XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

beterschap kerel

• Topic Starter Topic Starter
Dude's nog even en ik ben weg :D

ff wat plaatjes waar ik misschien wel ga trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of in ieder geval aan het zwembad ga liggen..

een tipje van de sluier van men bulk dieet

damn wat een zwembad

Shit man en ik ga dit jaar niet :( , dan maar 6 weken knetterhard trainen.
En die ontstekingsremmers zijn dat van zulke grote pillen dan? of eh.

Ja zeker een lekker zwembad.. Ik ben nog steeds op vakantıe en typ nu vanuıt een muf warm hok met allemaal stınkende turken...............

en geen goede toetsenborden.

ık heb hıer ook nog wat getraınd bankdrukken setjes met 5 herhalıngen maar dat was op een ruımte waar de luchtvochtıgheıd veel te hoog lagen voor mıj zeker 80% humıdıty en 40 graden beetje teveel van het goede.. mar het ıs wel okay gegaan....

Voor de rest zıt ık nu al dık aan de scheıt en ben ık een stuk droger geworden op mıjn BULK vakantıe het ıs ıedere avond tot 6 uur doorgaan en dus lekker als een gek ZUIPEN!! dat lukt aardıg.. en ık kan er weer goed tegen als ık terug kom... volgende post zal wel ın Nederland zıjn

tot zover mıjn Update.. veel lekkere wıjven trouwens en zelfs wat leuke belgen.. voor de rest erg ırrıtante russen en duıtsers :@

veel plezier man, en neuk er eentje (gelijk welk geslacht) op onze gezondheid arjan ;)

Haha ook dat nken is wel goed gekomen, mijn darmen zijn erg op hol geslagen damn.. van het bulken is dus echt niets gekomen.. Heb nu al 3 dagen niet naar het kotje geweest.. Ik wilde eventjes liever niet scheiten, werd er helemaal gek van.. maar komt vandaag wel weer goed hoor :D!! Misschien dat ik vandaag gelijk mijn training weer hervat..

Ari70 zei:
Haha ook dat nken is wel goed gekomen, mijn darmen zijn erg op hol geslagen damn.. van het bulken is dus echt niets gekomen.. Heb nu al 3 dagen niet naar het kotje geweest.. Ik wilde eventjes liever niet scheiten, werd er helemaal gek van.. maar komt vandaag wel weer goed hoor :D!! Misschien dat ik vandaag gelijk mijn training weer hervat..

Geniet er nog maar even van, voordat je het weet zit het er weer op!

Ari70 zei:
Welcome back!
Turkije was bij mij ook een garantie voor diarree :D

Het zit er al op hoor Massalah!! :D ben sinds vanochtend 5 uur terug in Holland!!

Moest weer iemand introduceren in het krachttrainen, ventje van 14 met veel aanleg is snelste Jongen van 14 van Nederland op dit moment, over talent gesproken)

Training woensdag 26 juli 2006 (te warm, niet veel gegeten, geen honger enzo)

Endo/Exo

met 10 kilo

Bench Press

5x50
5x60
5x70
5x80 (niet verkeerd, wel te erg in het zweet zeg)

Incline DB press

5x10x17.5 (DB's gaan niet zwaarder, maar had ook geen zin in BB)

(uni & bi)Lateral Raises

10x (10k, 12,5k ,15k, en 17,5K)

MP

5x45 (introductie voor het ventje)

Chins (samen met dude van 14)

1-2-3-4-3-2-1
1-2-3-2-1 (damn hij had het er veel makkelijker mee, als ik terwijl hij ook een "ontwikkeld" lijf heeft

LEON HIER JE MSN PLAATJE sl*t (EN TEVENS NIEUWE AVATER: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere training om weer te beginnen!

Zwart-Witte groet :D

Ari70 zei:
Het zit er al op hoor Massalah!! :D ben sinds vanochtend 5 uur terug in Holland!!

Haha, je hebt tenminste hier ook nog goed weer!

Hoe zit dat met die introductie? Iemand die je kent ofzo, of vanuit je sportschool ofzo?

Nee ik ben Atletiek Trainer, allerlei diploma's gehaald enzo, en dan ben ik binnen de atletiek bevoegd om Krachttraining te geven. Ook ben ik binnen verschillende fitness scholen hier gevraagd om instructeur te worden. Maar ik blijf liever bij men liefde: ATLETIEK!!

