XXL Nutrition

Ari70's Trainingslog

En toch ben ik trots op je eetgewoontes! Dat is gewoon mooi :D

• Topic Starter Topic Starter
Dankje wel jij bent ook lief.. maar je laatste training was RUK!!

UPDATE Wereld Junioren Kampioenschappen (BEIJING, China)

Mijn zusje is zoals verwacht gesneuveld in de kwalifikaties bij het speerwerpen.. na een langdurige en slepende blessure aan haar voet. Die haar het Kampioenschap bij de senioren heeft gekost. Is ze nu net 2 weekjes hersteld. En sinds vorige week bivakkeerde ze in Peking voor het WJK. Ze heeft daar 1 keer speer gegooid na er een ruime maand helemaal uit te zijn geweest.. Ze kon voor de rest geen speed of andere oefeningen doen waarbij contact moest worden gemaakt met de grond, en zwaardere belasting dan BW... Ze heeft zich eerder dit seizoen zich wel makkelijk geplaatst.. maar helaas door eerder genoemde omstandigheden heeft ze nu nog een 45 tal meters eruit weten te persen.. Dit was goed genoet voor een 18e plaats op het WJK.. ze is 1 van de jongste deelnemers het is namelijk het Junioren WK dat voor onder 20 jarigen is! Ze had anders kans gehad op een top 8 klassering waardoor ze een zekere finale plaats had kunnen bemachtigen!

Nu mag ze eindelijk gaan genieten van een echte vakantie zonder zich druk te hoeven maken. Ze komt nog 30 uur thuis.. en dan begint haar volgende avontuur in de States.. waar ze voor de "Gators" uit gaat komen en Nutrition & Science gaat studeren op de "University of Florida"

Een andere Nederlanse die zelfs nog maar 17 is en dus ook tegen oudere concurrenten moest strijden is WERELD JEUGD KAMPIOEN geworden bij het Kogelstoten met een verbetering van haar PR met bijna een meter echt buitengewoon goed ze stootte het senioren gewicht van 4 kilo naar 17.66 (dit is de beste prestatie voor een junior van het afgelopen jaar.. ze stond 1 maand terug op 16 meter 20 daaromtrent.

Ze is een hele mooie ervaring rijker! Maar je kunt het het beste zien als dat van Barneveld naar de Embassy gaat zonder dat hij meer als een maand geen Dartje heeft gegooid.. Dat een tennisser een maand niet getennist heeft.. (zelfs geen looptraining!!)

Zonde Arjan, maar je zusje komt er wel. Ik verwacht goud in 2012 in Londen ;)

Die 17,66 voor die 17-jarige kogelstootster is overigens wel bruut, daar kwam Koeman-Tunks amper aan toen ze nog voor Nederland stootte.

Dankje wel ik verwacht het zelf ook wel, die Olympische Spelen van 2012 zitten er wel in!... Ze is afgelopen jaar tijdens de EYOF (EUROPEAN YOUTH OLYMPIC FESTIVAL) wat zoiets betekend als Europes Jeugd Olympische Spelen, grootste evenement voor mensen van haar leeftijd.. Al Jeugd Olympisch Kampioen speerwerpen geworden.. Aan die afstand van toen komt ze nu eventjes niet maar geef haar de tijd en helemaal wegtrekken van de blessure en de kans dat we haar zien in London is gewoon aanwezig bedankt nog voor je reactie Eric!

Doet je zusje ook krachttraining of een andere vorm van training naast atlethiek?

Correctie van bijna Verschil is zo een 25 kilo ;)

ja ze doet net als ik aan ATLETIEK!! daarvoor moet ze inderdaad trainen en krachttraining is daar een facet van.. Met discus (andere training, had ze ook bijna de limiet voor de WJK.. maar daar heeft ze sinds januari niet meer op getraint.. en limiet ook niet gehaald. Ze is voor de rest in alle sporten naast atletiek ook wel goed.. Daarnaast Gymnasium diploma.. en nu genoeg over mijn zusje ik ga jullie direct doen verbazen met een nieuw record op mijn Fullsquat Ciao!! Dankbetuigingen mogen nog steeds binnen komen natuurlijk!

Training dinsdag 15 augustus 2005

Fullsquat

5x50
5x65

High-Pull

5x50
3x5x75 PR

Fullsquat

5x70
5x80 PR
5x85 (3e rep was niet diep genoeg volgende keer wel!)
2x5x80 (easy)

Chins

4x5xBW+6 PR

-------------------------

Lekkere vooruitgang vergeleken met vorige week die 5x85 zit er ook gewoon in en verliep voor de rest lekker.. wel beetje last van men knie maar dat wijt ik maar aan men werk! vandaag weer te veel gegeten bij de McDonald's dat is nu meteen de laatste keer zoveel geweest.. ik ga nu weer normaal eten.. en misschien zelfs wel ietsje onder hetgene wat ik verbruik..

