nu hebt;)

Ja zeker die is weer top

Okay ik ben even half uurtje naar feest in de tent geweest aan de haven ben nu alweer terug! Morgen om 16:00 wedstrijd in hulst (zeeland)! en ik ga er weer voor!! Weltrusten allemaal! (ben trouwens de rest van de week wel op tijd gaan slapen :cool:

karakter man, maar half uurtje geweest!
good luck met de wedstrijd!
we duimen!

10juni is het wedstrijd van mijn club (ook Flanders cup)

inschrijvingen:
[Link niet meer beschikbaar]

Bij het speer is het een vrij hoog niveau.

Het duimen en alles heeft geholpen want heb weer ruimschoots beter gepresteerd als afgelopen zaterdag!!

De "concurrentie" die dit jaar 72 en 69 hebben gegooid gooiden vandaag maar 63!! Ik daarentegen ben het jaar begonnen met 50, 48 toen 54 (afgelopen zaterdag)!!

1e worp 55,3? (voelde niet verkeerd en is al een Season Best!)
2e worp 55,5? (voelde eigenlijk iets slechter maar was aggresiever SB)
3e worp 54.99 (totaal geen blokkering, wel goede snelheid)

Finale!!

4e worp: ongeldig gemaakt was 50+ maar niet goed, was eerst een gehandicapte atleet tussendoor gekomen en men focus was even weg)
5e worp: 53,40 (miste snelheid!)
6e worp: 57.80 SB (net als vaker alles in de laatste worp/aanloop gestopt en het pakte weer eens goed uit! ben 6e geworden in een sterk deelnemersveld!!)

en mega tevreden!! de wind stond niet super gunstig wind tegen, maar ik heb mijn techniek (afwerphoek) hier goed op aangepast en zodoende erg dicht tegen het podium aangekomen) (zit er nu dichter bij als op een wedstrijd met "goede" wind!!)

Volgende week wedstrijd bij Daring Club Leuven Atletiek (klopt dat zo Saar??) een Flanders cup, en ja saar ik ken de inschrijven stuk voor stuk en heb der weer volle bak zin in! Morgen weer ME Krachttraining!!

One happy Javelin Thrower ;) :D

Gefeliciteerd kerel!
Ga zo door :thumb:

Terug
Naar boven