MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Kerel, k*t voor je, serieus!
Maar geniet van de komende tijd, verwerk je teleurstellen, stel nieuwe doelen en kom sterker terug dan ooit!
Als jij het er voor over hebt om 5 maand je drank te laten staan, dan ben je mentaal sterk genoeg om het nog ver te schoppen, vertrouw daarop!

erg erg ****ed up, vooral omdat je er idd veel voor heb gelaten en het serieus hebt aangepakt. Maar degene die het volhouden vallen 9 keer en staan 10 keer op.

zuipen gvd

Tank je maar lekker vol en de trainingen pak je volgende maand wel weer op.

• Topic Starter Topic Starter
t*ring zuipen is wel gelukt flinke hechting op men hoofd waar ik niets van weet gelukkig waren men vrienden er bij.. het smaakte als vanouds maar veelste veel gedronken ben nog steeds wazig damn.... dit is niet goed...

Krijg net een SMS dat men bebloede kleren bij men maten liggen is dat wat.. ik weet nog wel dat ik een paar keer gevalle ben whahaha.... ik ben te zat nu...

Je moet die fiets wel op het fietspad houden hè. De sloot ziet er verleidelijk uit na veel biertjes...
Maargoed. Hopelijk is het niet te erg met je kop?

Laatst bewerkt:
Whaha kheb niet eens gefietst... die stond veilig bij een maat thuis.. was gewoon gevallen midden in roosendaal haha.. erg slecht.. maar was ook erg zat!! ik heb geen hoofdpijn gehad of iets dergelijks alleen wat jeuk van de schaafwonden op men wang.. Ik heb een sneetje op men hoofd van een cm of 3-4, wat ik zo even schoon ga maken.. Voor dat jullie denken dat ik alcoholist ben ;)

vanaf nu is het gewoon weer gematigd alcohol hoor ;) Ook ik leer men lesjes.. had even een ontvluchting nodig ...

****ed up voor je vriend :mad: :mad: :mad:

tss ne atleet dat gaat zuipen komt ook nooit goe he :p

Zeer klote voor je man, vooral omdat je er zolang naar toe traint en precies op de dag zelf, krijg je dit!
Verleg je grenzen opnieuw en stel je doelen hoger bij, en je gaat knallen volgende keer!!

saar zei:
tss ne atleet dat gaat zuipen komt ook nooit goe he :p

ik denk echt wel dat die avond zich kapot zuipen hem goed zal gedaan hebben :p kwestie van stress van zich af gooien enzo.

jeetje wat erg kerel, ik voel met je mee.
Geniet van je rust en kom terug als een 65 meter ver speerwerpende mofo!

Kan donderdag al naar de dokter voor men lies... Bleek toch geen hechting in mijn hoofd te zitten alleen een sneetje.. wat schaafwonden zijkant gezicht.. trekt allemaal wel weg ;) haha

Ik ben nu al bezig met de voorbereiding van volgend jaar... Je moet toch een doel in je leven hebben en aangezien ik weer men school jaar gehaalt heb zonder enige moeite ??? blijft het toch op het Amateur niveau speerwerpen :D tis gewoon mijn passie en men alles :bawling:

Verder zou ik graag het komende jaar /winter ( Na het pijltje de getallen die ik wil halen en het ,+'je geeft aan wat ik dan moet verbeteren...)

Pull over --> 70 +10
Snatch --> 65 +10
Clean --> 100 +15
Bench --> 100 +5
Squat --> 160 +15
Deadlift --> 200 +30
BOR --> 100 +10
Chins --> "BW+40" +20

SPEERWERPEN 60+ verdomme!!!

