Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Bezoekers in dit topic

WuLee zei:
Het komt wel weer goed bro.:thumbs:

Positief blijven denken, nu kan je lekker achter de chicks aan in je krachthonk. Of pak zo'n geile Oost-Europese kogelstootslet van je atletiekcluppie. :hornyna: Verandering van spijs doet eten. ;) Zuip bier tot je niet meer kan lopen. :beerbang: :kots: En hier heb je altijd nog het geile hanenhok. Alleen niet trekken met je werphand he. Dat kan leiden tot overbelasting.:p

BTW: je trainingsverhaal ziet er goed uit. Het is idd logisch dat er meer bij komt kijken dan kracht alleen en dat de onderlinge verhoudingen wel moeten kloppen. Maar ik wou je alleen ef aan het denken zetten he.

mwah overbelasting, ik moet die juist extra bijhouden want heb paar jaar terug iets afgescheurd in men onderarm binnenkant tijdens het werpen. Vandaar iedere keer het endo/exo verhaal aan het begin van men training.

dat bijhouden deed ik eerst met een powerball, maar tegenwoordig dus gewoon met wat specifiekere kracht oefeningen.
 
Training 27 januari

Bagger

Thuis aan de gang geweest, op de baan was er geen licht...

in de kou met handschoenen + jas..

Bench Press

8x50
8x60
8x60
8x65

Liggend Rowing

8x50
8x60
8x60
8x65

Tricep Extension

8x30
8x30
8x30
8x30
8x30 (ja ik voelde hier dus helemaal niets van maar goed :S)
50x30 (hehe branderig gevoel)

Lateral Raises

8x10
8x10
8x10
8x10

30 minuten tijd!!

Kweet het flut k*t training.. maar kon nergens anders heen ben vanaf 7 weken terug van 87 naar 78 terug gevallen mijn eetlust is totaal verdwenen komt wel weer terug, hele week slecht geslapen.. toets week gehad.. voel me gewoon niet op mijn gemak en ik weet 100% zeker dat dit goed gaat komen!!!

I KEEP THE FAITH!!
 
Owjah vandaag ook nog ff het cafe ingeweest als verwerkings proces en hertentamen week afsluiting, was best leuk hoor. stapje dichter bij de verwerking :P jaja heb ff zen tijd nodig
maar


1x6x8,5% (Hoegaarden ..... Cru )op bijna nuchtere maag en slecht geslapen week, zorgde ervoor dat ik aangeschoten raakte, daardoor was bovenstaande training misschien ook wel minder :$ :P
 
Ik zou die Hoegaarden supersetten met borrelnootjes; dit is minder zwaar op je czs, en krikt je werkvolume op:thumb:
 
Adema zei:
Ik zou die Hoegaarden supersetten met borrelnootjes; dit is minder zwaar op je czs, en krikt je werkvolume op:thumb:

:roflol:

weinig functionele training imo (als je tenminste voor je werpsport traint) Maar je mag even....succes kerel. (ohw ja, veel zuipen lost weinig op, problemen zijn goede zwemmers, krijg je dr niet zomaar onder :D)
 
Eens zuipen is goed voor je :thumbs: zal ik ook doen na de examens.
 
Vanavond als het goed is de BOB geen alcohol voor mij dus..

MORGEN Ga ik voor het eerst sinds eind juli weer (specifiek) BENEN + RUG aanpakken tips altijd welkom!! Rustig beginnen .. ?

ander schema dan het 3x8x...KG?

Roept u maar

Alvast Bedankt

Ps. IEDEREEN BEDANKT DIE HIER HEEFT GEREAGEERD NA AFGELOPEN ZONDAG!! BEDANKT VOOR AL JULLIE STEUN!!!
 
no prob ;)

Voor je benen squaten en deadliften is all you need
 
Training 29 Januari 2006

18fitie zei:
no prob ;)

Voor je benen squaten en deadliften is all you need

So Squat and Deadlift is what i did :p

Lekker rustig aan dacht ik

Squat

8x70
8x75
8x85
8x95

Deadlift "Keystone"

8x90
8x110
8x125
8x130


En concluderend wat ik er van vond

GEWELDIG :D

Had het allemaal sinds begin JULI 2005 niet meer gedaan dus ja..

