MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Goeie squat chef!

• Topic Starter Topic Starter
eq_909 zei:
Hoe kan je nu meer hang dan power cleanen ???

Techniek + in mijn trainingsverleden heb ik meer Hang Cleans dan Powercleans gedaan, Hang Clean is eenvoudiger

saar zei:
Dat komt vaak voor wanneer u techniek niet super is.
Wanneer je uit hang vertrekt, vertrek je uit de juiste positie. Dan ga je minder op u rug trekken of langer inkomen.

dank u :D, Hang clean gebruikt efficienter mijn benen. Ook kan ik mijn aandacht vestigen op mijn heupen die ik explosief naar boven strek.

Leophyte zei:
Net wat eq zegt.. ik snap dat niet :D
Maar goeie squats ook zeg! :thumbs:

ook bedankt

saar zei:
Ik leg het toch net uit dat da vaak voorkomt...

JUIST ;)

g-men zei:
prima training Ari en de squat gaat zeker goed. 2 trainingen geen press plus een extra training chins, enige reden?

Jup ik had zaterdag nog lichte spierpijn in mijn tricep.. dus was nog niet volledig herstelt. Ik wacht liever een paar dagen langer... Dan iets te forceren in ledematen die ik ook nog moet gebruiken om te speerwerpen... Chins was ik vergeten in mijn sessie, tijdgebrek dus wel ingehaalt..

Vandaag benen + rug (PULL/ LB) /Core,
Dinsdag: werpen (explosiviteit)
Woensdag is weer Press,
donderdag werpen explosiviteit,
vrijdag benen/ LB
(zaterdag/zondag) Press/ UB

Gunsy zei:

Bedankt, Dude

zeer netjes Ari

Gij werpt maar 2keer in de week is dat niet te weinig?

18fitie zei:
mooi squat en hangclean arian,

Ja bedankt, maar Arjan is toch fijner.

chunky zei:

ja dude ook bedankt :D

saar zei:
Gij werpt maar 2keer in de week is dat niet te weinig?

Ja het zit zo, eigenlijk is er op zaterdag of zondag natuurlijk een wedstrijd. Of een baantraining op zaterdag, het probleem is dat ik dan mijn werk heb. Ik heb ook centen nodig, die ik door de week niet kan verdienen... Dus moet ik daar mijn zaterdag training voor opofferen spijtig genoeg..

Training woensdag 21 juni 2006

Gisteren tot 04:45 aan een werkstuk (Beeldkwaliteitsplan, en Verkavelings studie, allebei leuk om te doen maar kost erg veel tijd :)) gewerkt vanochtend voor 09:00 in moeten leveren..

W-UP
Katrol wat oefeningen schouders

Bench Press

5x45
3x70
3x75
3x80
2x80 (groove was weg 3F)
3x80 (hell yeah)
2x80 (3F omhoog met mijn moeder als spotter :D)

Pull over Oly BB

5x25
5x30
5x40
5x45
0x50 :mad:
0x50 :mad:
3x3x47,5

Rear Delt Flies

4x7x7K

Oly BB curl

4x4x30 K :rolleyes: , de Creatine pomp deed de rest :p

---------------------------------------
Niet ontevreden. Damn de creatine is eindelijk aangeslagen merkte het gisteren al in de werp training. Had een ongelooflijke Punch op de speer.
Bij Pull over... als ik die 47,5 van de grond haal bij rep 1 dan, krijg ik hem maar halverwege.. vervolgens laat ik hem zakken tot net boven de grond en maak ik mijn 3 reps.. iemand een verklaring??

Speerwerp gericht training 22 juni 2006

Kogel Achterover (OH) 4 kilo 17,80 meter PR verbetering van bijna 1,5 meter!!!

5 (2benige) sprongen: 12.43 PR(2,50meter per sprong) mijn record uit stand is maar 2,20 ??? Dus spring iedere sprong 30 CM verder als mijn record (dat is een hele voet) ..... maar goed dikke vooruitgang dus.. Nu blijkt ook nog eens dat ik Zondag een wedstrijd heb.. even mijn sociaal leven op zij zetten en knallen maar!!!

Haha, gaat lekker of niet dan daar :D
Gewoon ervoor gaan, als topsporter heb je geen sociaal leven ;)

Ja da is toch logisch. Wanneer ge 1sprong doet meet ge de aan u hiel. Bij meersprongen vertrekt ge terug op u tippen. Dus wint ge bijna een hele voet.

