Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Reactie: Alles moet veel zwaarder :D

• Topic Starter Topic Starter
Training woensdag 9 augustus 2006 (1 maand na het NK :()

Fullsquat

5x50
5x70 PR

High Pull

3x5x50
3x60
5x60

Fullsquat

5x60
5x70
3x5x75 PR
3x80 PR 4de zou niet gelukt zijn
4x80 PR 5F pff ben blij met het squatrek, doormiddel van een GM weggelegd)

-------------------------------

2de keer ooit dat ik Fullsquats deed.. niets van lies of knieen gevoelt toen ik bezig was.. (jup ik had er allebei nog steeds last van.. wel een verschrikkelijk t*ring erg irritant hoofdpijn daar ben ik mee wakker geworden en het was maandagavond toen ik voor het laatst aan het bier zat dus, dat is het zeker niet geweest!

Lekkere training dus om weer echt mee te starten!!

Misschien vanavond nog een UB training.. we zien wel wie er komt trainen en wie ik kan begleiden.

Pff ff een update over mijn zusje.. Ik en mijn vader hebben haar gisteren weggebracht naar Schiphol, waar ze is vertrokken om deel te nemen aan WJK (wereld junioren kampioenschappen) de deelname hieraan leek in maart/april al zeker maar afgelopen NK (hetzelfde als waar ik mijn lies heb geblesseerd had ze zoveel last van haar voet waar ze eigenlijk al het hele seizoen mee zat (maar had hier nog niet eerder een wedstrijd voor hoeven staken) had ze zoveel pijn dat ze net als ik net niet is gestart. Ze heeft vorige week maandag een test moeten doen, mocht ze deze niet halen mocht dan zou ze niet mee mogen naar het WJK, gelukkig dus wel gehaalt.. Nu heeft ze veel techniek achterstand, haar kracht is okay.. en dat is ook van de redenen dat ik zelf niet veel heb getraint heb haar bij iedere training gesteunt om het beste uit zichzelf te halen.. Als ze nu terug komt vanuit Peking (WJK).. Vertrekt ze naar Gainesville (Florida, USA om daar het Universiteits team van de Gators te versterken.. En zie ik mijn zusje een half jaar niet.. iets wat ik denk ik zeker ga misse :( . Tot zover even mijn update!

Weer een goede training om te beginnen.. Tip: herstel maar lekker voor vanavond..
En wij zullen je nu extra steunen omdat je je zusje moet missen :)

Weer een goede training om te beginnen.. Tip: herstel maar lekker voor vanavond..
En wij zullen je nu extra steunen omdat je je zusje moet missen :)

Dat is zo'n vrouwelijke opmerking joh :D

Lage full squat vergeleken met je normale squat. Normaal is die verhouding toch wat kleiner? Nuja, beter rustig beginnen dan als overhaastige weer moeten stoppen van de pijn.

Fullsquat is idd erg laag ivg met normale squat?

Je zusje ook al top atleet? Jullie hebben wel een sportfamilie zeg:D!

Bouw het maar rustig op kerel, gaat vanzelf wel weer de goede kant op!

Hoe diep ga je met je fullsquat?

Hoe diep ga je met je fullsquat?

Ass to the grass!!!

Okay ik beloof jullie dat ik die 100 wel ga halen binnen afzienbare tijd! en dan is hij nog steeds laag idd.. maar in het dagelijks gebruik en sport (atletiek gebruik ik zoveel meer het bovenste gedeelte) dat het nog niet in verhouding is inderdaad!

De wedstrijd speer gevolgd??
Leve Andreas!!!

Ja zeker Thorkildson 88,78.. Pitkämaki 86?? en DE MEESTER ZELF 85 en mooie afsluiting van zijn carriere!!

ze lieten er wel erg weinig van zien zeg.. wel alle hoogspring sessies.. als het nu van Tia was okay..

Gefeliciteert nog met Gevaert wat een verschil zeg!! fantastisch

Laatst bewerkt:
Ja da was eigelijk wel chique, de eerste worp direct 85m en dan nimeer gooien.
Hoog was ook mooi om te zien. En wat nog mooier was was de 100m met ons Kimmeke!!!!

Even nog een update :D

Wat heb ik een god ganse spierpijn zeg JUMMIE I LIKE THIS SHIT!! mijn voorlopige doelen presteren op onze club kampioenschappen op de 100 meter sprint en het verspringen ff geen speerwerpen :) Blijf wel mijn krachttraining specifiek houden.. en van de winter weer lekker smullen met de sprong en speed/power trainingen :D maar mijn hams en glutes zijn lekker naar de t*ring..

Owjah just for the note.. De nummer 4 tot en met 6 van de gisteren gegooide wedstrijd bij het speerwerpen.. Heb ik afgelopen jaar allemaal tegen gegooid! ze zaten nu ongeveer op het zelfde niveau.. wel vet toch??

Even nog een update :D

Wat heb ik een god ganse spierpijn zeg JUMMIE I LIKE THIS SHIT!! mijn voorlopige doelen presteren op onze club kampioenschappen op de 100 meter sprint en het verspringen ff geen speerwerpen :) Blijf wel mijn krachttraining specifiek houden.. en van de winter weer lekker smullen met de sprong en speed/power trainingen :D maar mijn hams en glutes zijn lekker naar de t*ring..

