Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(kan mijn grip niet aan)T-shirt ?wimmos zei:

, ik vind het fijn om thuis zonder shirt te trainen.. (zie ik de pomp in men borst beter, en het geeft mij een extra stimulans om nog harder mijn best te doen, want iedereen heeft toch wel een beetje bigorexia...Ari70 zei:juist T-shirt, ik vind het fijn om thuis zonder shirt te trainen.. (zie ik de pomp in men borst beter, en het geeft mij een extra stimulans om nog harder mijn best te doen, want iedereen heeft toch wel een beetje bigorexia...
maar ik gleed dus van het bankje af omdat ik zo veel last van zweet kreeg... vandaar dat ik een shirt aan gedaan heb..
Jij doet toch speerwerpen en geen bb hé.
maar ik houd op een BB site mijn log bij
, nee ik hoef zelf geen massa meer bij te komen eerder wat massa eraf.
gisteren van 10 tot 5 uur vanochtend uitgeweest en dat nog wel doordeweeks niets voor mij.. maar men beste maat was geslaagd! dus wat later wakker en later ontbeten je kent het wel 

nou dat massa eraf gaat wel lukken gisteren van 10 tot 5 uur vanochtend uitgeweest en dat nog wel doordeweeks niets voor mij.. maar men beste maat was geslaagd! dus wat later wakker en later ontbeten je kent het wel
)