Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

kom op kerel, focus en knallen op dat NK

• Topic Starter Topic Starter
En owjah.. als je het niet wilt lezen dan vooral niet lezen.. (poep en plas verhaal)

Ik werd er net weer heel gelukkig aan herinnert dat ik al 3 dagen aan de diarree zit.. Dit heeft denk ik ook wel zijn weerslag gehad op de wedstrijd!! Ik heb die scheit trouwens ook nog nooit zo donker gezien.. enige tips (Y) Mijn zogenoemde Anal-Lock werkt trouwens nog perfect ;) dus nog geen broekske vol gehad!

Pff moet ook mijn slaap ritme patroon weer eens goed afstemmen!

norrit

Is dat die troep die je weleens bij scheikunde moest gebruiken.. om kleuren uit bepaalde voorwerpen te ontrekken?

I got 800 karma points :D

Laatst bewerkt:
Nou de diarree is over: kheb wel nog steeds last van men hamstring en achterkant knie van het sprinten dus 1 beentraining geskipt! vrijdag weer Snatchen. Examenfeesten gehad.. wel aan men uren slaap gekomen maar niet echt regelmatig..

Training woensdag 28 juni 2006 @home Gym

Bench Press

5x40 (uhm nee he.. voelde niet lekker ???)
2x70 (,,vermoeid dus)
1x80
1x85 (al beter)
1x90
0x95F
0x92,5F

Pull over Oly BB

7x30
3x40
1x45
1x50
1x52,5 PR
0x55

Minimaal buikspier

---------------------------
Morgen tentamen.. en heeft nu even prioriteit! Dag zat vol met examenuitreiking van zusje. en slaap :o Het was licht toen ik thuis kwam, kwart voor 6 vanochtend.. Vanaf vandaag normale tijden natuurlijk!! ik gebruik nu ook even Svole V2.. Kon ik goedkoop aankomen (wat een smerige smaak)

Het lijkt wel of je iedere training een 1 rep max poging doet, je zou er beter aan doen iets lichter en meer op volume te trainen & van failure af te blijven.

maar succes op het NK he;)

Dit is de PIEK/TOP periode.. na deze weken was ik naar toe aan het werken... hier is het hele jaar schema naar toe gebracht nu moet het gebeuren....

vanaf nu beginnen de 1RM

ow zo, dan heb ik niks gezegd:kiss:

Je hebt gelijk over die failure... maar ik had ze niet gedaan als ik er geen vertrouwen in zou hebben :D

ik duim voor je in deze topdagen Ari. :p

goed bezig ari, benieuwd of je 1rm's nog flink omhoog gaan op deze manier

Training vrijdag 30 juni 2006

Veel gezweten vanochtend in bloed hete KAS keihard gewerkt!! :D :rocknana:

Katrol schouders los maken.. veel spaning op van het werk op schouderhoogte

Powerclean:5x55

Leggpress:10x150 (licht)

Hangclean:

3x70
2x80
1x82.5 PR
1x85 PR

Bent over Rowing:

5x50
5x70
5x80
5x80 (lekker)

Gorrila Chins: 5x5xBW

in 25 minuten om kwart voor 2 klaar..
daarna naar de plas :D

Lekker getraint!
Al zie ik liever squats ipv leg press :P

Haha ja natuurlijk! maar ik moest even snel wat spanning erop krijgen... en dat heeft geholpen :D

Mijn zusje is trouwens voor de X-te keer Nederlands Kampioen speerwerpen in haar leeftijdscategorie geworden en ik ben uiteraard trots!

wanneer laat je je zus hier ook een log starten?

Mwah niet veel tijd meer... paar weken naar Beijing WJK en dan naar University of Florida.. weet niet of ze daar dagelijks een internet account heeft zal het haar eens vragen.. nu gaat ze wat minder.. 65 voorslaan.. trekken beheerst ze echt niet maar wel 43 boven haar hoofd gekregen.. squat 120.. bank <70

goede resulaten voor je zus, gefeliciteerd!

Training zaterdag 1 juli 2006

Eerst gaan kijken heel de dag naar NK atletiek Junioren.. leuk dagje.. maat van me net de WJK limiet gemist van 67 meter hij had 66.5 andere maat werd 2e en die gooide 61.67 dus ik moet aan de BAK :mad: (schouders goed verbrand)

Bench Press

5x50
3x70
1x85
1x90 (eerste attempt had men moeder verkerede gewicht aan 1 kant gedaan, daarna vlotjes omhoog)
1x92,5 PR evenaring
0x95 damn net niet!

Pull over Oly BB

7x30
3x40
1x45
1x50 (uhm shit te veel moeite, maar vorige keer al record)

MP zittend

5x40
3x50
2x55 PR
1x57,5 PR

BB curl

4x4x40 (easy)

Ik zou echt geen militaries zittend doen. Ten eerste vangen je benen de schok niet op zoals je staand doet, ten tweede hebben veel mensen de reflex de rug te bollen bij zware gewichten en ten derde train je gewoon je core mee als je staand doet.

Zou de mp's ook liefst staand doen, maar core train je ook wel als je zit.
Je moet net zo goed de rug en buikspieren aanspannen.

Lekker zo regelmatig een PR te zien. Wel goed opwarmen he, ik zie vaak na 1 set van 5 reps al een 1 repper, heb je dan al wat losgemaakt en cardio gedaan of ga je meteen na een 5 repper voor de 1 reppers?

Terug
Naar boven