Owjah just for the note.. De nummer 4 tot en met 6 van de gisteren gegooide wedstrijd bij het speerwerpen.. Heb ik afgelopen jaar allemaal tegen gegooid! ze zaten nu ongeveer op het zelfde niveau.. wel vet toch??

Vet vet. Welk is je volgende grote wedstrijd waaraan je gaat meedoen? Waarschijnlijk heb je dit al gezegd, maar ik ga niet heel het topic doorbladeren.

How dat zal waarschijnlijk volgend jaar pas zijn.. even geen behoefte en pees blessures (last van lies) hebben gewoon de tijd nodig.. (de doorbloeding is daar erg slecht.. moet echt nog ontstekingsremmers gaan zoeken. Of misschien mijn lymfe knoop schoon laten maken.. maar ik wacht nog even af.. rusten kan geen kwaad techniek pak ik in de winter wel weer op .. en mijn krachttraining word niet dusdanig belemmert)

Training maandag 14 augustus 2006

Endo/Exo
10

Bench Press
7x50
7x60
7x70
7x70 (reverse grip,, BB curl grip-achtig)
7x70 CloseGrip
7x75 (was met begleiding met spotter, maar niet al teveel kracht verloren)

Pull over EZ ||Superset|| Bicep Curl EZ

15x27,5 S 15x27,5
15x35 S 15x35
8x40 S 8x40

Armwringen tegen katrol tot 25 kilo

(waren met 3 man en niet veel gedaan dus.. de woensdag of misschien morgen ga ik weer fullsquatten dan is de spierpijn weer weg hoop ik!)

After training dinner (met trainingmaten:

McDonald's
om te beginnen 4 HB, 1 Tropicana Multifruit ~1000 kcal
Toen 2 HB, 1 McFlurry, en doos Koekjes ~700 kcal
en toen we vertrokken nog een McFlurry Rolo :o

----------------------------------------

Morgen start mijn zusje in de Qualificatie Groep A bij het Wereld Junioren Kampioenschap (Beijing)! ik laat jullie morgen nog wel weten wat het is geworden.. ze moet er gooien om 17:00 lokale tijd dat is hier 11 uur in de ochtend.. Ze heeft niet lekker kunnen trainen, door de hoge vochtigheidsgraad en haar opspelende blessure aan haar voet. Weet niet hoe de krachttraining daar is verlopen..

(SHIT WILDE SMS'je sturen maar het is daar nu dus half 3 's nachts :o gelukkig op tijd gestopt)

ik wens haar vanuit hier nogmaals veel succes!!

en die echte trainingen gaan nog wel komen de focus ligt even op de benen.. ik ga namelijk mijn record op de 100 meter en het verspringen jaar of 3 terug voor het laatst gedaan aanvallen :D!!

lage bench, hoge ez bar curls voor nooit te doen :eek: , sober volume.. en wat is een HB?

lage bench, hoge ez bar curls voor nooit te doen :eek: , sober volume.. en wat is een HB?

Ja vind je de bench laag? 7x70 uhm.. mijn record is ook maar 1x 95 ??

EZ curls.. waren niet zo zwaar

HB is de codenaam voor Hamburger
Kip6 = 6 kipnuggets

zo heb je nog meer afkortingen, ben er in mijn leven eigenlijk al te veel weeste eten :o

rofl, hoeveel uur heb je daar binnen gezeten ;).

Damn ik overschat je weeral Ari, ditmaal met je bench.. Ik denk dat ik echt de misse stats van jou aan het onthouden ben, of het is al die ****ing biochemie die in mn hoofd zit :D

rofl, hoeveel uur heb je daar binnen gezeten ;).

Damn ik overschat je weeral Ari, ditmaal met je bench.. Ik denk dat ik echt de misse stats van jou aan het onthouden ben, of het is al die ****ing biochemie die in mn hoofd zit :D

Vandaag maar half uurtje.. (jullie moeten niet vergeten dat ik 86 heb gewogen en nu op 81 zit.. kan wel wat lijen ;))

wat bedoel je met dat schuin gedrukte?
Succes met je BioChemie dan:

ff als ondersteuning jongens:

De biochemie onderzoekt de samenstelling en samenwerking van chemische verbindingen die bijdragen tot de structuur van de organismen en hun stofwisselingsprocessen.

Als basiswetenschap probeert zij een verklaring van het leven op moleculair-biologisch niveau te geven. De chemische reacties die bij een bepaald biologisch verschijnsel (proces) horen worden uitgezocht tot op moleculair niveau. Door het begrijpen van verschijnselen op het kleinste niveau, kunnen verschijnselen op een groter niveau (bijvoorbeeld celniveau) verklaard worden.

Biochemie is sterk verbonden met de biotechnologie en genetica.

alles staat schuingedrukt Ari!

Kzal even een fotootje maken van hoe een doordeweeks blad biochemie eruitziet bij mij.. Vol van rotpijltjes en vreselijke namen, honderden pagina's lang.. Zo besteed ik dus mn zomer :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Btw op een half uur 1700 kcal is heel netjes!

Terug
Naar boven