Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Shit ik had hier gisteren op gereplyd nu weer weg ... ik typ het nog wel eens opnieuw ;)

Ik kan niet staand mijn MP's doen, het plafond is te laag om die reden kan ik ook niet Snatchen (thuis). Van 5 naar 1 rep nee hoor ik kijk wel uit.. wel 3 of 2 reppers.. maar dit is dan met een gewicht van 70%RM. (je zou eerder geneigd zijn om je rug HOL te maken in plaats van bol ..

Bedankt voor jullie comments hier kan ik wat mee en alles wat me laat nadenken over het trainingssysteem wat ik zelf beetje aanklooi en veel op gevoel doe.. Zin in aanstaande zondag trouwens!!

Training zondag 2 juli 2006

Squat

5x80
5x110
3x130 PR
3x135 PR

Suitcase Deadlift one-handed

3x10x50

Leggraises

4*7~10

Laatst bewerkt:
korte training, maar wel een squat waar ik jalours op ben man....

wrm niet in de gym trainen?

Omdat het nergens meer "hardcore" kan dan thuis en ik heb over het algemeen niet zoveel tijd.. en waarom niet thuis trainen als je alles binnen hand bereik heb behalve OH werk.. als het echt zo belangrijk is train ik wel buiten.. of bij de Atletiek baan.. is voor mij ook gratis

Traininkje maandag 3 juli

W-up: de zon ;), en wat DB zwaaien en draaien voor schouders..

Powersnatch <70%

5x20
5x25
5x40 (Speed)
5x40

-------------------------------

Zaterdag wordt mijn wedstrijd.. NK speerwerpen in het Olympisch Stadion. Ik mag mee doen na veel gezeur en dergelijke...Hier is het hele jaar naar toe gewerkt en ik heb er zin in!!! vanaf nu word mijn slaap patroon anders ik ga om 10 naar bed.. :o

Moet morgen wel om 7 uur beginnen met werk dus ook om 6 uur 'des ochtends weer wakker worden maar dat is maar 1 keer...

Morgen Laatste werptraining, Woensdag laatste Krachttraining!! Zaterdag de WEDSTRIJD van ut Jaar

Laatst bewerkt:
het waren Hang Snatches

Vette shit! :D

Nou eeh.. succes!!
Ik verwacht zondag records te lezen EN het bericht dat je genoten hebt van je welverdiende biertje ;)

Dank u dank u... het hele jaar had ik gedacht dat het zondag was.. Maar nu blijkt het Zaterdag te zijn.. vandaar dat ik het 9 van de 10 keer nog steeds verkeerd vertel ;)

Slaap ze!

Veel succes Ari !

Alvast veel succes!!

Aller Aller Laatste Training woensdag 5 juli 2006

Endo/Exo met 10 kilo

Bench Press

5x50
3x70
2x80 (tremendous speed)
1x90 (easy)
1x95 PR, snelheid beter als verwacht
0x100 Groove weg.. te lang bezig geweest om de stang vol te krijgen.. in de winter ga ik hem zeker halen :D!!

Pull over EZ stang

5x30
3x37
2x45
1x50
1x54 PR
1x59 PR HELL YEAH :fu:

--------- Minder relevant --- ;)

DB snatches

7x10 (L en R, enkelhandig)
5x17.5 (L en R, enkelhandig)
5x17,5 (2 handig)

DB CuRlLlL

met 10 en 17.5 niets zwaars...

Chins

3x7 op speed ook niet zwaar

------------------------------------------------

Precies de training waar ik op gehoopt had!! aanscherping van de records... gisteren men laatste werp training gehad en geeindigd met een worp van 60 meter...

Hierdoor voel ik me nu zowel Fysiek als Mentaal in bloedvorm!!!!

(in mijn getypte tekst staat de afkorting D B en hier maakt hij er automatisch Dumbbell van :S vaag!, en nu weer niet ???)

:hedbang:
Gefeliciteerd met je training, en nu niet meer laten afleiden. Zaterdag wordt JOUW wedstrijd!!

db snatches niet zo sissy laag doen man. toen ik 50-55 rechtstaand trok (zoals jij zeker?) Deed ik makkelijke reps met 26kg + db's.

Knallen op dat NK gvd, ik wil hier niets dan positieve shit lezen na je wedstrijd. Tijd om jezelf te bewijzen en iedereen te tonen hoe hard je er voor gewerkt hebt.

Knallen man!

Was de bench trouwens met stop?

Leophyte zei:
:hedbang:
Gefeliciteerd met je training, en nu niet meer laten afleiden. Zaterdag wordt JOUW wedstrijd!!

So True...

wimmos zei:

Dank u

calibre zei:
dumbbell snatches niet zo sissy laag doen man. toen ik 50-55 rechtstaand trok (zoals jij zeker?) Deed ik makkelijke reps met 26kg + dumbbell's.

Knallen op dat NK gvd, ik wil hier niets dan positieve shit lezen na je wedstrijd. Tijd om jezelf te bewijzen en iedereen te tonen hoe hard je er voor gewerkt hebt.

Ow jah ze waren zeker licht.. Maar een hoger gewicht DB's is er bij de atletiek niet.. vandaar ook de curls met 17.5.. Dat ik me wil bewijzen staat al langer vast!!

eq_909 zei:
Knallen man!

Was de bench trouwens met stop?

Had gelukt lijkt me.. Ben niet powerlifting gericht bezig.. meer voor atletiek en dan is een record een record voor mij.. Touch 'nd Go dus.. Wat niet wegneemt dat ik gewoon vooruit gang heb geboekt.

succes kerel! je gaat vast een verpletterend PR halen!

Deceptie alom,

Ik was in vorm, op mijn uiterste best gearriveerd in Amsterdam op MIJN wedstrijd het Nederlands Kampioenschap speerwerpen... lekker wat los gemaakt enzo.. Call-room in alles in orde.. ga even wat snelle kruispassen doen op het tartan.. *(#@&%#@ dang!! Lies naar de t*ring niet ingescheurd of gebroken denk ik want ik kan nog lopen een kruis pas is niet meer te doen... (toen begon de wedstrijd zonder mij...)

Daar ben je dan.. al vanaf eind juli vorig jaar in voorbereiding op deze wedstrijd.. alles goed verlopen.. Dikke records in het krachthonk.. alle parameters (sprintjes kogeltjes en andere testjes verbetert) op de training dik 60+ gesmeten.. DAMN :mad:

5 maanden zonder mijn O zo geliefde alcohol.... dat ga ik vanavond in halen en over een week lekker op vakantie genieten van heerlijke bulk maaltijden en het goudbruine genot.. Ik typ dit stuk even uit frustratie pak me dus niet op mijn kromme zinnen het komt recht uit men hart..

Ik kan minstens een maand niet trainen

Terug
Naar boven