Okay, zo had ik er nog nooit over nagedacht! Maar je hebt gelijk idd.. Dan nog ben ik de enige van de groep die met meerdere sprongen in verhouding verder komt als de rest uit 1 sprong ;) haha anders is mijn positieve gedachten gang helemaal weg ;)

Ja ik spring ook altijd in verhouding verder. En daardoor was ik daar eens over beginnen nadenken.

Training vrijdag 23 Juni 2006

Warming -up 2 piste rondjes 800 meter..
wat met dumbbell gedraaid en dan vooral schouders 5 kilo

Powersnatch: ik wil onder dat gewicht kruipen damnit :mad:

5x20
5x30
5x40
3x52
3x1x56 PR maar niet onder het gewicht gekropen, dus bleef recht op staan)
1x56 met nadrukken, speed dus weg (dizzy)
2x5x30

Lekker getraind, voor mijn gevoel was speed tot en met 40 kilo fenomenaal :cool: Deze training is speciaal voor het NK waar ik waarschijnlijk niet eens meer zal starten.. doordat ik niet goed ingeschreven was :mad: :( :( :(

Maar ik houd maar hoop!!! Nu eerst Zondag maar knallen en pogen te laten zien wat ze missen!

20:07 het is trouwens een hangSNATCH (sorry LEO) en kheb de blauwe plekken op mijn benen staan :D

Laatst bewerkt:
Lijkt me zwaar!
Kan er verder niet al teveel over zeggen vrees ik, maar een PR is altijd goed :D

Rain drops falling down on earth....

t*ring regen!!

discus niet onaardig 31 meter.. kan ook beter maar goed.. of was het nu 32..

Javelin: 51.10 ik mocht eerst niet eens starten.. dit omdat ik weer eens niet ingeschreven stond.. wat een BONER die kerel die dat regelt bij onze club eerst ook al niet opgegeven voor de Nederlandse Kampioenschappen en nu dit :mad:... maar goed met 51.10 in die regen .. en k*t k*t k*t wind van de verkeerde kant.. SLECHT, maar niet bijzonder slecht. (4 pogingen gehad, 4 keer 50+)

Zweedse Estafette: 400-300-200-100 (dit dus met 4 man, en bij behorende afstanden)

ik mocht de 400 doen op geleende spikes en dit ging pod domme wel lekker snelheid zat er goed in.. en nog 2 ingehaalt!!!

Vergelijkend.. beter als mijn vorige wedstrijd in de regen.. nadeel is gewoon dat je spieren niet warm worden. Motivatie van mij was goed.. ik gooide hard af maar door de wind knalt dat ding als het ware de grond in.. Als ik in de training nu niet zwaar verbeter.. doe ik misschien toch maar niet mee met het NK.. maar dan moet het wel zwaar k*t zijn.. ik ben namelijk altijd in bloedvorm op zo een wedstrijd.. (relaxed als je het tot hier volgehouden hebt :D :thumbup:

Vindt ut toch nette prestaties hoor, en die 50+m werpen doe ik je zeker niet na:D!

Idd, toch netjes.. nog een weekje, ga er gewoon voor!!

Veel succes op het NK, hopelijk doe ik het even goe of nog beter (afh. van u plaats natuurlijk) binnen 2weken.

Ari70 zei:
Rain drops falling down on earth....

t*ring regen!!

discus niet onaardig 31 meter.. kan ook beter maar goed.. of was het nu 32..

Javelin: 51.10 ik mocht eerst niet eens starten.. dit omdat ik weer eens niet ingeschreven stond.. wat een BONER die kerel die dat regelt bij onze club eerst ook al niet opgegeven voor de Nederlandse Kampioenschappen en nu dit :mad:... maar goed met 51.10 in die regen .. en k*t k*t k*t wind van de verkeerde kant.. SLECHT, maar niet bijzonder slecht. (4 pogingen gehad, 4 keer 50+)

Zweedse Estafette: 400-300-200-100 (dit dus met 4 man, en bij behorende afstanden)

ik mocht de 400 doen op geleende spikes en dit ging pod domme wel lekker snelheid zat er goed in.. en nog 2 ingehaalt!!!

Vergelijkend.. beter als mijn vorige wedstrijd in de regen.. nadeel is gewoon dat je spieren niet warm worden. Motivatie van mij was goed.. ik gooide hard af maar door de wind knalt dat ding als het ware de grond in.. Als ik in de training nu niet zwaar verbeter.. doe ik misschien toch maar niet mee met het NK.. maar dan moet het wel zwaar k*t zijn.. ik ben namelijk altijd in bloedvorm op zo een wedstrijd.. (relaxed als je het tot hier volgehouden hebt :D :thumbup:

:roflol:

gaaaan!!!

Iedereen bedankt weer doet weer goed :D

Terug
Naar boven