Squat kon stuk zwaarder maar ga het met 5 kilo per week aanpakken, volgende week zijn het weer andere series geen 8 herhalingen iig). Van vermoeidheid was geen sprake op de trainingen van donderdag gaan we helemaal tot het naadje en daar is dit niets bij!! :p

Deadlift tjaah, uhm bij de 90 kilo vloog ik bijna achterover omdat het gewicht zo snel omhoog kwam, daarna rustig aan gedaan. Keystone is gewicht laten zakken tot net boven de knie en daarna weer omhoog gaan. in het begin pak je hem dus van de grond dus 1e is een echte deadlift

Zin in volgende week zondag :p ga ik waarschijnlijk voorslaan weer mee pakken!!
 
dan nog erg sterke deadlifts als je vergelijkt met je squats
 
Owjah Jongens nieuw diepte punt op de weegschaal :(

afgelopen zondag uitgegaan met men (dag erop EX)vriendin..

Maandag Dinsdag diarree
Woensdag Donderdag throw up (om toch maar in het speerwerp sTtje te blijven)

Heel de week geen hap door me keel kunnen krijgen.. iig nie veel dan

De week voor kerst 86 kilo met Creatine

Afgelopen zondag 83 stabiel gewicht wat ik ook had bij mijn begin posten hoewel ik toen al ziek was. en nu nog steeds :( verkouden hoesten en dergelijke. Deze week dus wat andere bij verschijnselen en niet lekker geslapen

en 76 kilo!!! van BF daling is niet echt veel sprake

Hoop snel weer normaal te eten en beetje gewicht te gainen!
 
Laatst bewerkt:
punani zei:
dan nog erg sterke deadlifts als je vergelijkt met je squats

Mwah Squat kon denk ik wel 20-25 kilo zwaarder.. Deadlift zien we komende weken wel :p
 
49kg dumbbell pull over:thumb:
 
Damn ziek zijn sucked, al naar de dokter gegaan?
 
g-men zei:
49kg dumbbell pull over:thumb:

Ja bedankt, is 1 van de belangrijkere oefeingen voor het speerwerpen.

Denk als het in een lijste komt dan zal het in niet willekeurige volgorde

Snatch/Clean
Pull over DB/EZ/BB
Squat
Bench

Samu zei:
Damn ziek zijn sucked, al naar de dokter gegaan?

Ja, ik geef het nog 1 weekje. en dan ga ik zeer zeker naar de dokter!! Eerst ff wat beter eten, vitamienen misschien, slaap verbeteren dokter kan altijd nog!! maar ja ik geef het dus 1 week de tijd dan mag het van mij wel afgelopen zijn. Het kost me op deze manier 2 maanden :S (ja ben 2 maanden op- en aan ziek)
 
Das lang ziek zijn kerel, die squat en dead zijn goed als je al lang niet meer gedaan hebt
 
Vanavond mijn favoriete schema (dit voor de komende 3 weken) 5x 5x 5x. Op dit schema heb ik 1,5 jaar terug mijn PR gehaald met het speerwerpen. heb dit toen een week of 9 gevolgd gewichten alleen eerste 5 weken verhoogd en laatste maand met dezelfde gewichten gebleven en daarna alles (SUPER) SNEL uitgevoerd. in vergelijking met nu zijn het sissy weights maar toch!!
 
succes met schema!
zal het lukken met je ziek zijn?
 
Training 30-1-2006

Jullie weten dat ik ziek ben en flink wat massa heb verloren

Endo / Exo

15 kilo

Bench Press

5x45?
5x65
5x70
5x70

Te laag gewoon maar ging niet laatste set was met behulp van spotter dus echt zwaar slecht

Pull over BB

5x31
5x39
5x46

Lateral Raises zittend

10x5
5x10
5x10
5x12,5

was ff wennen nog niet zittend gedaan

BB Curl

8x31
8x39
8x46 (tot failure)
5x46 (tot failure)
3x46 (tot failure)

DB Curl

8x17,5
5x17,5

dat curlen was om ff men tijd vol te maken

ik heb geen BOR gedaan omdat ik gisteren tijdens men eerste rug/been training, men rug ook aardig heb gepakt, stond erg veel spanning op en wil het nog ff wat extra rust geven
 
je barbell curls zijn wel goed, zo slecht is die bench niet
 
Back
Naar boven