MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Met je instelling zit het wel goed geloof ik :D
En zweten.. praat me er niet van.. k*tweer, en ben je er net aan gewend, is het ook zo weer afgelopen!

• Topic Starter Topic Starter
Training woensdag 14 juni 2006 @ home gym

Endo/Exo: aan katrol + wat andere bewegingen

Bench Press

7x50
3x70
3x75
1x82,5 (2 reps met spotter) damn!
2x75

Powerclean

5x55
0x85 (niet heel ver ervandaan)

Pull over Oly BB

5x35
3x40
3x45
0x50 (grr) 2 attempts
2x45 (niet genoeg snelheid voor 3)
2x45 (niet genoeg snelheid voor 3)
2x45 (kramp in teen)
2x45 (glijd bijna van bankje af, vreselijk zweten)
4x45 (shirt aan)
4x45

Bankdrukken "smal"

3x3x65

BB curl

5x30
5x40
2x3x42,5

"Suitcase" Deadlift 1-handed

5x42,5
0,5x72,5 ;) (kan mijn grip niet aan)
2x5x62,5 PR(damn wat een zweet niet normaal)

ondertussen nog 4 x7x7 REAR DELT FLY, voelde veel "gezonde" spanning voorste schouderkop)

Dragonflags

veel partials & negatives

----------------------------------------
ben omlaag gegaan in Kc, laatste dagen erg veel gezweet op de trainingen, ben dus nog niet echt gewent aan de temperaturen. Gisteren veel sprongen gemaakt die op zich wel aardig gingen! volgende training benen en rug(rows) en wat speed dus cleans, snatches of highpulls. Lang geleden dat ik zo zeik nat was van een krachttraining... maar moe en voldaan.. ben eindelijk weer ver bij met studie week kei hard voor moeten werken dus minder gelogt.

Laatst bewerkt:
Redelijke training, goed volume, erg hoge intensiteit als ik het zo bekijk. Probeer failure te vermijden.

Wat voor shirt en waarom een shirt ???

juist T-shirt :D, ik vind het fijn om thuis zonder shirt te trainen.. (zie ik de pomp in men borst beter, en het geeft mij een extra stimulans om nog harder mijn best te doen, want iedereen heeft toch wel een beetje bigorexia...

maar ik gleed dus van het bankje af omdat ik zo veel last van zweet kreeg... vandaar dat ik een shirt aan gedaan heb..

jaaaa. lekker trainen in de blote bast.
Verder goed getraind chef, veel oefeningen ook.

Ari70 zei:
juist T-shirt :D, ik vind het fijn om thuis zonder shirt te trainen.. (zie ik de pomp in men borst beter, en het geeft mij een extra stimulans om nog harder mijn best te doen, want iedereen heeft toch wel een beetje bigorexia...

maar ik gleed dus van het bankje af omdat ik zo veel last van zweet kreeg... vandaar dat ik een shirt aan gedaan heb..

:D Jij doet toch speerwerpen en geen bb hé.

Hahaha ;) maar ik houd op een BB site mijn log bij ;), nee ik hoef zelf geen massa meer bij te komen eerder wat massa eraf.

De op dit moment NK speerwerpen senioren is een dude van net 18.. 1,93 78 kilo 7% en PR bank van 120/125 Pull over BB van 70+ dus kan nog even aan de bak

nou dat massa eraf gaat wel lukken ;) gisteren van 10 tot 5 uur vanochtend uitgeweest en dat nog wel doordeweeks niets voor mij.. maar men beste maat was geslaagd! dus wat later wakker en later ontbeten je kent het wel ;)

Training vrijdag 16 juni 2006

Powerclean

5x50 (goed door men benen gebogen na einde second pull, geen fullsquat)
3x60 (idem)
3x70 (speed is lekker)
0x80
1x80
1x80
0x80
1x80 (missers was techniek niet okay wel het gewicht op mijn schouders gekregen)

Squat 90graden

5x65
5x95
5x125 (persen laatste rep)
5x125 (damn lang niet gedaan maar voelde voldaan)

BB row, BOR

5x50
5x60 (doorheen)
5x60 (ff bijten)
5x70
5x80
5x80 (pff cheat all the way)

-----------------------------------------------

Erg blij met mijn squat nog steeds wat vocht onder men knie, maar na 9 juli heb ik genoeg tijd om dat ding rust te geven.. Powerclean tjah weer wat singles.. Morgen maar wat gaan chinnen nu geen tijd ivm met eten + maten die zo langs komen voor de voetbal

en nog klein beetje zitten op bankje, BB op je knieenen en dan van platte voet, naar tenen gaan.. dus kuitoefening.. wat de naam was ???

nette cleans en squats!

ff lekker cheaten op wat rows! das altijd lekker, daar gaat ie van omhoog

nou dat massa eraf gaat wel lukken gisteren van 10 tot 5 uur vanochtend uitgeweest en dat nog wel doordeweeks niets voor mij.. maar men beste maat was geslaagd! dus wat later wakker en later ontbeten je kent het wel

Moesten we geen negatieve karma geven als je nog één keer uitging voor 15 juli?

Nee het uitgaan was niet erg.. het woord B*er mocht niet meer genoemt worden ;)

Nu al bijna 4 maanden zonder een druppel Alcohol genuttigd te hebben waarvoor respect ;) van 2 kratten in een gemiddelde week naar niets is heel wat ;) (voor mij)

Training zaterdag 17 juni 2006

Chins

8x5xBW (overhands om en om met onderhands

+ discus traininkje met voor mij mar 5 worpen, mijn zusje gecoacht

Training woensdag 19 juni 2006

Begaai weekend gehad!! heerlijk vermaakt.. erg veel Kcal verbrand!!

Powerclean

3x60
3x60
3x70
3x70
[1x75, 1x75, 1x75] (in 15 seconden met telkens de bar ff loslaten en strekken)
1x75 (alles op ;))
3x75 (hang clean)
3x75 (hang clean, hier kan ik zeker 3x80 opmaken)

Squat 90 graden

2x3x95
5x3x125 PR

BOR

5x50
5x60
5x70
5x75

Chins + rugzak, overhands, iets breder als schouder breedte

5x3xBW+5 PR

Suitcase Deadlift, 1 hand, stang aan de zijkant van benen

5x50
5x60

--------------------------------------
alles binnen 1 uur, en t*ring erg gezweet pff...

Lekkere training buiten de BOR... extreem tevreden met squats THEY ARE RISING YEAHH!! :cool:

Hang Clean is voor mij veel makkelijker dan gewone clean dat bleek maar weer eens...

Hoe kan je nu meer hang dan power cleanen ???

Dat komt vaak voor wanneer u techniek niet super is.
Wanneer je uit hang vertrekt, vertrek je uit de juiste positie. Dan ga je minder op u rug trekken of langer inkomen.

Net wat eq zegt.. ik snap dat niet :D
Maar goeie squats ook zeg! :thumbs:

Ik leg het toch net uit dat da vaak voorkomt...

prima training Ari en de squat gaat zeker goed. 2 trainingen geen press plus een extra training chins, enige reden?

Terug
Naar boven