DumphuiZ
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) maar omdat ik op mijn werk miljoenen lege Kisten/dozen opgetild heb met rechts. Wegen zo een 500 gram denk :S maar heeft het wel beinvloed.. Merkte dit als ik zitten DB curls ging doen als 14 jarige, beetje aankloten in het krachthonk..
ik was van plan om maar 3 sets te maken
. Ik had tot gisteren spierpijn in men tricep dus dit was duidelijk lekkere SuperCompensatie
!!

Het cheaten idd.. Denk dat ik bij BB Curl toch zeker men rug ook wel gebruik.. Ga er volgende keer opletten wat ik wel en niet gebruik bij het BB curlen. Als je rug gebruiken in de beteknis is een beetje achteroverhangen? niet veel maar toch de kleine beetjes helpen!
ded.cop zei:ik denk dat je zelf altijd heel goed weet wwanneer je cheat je gebruikt gewoon niet de spier zoals je die normaal pakt met goeie intensiteit. Als je de oefening helemaal zonder cheaten uitvoert zie ik mensen soms ineens hun gewicht halveren omdat het ze zonder cheaten niet meer lukt. Ik ben het met powerblade eens dat cheaten je veel voordelen kan bieden en trainen zonder gewoon zelfs niet altijd mogelijk is. Wel houd ik mijn curls bijna altijd heel strikt. Ik vergelijk met uitvoering weleens met die van andere mensen en dan is er een enorm verschil. Veel mensen zwaaien een beetje en komen dan iets met hun lichaam(hoofd) naar de dumbbell toe. de enige curl die ik niet helemaal compleet strict uitvoer is de hammercurl. Ik zie dat jouw hammercurl even zwaar is als de gewoone curls. Ik denk dat of je de hammercurl dan veel te licht heb gedaan of in het meer voor de handliggende geval je de gewone biceps curl behoorlijk hebt gecheat. De hammercurl zou normaal gesproken veel hoger liggen in gewicht. Je pakt hier ook meer spireen mee geloof ik incl. onderarm spieren.
voor een stricte uitvoering houd ik mijn schoders naar achteren en mijn ellebogen tegen mijn zei zonder ze heen en weer te bewegen. Boveraan extra aanspannen. gellof me probeer eens de helft van het gewicht en maak een paar extra reps en je zal je biceps voelen als nooit tevoren. en laat de dumbbell weer rustig zakken. spanning er constant ophouden.... en laat me daarna nog eens weten hoe dat voelde.
nette bench trouwens behoorlijke vooruitgang!!!

Metal^militia zei:Mooi, 100kg bench komt in zicht..
maarre, heb je die schijven gewogen dat je tot 77,72kg komt?![]()