Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
. Tot zover even mijn update!Weer een goede training om te beginnen.. Tip: herstel maar lekker voor vanavond..
En wij zullen je nu extra steunen omdat je je zusje moet missen![]()

Blijf wel mijn krachttraining specifiek houden.. en van de winter weer lekker smullen met de sprong en speed/power trainingen
maar mijn hams en glutes zijn lekker naar de t*ring.. Even nog een update
Wat heb ik een god ganse spierpijn zeg JUMMIE I LIKE THIS SHIT!! mijn voorlopige doelen presteren op onze club kampioenschappen op de 100 meter sprint en het verspringen ff geen speerwerpenBlijf wel mijn krachttraining specifiek houden.. en van de winter weer lekker smullen met de sprong en speed/power trainingen
maar mijn hams en glutes zijn lekker naar de t*ring..
Owjah just for the note.. De nummer 4 tot en met 6 van de gisteren gegooide wedstrijd bij het speerwerpen.. Heb ik afgelopen jaar allemaal tegen gegooid! ze zaten nu ongeveer op het zelfde niveau.. wel vet toch??

gelukkig op tijd gestopt)
!!lage bench, hoge ez bar curls voor nooit te doen, sober volume.. en wat is een HB?

rofl, hoeveel uur heb je daar binnen gezeten.
Damn ik overschat je weeral Ari, ditmaal met je bench.. Ik denk dat ik echt de misse stats van jou aan het onthouden ben, of het is al die ****ing biochemie die in mn hoofd zit![]()
)De biochemie onderzoekt de samenstelling en samenwerking van chemische verbindingen die bijdragen tot de structuur van de organismen en hun stofwisselingsprocessen.
Als basiswetenschap probeert zij een verklaring van het leven op moleculair-biologisch niveau te geven. De chemische reacties die bij een bepaald biologisch verschijnsel (proces) horen worden uitgezocht tot op moleculair niveau. Door het begrijpen van verschijnselen op het kleinste niveau, kunnen verschijnselen op een groter niveau (bijvoorbeeld celniveau) verklaard worden.
Biochemie is sterk verbonden met de biotechnologie en genetica.