Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net als met iedere andere oefening dus
High-Pull moet mijn sleutel tot succes gaan worden
al 14 karma blokjes Yoehoe![]()
maar wat POWER zou je best kunnen gebruiken he vriend.
, Artic Monkeys waren ERG ERG VET!!! (maar als ze niet zongen bijna onverstaanbaar, wat was dat plat engels zeg KICKUHH!) Pennywise was ook ruig (ramones, nirvana) maar die kerel was te zat.. om goed te kunnen zingen, maar desondanks wel sfeer.. Panic! at the Disco.. slechte shit geluid stak niet goed in elkaar. Placebo.. kende ik eerst niet wel okay optreden misschien ga ik het nu wat meer luisteren. Pit bij Pennywise was het beste, gevolgd door de tiener-pitt waar ik in belandde bij The Artic Monkeys heeft deze jongen nog getraint. Jawel vrijdagmiddag nog in de late middag met de jongste speerwerp broeder Blommerde:
Het is toch een stuk erger als ik gedacht had.. Voel me er niet zo lekker bij.. Maar ik weet dat ze in Amerika in goede handen komt tenminste daar vertrouw ik op.. Ik heb altijd een haat liefde gehad.. En heb geprobeerd om haar met mijn "pesterijtjes" sterker (mentaal) te krijgen. Dit werkte soms averechts. Maarjah de donderdag gaat ze weg. Ik heb leuke spulletjes van haar gehad enzo. EN ik ben weer zo een nerd die niets heeft om terug te geven
. Met kerst zie ik er weer in ieder geval!
Ja Andreasje is mijne lieveling![]()
Maar zat net op de website van Tero (was eigelijk eerst mijn lieveling maar heeft zo lelijk haar he!) en die heeft wel een kei lekker lijf.
En die trekt 120kg!!!
En 185kg full squat!
Tero Pitkämäki- Official Site 2006