Gunsy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eq_909 zei:
saar zei:Dat komt vaak voor wanneer u techniek niet super is.
Wanneer je uit hang vertrekt, vertrek je uit de juiste positie. Dan ga je minder op u rug trekken of langer inkomen.
, Hang clean gebruikt efficienter mijn benen. Ook kan ik mijn aandacht vestigen op mijn heupen die ik explosief naar boven strek.Leophyte zei:Net wat eq zegt.. ik snap dat niet
Maar goeie squats ook zeg!![]()
saar zei:

g-men zei:prima training Ari en de squat gaat zeker goed. 2 trainingen geen press plus een extra training chins, enige reden?
Gunsy zei:
18fitie zei:
chunky zei:

saar zei:Gij werpt maar 2keer in de week is dat niet te weinig?
) gewerkt vanochtend voor 09:00 in moeten leveren..
)

, de Creatine pomp deed de rest 
Dus spring iedere sprong 30 CM verder als mijn record (dat is een hele voet) ..... maar goed dikke vooruitgang dus.. Nu blijkt ook nog eens dat ik Zondag een wedstrijd heb.. even mijn sociaal leven op zij zetten en knallen maar!!!
Deze training is speciaal voor het NK waar ik waarschijnlijk niet eens meer zal starten.. doordat ik niet goed ingeschreven was

... maar goed met 51.10 in die regen .. en k*t k*t k*t wind van de verkeerde kant.. SLECHT, maar niet bijzonder slecht. (4 pogingen gehad, 4 keer 50+)
Ari70 zei:Rain drops falling down on earth....
t*ring regen!!
discus niet onaardig 31 meter.. kan ook beter maar goed.. of was het nu 32..
Javelin: 51.10 ik mocht eerst niet eens starten.. dit omdat ik weer eens niet ingeschreven stond.. wat een BONER die kerel die dat regelt bij onze club eerst ook al niet opgegeven voor de Nederlandse Kampioenschappen en nu dit... maar goed met 51.10 in die regen .. en k*t k*t k*t wind van de verkeerde kant.. SLECHT, maar niet bijzonder slecht. (4 pogingen gehad, 4 keer 50+)
Zweedse Estafette: 400-300-200-100 (dit dus met 4 man, en bij behorende afstanden)
ik mocht de 400 doen op geleende spikes en dit ging pod domme wel lekker snelheid zat er goed in.. en nog 2 ingehaalt!!!
Vergelijkend.. beter als mijn vorige wedstrijd in de regen.. nadeel is gewoon dat je spieren niet warm worden. Motivatie van mij was goed.. ik gooide hard af maar door de wind knalt dat ding als het ware de grond in.. Als ik in de training nu niet zwaar verbeter.. doe ik misschien toch maar niet mee met het NK.. maar dan moet het wel zwaar k*t zijn.. ik ben namelijk altijd in bloedvorm op zo een wedstrijd.. (relaxed als je het tot hier volgehouden hebt![]()
![]()