- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

!! Misschien dat ik vandaag gelijk mijn training weer hervat..Ari70 zei:Haha ook dat nken is wel goed gekomen, mijn darmen zijn erg op hol geslagen damn.. van het bulken is dus echt niets gekomen.. Heb nu al 3 dagen niet naar het kotje geweest.. Ik wilde eventjes liever niet scheiten, werd er helemaal gek van.. maar komt vandaag wel weer goed hoor!! Misschien dat ik vandaag gelijk mijn training weer hervat..
Welcome back!Ari70 zei:Haha ook dat nken is wel goed gekomen, mijn darmen zijn erg op hol geslagen damn.. van het bulken is dus echt niets gekomen.. Heb nu al 3 dagen niet naar het kotje geweest.. Ik wilde eventjes liever niet scheiten, werd er helemaal gek van.. maar komt vandaag wel weer goed hoor!! Misschien dat ik vandaag gelijk mijn training weer hervat..

ben sinds vanochtend 5 uur terug in Holland!!Ari70 zei:Het zit er al op hoor Massalah!!ben sinds vanochtend 5 uur terug in Holland!!

)
wimmos zei:een speerwerper die curls doet, loopt dat wel goed af. Leuk dat je weer gaat trainen, houden zo!
(zovaak train ik ze)
!Masallah zei:Foei, squatten vergeten, kan niet he
Ken het gevoel van onregelmatigheid, baal er ook van, vaak laat uit bed
en daar gaat mijn voedingsschema, klopt geen **** meer van en kan
me er niet aanhouden, gevolg ik groei niet.
Moet er toch wat aan gaan doen, hopen dat het met jou beter gaat wanneer
je dan ook die regelmatigheid hebt!
niet normaal de eerste 5 dagen hoeveel gaten ik in men handen erbij kreeg..