Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook ik leer men lesjes.. had even een ontvluchting nodig ...saar zei:tss ne atleet dat gaat zuipen komt ook nooit goe he![]()
kwestie van stress van zich af gooien enzo.
haha
blijft het toch op het Amateur niveau speerwerpen
tis gewoon mijn passie en men alles :bawling:
haha!! mag ook wel want ben de laatste maand zeker 2 kilo vet lichter geworden! weeg nu: 83,5! hopelijk kom ik niet als 90+ terug
Ari70 zei:Okay ik heb vandaag als een Breezer getraint.. Dit kwam omdat ik (kracht)training aan het geven was aan mensen die nog niet de gewichten pakken, die ik voor oefeningen gebruik. (incline)Bench, Shoulder Press, wat Roeien en Ladder chins en legpress met 1 been haha... (de gewichten zijn niet het noemen waard, wel was de pomp erg groot, lang niet met meer dan 5 herhalingen getraind)
Toen ik thuis kwam voelde ik Deltoidus Anterior dus ook nog even achterkant op spanning gezet met wat Rear Delt Flies en nog wat endo's exos er tegen aangeflikkert... Mijn echte trainingen beginnen na mijn vakantie weer.
En nogmaals bedankt voor al jullie reacties jongens! Ik ben tot nu toe in het seizoen heel wat sterker geworden en dat heb ik toch ook mede aan DBB en mijn logje te danken. Misschien nog wel meer uit de motivatie van andere logjes! NEXT YEAR I'LL BE BACK ON TRACK!!