15 juli vertrek ik trouwens naar Alanya en 26 juli kom ik terug, All-in vakantie tis niet de bedoeling dat ik me 10 dagen klem drink, Ik ga me wel helemaal vol eten :D haha!! mag ook wel want ben de laatste maand zeker 2 kilo vet lichter geworden! weeg nu: 83,5! hopelijk kom ik niet als 90+ terug :o

En iedereen bedankt met zijn reacties!!

shit zeg gezellige boel hier in het log. Wat een ongeluk met je lies man.
Geniet van je vakantie en onthoud dat je wel vooruit bent gegaan dus met wat welverdiende rust is het volgende keer gewoon raak.

Okay ik heb vandaag als een Breezer getraint.. Dit kwam omdat ik (kracht)training aan het geven was aan mensen die nog niet de gewichten pakken, die ik voor oefeningen gebruik. (incline)Bench, Shoulder Press, wat Roeien en Ladder chins en legpress met 1 been haha... (de gewichten zijn niet het noemen waard, wel was de pomp erg groot, lang niet met meer dan 5 herhalingen getraind)

Toen ik thuis kwam voelde ik Deltoidus Anterior dus ook nog even achterkant op spanning gezet met wat Rear Delt Flies en nog wat endo's exos er tegen aangeflikkert... Mijn echte trainingen beginnen na mijn vakantie weer.

En nogmaals bedankt voor al jullie reacties jongens! Ik ben tot nu toe in het seizoen heel wat sterker geworden en dat heb ik toch ook mede aan DBB en mijn logje te danken. Misschien nog wel meer uit de motivatie van andere logjes! NEXT YEAR I'LL BE BACK ON TRACK!!

ToOn JaH buikspieren us op webceim doed!

Ari70 zei:
Okay ik heb vandaag als een Breezer getraint.. Dit kwam omdat ik (kracht)training aan het geven was aan mensen die nog niet de gewichten pakken, die ik voor oefeningen gebruik. (incline)Bench, Shoulder Press, wat Roeien en Ladder chins en legpress met 1 been haha... (de gewichten zijn niet het noemen waard, wel was de pomp erg groot, lang niet met meer dan 5 herhalingen getraind)

Toen ik thuis kwam voelde ik Deltoidus Anterior dus ook nog even achterkant op spanning gezet met wat Rear Delt Flies en nog wat endo's exos er tegen aangeflikkert... Mijn echte trainingen beginnen na mijn vakantie weer.

En nogmaals bedankt voor al jullie reacties jongens! Ik ben tot nu toe in het seizoen heel wat sterker geworden en dat heb ik toch ook mede aan DBB en mijn logje te danken. Misschien nog wel meer uit de motivatie van andere logjes! NEXT YEAR I'LL BE BACK ON TRACK!!

nopez, dat heb imo aan jezelf te danken! wij schelden alleen maar op k*ttrainingen :D

klote van je blessure man! maar je hebt een doel en dat is heel belangrijk.

btw: adductoren trainen en stretchen!

Okay net van de dokter terug.. Zoals ik zelf al verwachtte wist ze niet veel van speerwerpen. Nou men lies onderzocht en niet echt veel pijn: gezamelijke Conclusie: Overbelast en geirriteerd --> Kon naar de Fysio maar omdat ik toch niet meer ga gooien (op mijn niveau) sla ik die vooralsnog over en ga ik rusten.

Ik heb ook naar mijn Linkerschouderblad laten kijken, ik was er nu toch ik heb denk ik van de 365 dagen in een jaar zeker de helft van de dagen dat ik wakker wordt of in slaap val met een pijnlijk schouderblad. Ook gevoeld en niets gevonden.. uhm niets ten nadele van de het (vakantie)doktertje.. Maar op de manier zoals ze voelde kon ze ook niets voelen leek eerder op aaien..

Maar nu het meest erge: ik krijg ontstekingsremmers voor men schouderblad, als ik deze neem mag ik nog maar een paar biertjes op een dag. En ik heb zelf niet zo een geloof dat het gaat werken. Maar wil het best proberen. Maar dan moet ik ze ook nog eens heel doorslikken nou dat is iets wat ik nooit van men leven voor elkaar krijg.

Tvalt dus allemaal wel me...

Terug
Naar boven