Ik ken de jongen die ik training geef het is eigenlijk een sprinter maar hij heeft last van zijn hamstring. En mag nu 2 weken niets doen. Vandaar dat hij een introductie heeft gehad in het krachthonk. En ik had een spotter nodig. Mijn gebruikelijke trainingsmaat, kwam weer eens niet opdagen (GAAP)

vanaf nu weer knallen he ari!

Het zal moeten volgend jaar eind juni/ begin Juli staat er weer een "mooie" wedstrijd op het programma. En ik vind zelf dat ik daar weer beter aan de start moet staan, tot die tijd niet geblesseerd raken. Ik wil vrijdag even kijken hoe mijn lies er bij staat. En kijken of ik al kan Squatten. Maar knallen dat wil ik zeker!!!

heb een foto toegevoegd aan men gallery gewoon voor de fun: tis toch vakantie en overal scheit aan :D

[Link niet meer beschikbaar]

Training vrijdag 28 juli 2006

Deadlift Overhands grip

5x100
3x5x120 (vreselijk k*t met die grip, deadlift lang niet gedaan)

BOR met wegleggen op de grond

5x55
3x5x75 (teveel zweet)

BB curl

3x40
3x45 PR
5x40
9x30 (rep-out)
11x30 (nog meer maar ook veel rust)
15x20 (voelde hier niets van)

--------------------------

Al met al okay getraint. Maar veelste warm. Volgende training wat meer eten. En vanaf volgende week krijg ik weer wat regelmaat in men leven 's morgens beginnen om 06:30 ( met werken Joehoe!!! Nu ben ik iedere dag zo rond 14:30 uit bed :)

Deadliften ga ik vaker doen. Ik heb hier ergens gezet dat ik die 200 wil halen! BOR's horen hier natuurlijk ook bij want ik merk dat de voorkant van mijn lichaam makkelijker en sneller op spanning staat dan de achterkant. (niet de eerste keer dat ik het hier vermeld :D)

Misschien dat ik zondag maar ga squatten dan, want ik zie nu dat ik het vergeten ben.

een speerwerper die curls doet, loopt dat wel goed af :p . Leuk dat je weer gaat trainen, houden zo!

Foei, squatten vergeten, kan niet he ;)

Ken het gevoel van onregelmatigheid, baal er ook van, vaak laat uit bed
en daar gaat mijn voedingsschema, klopt geen **** meer van en kan
me er niet aanhouden, gevolg ik groei niet.

Moet er toch wat aan gaan doen, hopen dat het met jou beter gaat wanneer
je dan ook die regelmatigheid hebt!

wimmos zei:
een speerwerper die curls doet, loopt dat wel goed af :p . Leuk dat je weer gaat trainen, houden zo!

zegt genoeg dat 3x45 mijn record is ;) (zovaak train ik ze)

Dat trainen ga ik wel volhouden. Het is nu nog warm maar geloof me zodra het nog maar een graad of 20 is overdag ga ik zelfs nog nieuwe records halen ook :D!

Masallah zei:
Foei, squatten vergeten, kan niet he ;)

Ken het gevoel van onregelmatigheid, baal er ook van, vaak laat uit bed
en daar gaat mijn voedingsschema, klopt geen **** meer van en kan
me er niet aanhouden, gevolg ik groei niet.

Moet er toch wat aan gaan doen, hopen dat het met jou beter gaat wanneer
je dan ook die regelmatigheid hebt!

Nope maar Deadlift was ook wel aardig voor de quads hoewel het p*ssy weight was, maar ben veel eelt en dergelijke kwijt geraakt in het zwembad in turkije :P niet normaal de eerste 5 dagen hoeveel gaten ik in men handen erbij kreeg..

Ja zeker werkt regelmaat voor mij. Dan ga je ineens hard hoor! En dan gaat het bij mij vooral om het op tijd naar bed gaan, dus dat is dan voor half 1 des nacht!!

Groeien daar doe ik niet echt aan. Ik wil gewoon sterker sneller efficienter worden! Een van de redenen dat ik heel die bicep niet zo belangrijk vind die gebruik je niet bij het speerwerpen. (je arm moet namelijk zo lang mogelijk gestrekt blijven!) In de winter maanden wanneer we de tricep op knappen zetten is het wel belangrijk dat we bicep beetje meepakken. Anders krijg ik last van men elleboog.

Terug
Naar boven