Nette Pr's :cool:

Goede pr's op die fullsquats :thumb:

Moet je die highpulls doen met bumperplates? Ik wil ze eigenlijk ook wel gaan doen maar in mn gym kan ik geen gewichten op de grond laten vallen.

Wat voor grip heb je op die chins?

Ik had het ook net gezien van Melissa, ongeloofelijk!! Zeker als ge ziet hoe die russin eruit ziet.

[Link niet meer beschikbaar]

aa1s zei:

Yo bedankt

Goede pr's op die fullsquats :thumb:

Moet je die highpulls doen met bumperplates? Ik wil ze eigenlijk ook wel gaan doen maar in mn gym kan ik geen gewichten op de grond laten vallen.

Wat voor grip heb je op die chins?

nee ik doe ze zonder bumperplates.. ik rem ze gaandeweg de beweging genoeg af.. wel is 1 van de olympisches stangen af en toe los .. (moet pa ff laten maken)

Ik had het ook net gezien van Melissa, ongeloofelijk!! Zeker als ge ziet hoe die russin eruit ziet.

IAAF International Association of Athletics Federations - World Junior Championships 2006 - Photo Gallery

Hierboven is je link aangepast zodat iedereen er wel op kan klikken idd.,. die russin is wel groot idd!!! Er zijn volgens die site trouwens 2 meisjes met brons op het kogelstoten (als je de tekst leest bij de plaatjes ???)

Succes nog met Loïc!! Hopen dat hij goed presteert. Ik kom binnenkort samen met wat andere speerwerpers weer belgie in: www.pukkelpop.be, en dan eerst nog ff trainen met Loïc zijn grote Nederlandse concurrent!!

Neen dat is een schrijffout. De duitse is 2de (17m35), de russin 3de (17m11).

Jah idd dat had ik al gezien bij de uitslagen hoor!

Ik zie al PR's staan, 3x5x80 is zelfs een driedubbel PR :). Gaat dus aardig maar je zal weer vreselijk stijf zijn ondanks het lage volume :D

Goeie training ari, al stelt die squat nog niets voor, maar ok, een pr is een pr, vooruitgang is goed!
Ben wel onder de indruk van je high pulls.. ben benieuwd of het bij mij ook zo hard zal gaan.
Anyway, je bent weer goed op weg! Nu nog helemaal blessurevrij zijn he :)

ARI! die fullsquat moet omhoog. Het is dan wel een pr, maar nog steeds veel te laag. Wel lekkere high pulls. Chins zijn op zich ook wel goed(veel beter dan die van mij iig :p)

Ik zie al PR's staan, 3x5x80 is zelfs een driedubbel PR :). Gaat dus aardig maar je zal weer vreselijk stijf zijn ondanks het lage volume :D

Mwah ik denk dat het nu wel zal meevallen ben afgelopen keer 5 dagen stijf geweest... had ook met men werk te maken denk ik.. ik ga als ik nu spierpijn heb donderdag even wat recovery doen..

Goeie training ari, al stelt die squat nog niets voor, maar ok, een pr is een pr, vooruitgang is goed!
Ben wel onder de indruk van je high pulls.. ben benieuwd of het bij mij ook zo hard zal gaan.
Anyway, je bent weer goed op weg! Nu nog helemaal blessurevrij zijn he :)

Die squat is inderdaad nog prut.. het blijft een PR en de 3e keer pas dat ik fullsquat..

Blessures tjah.. gaan wel over! en anders ff wat Antibiotica-Onstekingsremmers erbij nemen... (maar dan mag ik niet drinken..., dus nog even uitstellen ;))

ARI! die fullsquat moet omhoog. Het is dan wel een pr, maar nog steeds veel te laag. Wel lekkere high pulls. Chins zijn op zich ook wel goed(veel beter dan die van mij iig :p)

Ja die gaat omhoog.. vandaag gelukkig geen failure gehad! Het Pr is te laag ja! daarom ben ik ook bezig met die fullsquats.. verder merk ik bij mijn sprong training dat mijn heupstrekkers zwak zijn! (laatste gedeelte van strek keten, en laat dat net de dingen zijn die ik voel tijdens mijn Fullsquats!) High Pulls moeten nog een kilo of 15 omhoog.. maar ik heb de timing van mijn 2nd pull nog niet helemaal door. Chins ja.. wat een energie heeft me dat gekost zeg t*ring!!!

Terug
Naar boven