MuscleMeat

Ari70's Trainingslog

Je bent wel een high pull geiler he:D... Fullsquats krijg je wel omhoog als je ze gewoon frequent doet, goed volume erop pakt maar ook varieert in herhalingen.

• Topic Starter Topic Starter
Net als met iedere andere oefening dus ;)

High-Pull moet mijn sleutel tot succes gaan worden :D

al 14 karma blokjes Yoehoe :D

9 blokjes ik.. wie helpt me aan mn 10e, nog 10 punten nodig!

Ga ergens anders karma schooien! Ik kan je nu ff niets geven..

Spiertje en Mugje zijn behulpzaam :D

Ik ben terug van mijn trainingsonderbreking (pukkelpop)

Heb weer teveel geld uitgegeven aan bulk voedsel en drank natuurlijk! Maar of ik dit nu moest vertellen :o, Artic Monkeys waren ERG ERG VET!!! (maar als ze niet zongen bijna onverstaanbaar, wat was dat plat engels zeg KICKUHH!) Pennywise was ook ruig (ramones, nirvana) maar die kerel was te zat.. om goed te kunnen zingen, maar desondanks wel sfeer.. Panic! at the Disco.. slechte shit geluid stak niet goed in elkaar. Placebo.. kende ik eerst niet wel okay optreden misschien ga ik het nu wat meer luisteren. Pit bij Pennywise was het beste, gevolgd door de tiener-pitt waar ik in belandde bij The Artic Monkeys heeft deze jongen nog getraint. Jawel vrijdagmiddag nog in de late middag met de jongste speerwerp broeder Blommerde:

Squat op een BOX (die veel te hoog was) tot 130 7 reps, Deadlift tot 130 7 keer (keystone, onder knie) Uitvalspas (last van knie), Speciaal handig nieuw inventief kuit apparaat.. Voel je echt dondersgoed en kost kracht.. zonder branderig gevoel! Toen bovenkant scheenbeen nog.. miss souplesse in kuitspieren....

Toen training met oudste speerwerp Broeder blommerde zo een 2 uur later..

Pull over Hammer Curl stang tot 5x52 PR Tricep Extension op pull tot 50kilo, Small bankdrukken tot 4x70 (was te gaar), Pull down op pull breed voor tot 7x75 (wasted) Optrekken aan triangel 8xBW 5xBW+3 5xBW+6 3xBW+15 (partials)

--------------------------------------------------

Morgen waarschijnlijk weer fullSquatten....

Toch nog lekker getraint, morgen wil ik pr's zien op de fullsquat.

Pfff.. mijn zusje terug.. en een heleboel emotie erbij.. Het afscheid nemen is begonnen.. :( Het is toch een stuk erger als ik gedacht had.. Voel me er niet zo lekker bij.. Maar ik weet dat ze in Amerika in goede handen komt tenminste daar vertrouw ik op.. Ik heb altijd een haat liefde gehad.. En heb geprobeerd om haar met mijn "pesterijtjes" sterker (mentaal) te krijgen. Dit werkte soms averechts. Maarjah de donderdag gaat ze weg. Ik heb leuke spulletjes van haar gehad enzo. EN ik ben weer zo een nerd die niets heeft om terug te geven :(. Met kerst zie ik er weer in ieder geval!

Mijn eerste speerwerptraining was vandaag (heb mijn zusje half uur geleden pas weer gezien)

Begon echt slecht met te slecht OH kogel achterover.. vanaf kogelbalk niet te vermelden afstanden erg veel pijn aan knie en horden oefeningen overgeslagen ... Eerste keer speerwerpen uit stand (zonder aanloop) ging erg goed, verdomd lekker zelfs! Nergens last van (heb pijn bij linker knie-flexie) toen vanaf de aanloop en gelijk een positief commentaar mooi dus.. lekker gegooid wel heel erg vaste rug aan overgehouden dat zit dus nog niet goed.. die moet echt leniger en veel sterker gaan worden wil ik verder gaan gooien dus Missie erbij!! ROMP/CORE FLEXIBELER MAAR VOORAL STERKER!!!

tot zover mijn bericht.. Pffuu zit nu echt ff in een dipje..(fullsquatten gaat dus nog niet met die knie)

Klote voor je bro.. Zusje weg en die knie..
Maar houdt voor ogen:
- Je zusje komt terug
- Je knie wordt weer beter
- Jij gaat kampioen worden!!!
Who said life wasn't hard? Show them you're harder!

Laatst bewerkt:
I'll never be a true champ, but i will train to be the best loser there ever was!

Quote door Ari70 himself!

ff stoeffe.
Ik ga vrijdag naar de memorial!!
En het is speer mannen, heerlijk!

Ik weet het en ik ben er niet :( Die speermannen zijn heerlijk hè ;)

hoor ik wel vaker :D

Ja Andreasje is mijne lieveling ;)
Maar zat net op de website van Tero (was eigelijk eerst mijn lieveling maar heeft zo lelijk haar he!) en die heeft wel een kei lekker lijf.

En die trekt 120kg!!!
En 185kg full squat!

Tero Pitkämäki- Official Site 2006

Jup moet je de site van Andreas hebben :D

Blog

Tero zijn OH kogel is niet zo ...

Bench van Thorkildson is 190- en Back Jerk ook, voor de rest hebben ze allebei ongelooflijk veel JUMPING vermogen zeg t*ring!! explosiever dan wie dan ook die ik gezien heb ..

Dit is Tero bij zijn 1e 90 meter worp

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn spikes ga ik waarschijnlijk volgend seizoen ook gebruiken.. de mijne zijn hard aan het slijten!!

Ik wist de site van Andreas al hoor...

Heb net die site gezien, die gast lijkt op een ecto die niet eens traint maar zn kracht stats zijn echt geweldig, mss een vraag aan jou Ari, hoe kun je zo licht blijven en toch zoveel kracht winnen? Weinig eten?

euh ge moest is weten wat die mannen trainen!
Die moeten spurten, springen, VEEEEEL werpen, kracht, lenigheidsoefeningen.

En wat heeft iedereen hier met weinig eten?!

Terug
Naar boven