Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

[Link niet meer beschikbaar]

Gay as the day is long - heeft hij niet de stats van zijn liftende broer op zijn site gezet?

• Topic Starter Topic Starter
Heb net die site gezien, die gast lijkt op een ecto die niet eens traint maar zn kracht stats zijn echt geweldig, mss een vraag aan jou Ari, hoe kun je zo licht blijven en toch zoveel kracht winnen? Weinig eten?

Mwah vertekend beeld misschien denk dat zen benen echt wel 65-70 zijn.. en zen Arm omtrek 42+ dus valt allemaal wel mee maar ze zijn dus 1,90meter + lang. Maat van mij (NedKampioen Senioren = 18 jaar) weegt ook 77 bij 1,90 bankt ook 120.. Snatcht 80 en Cleant 2x100 ofzo.. het gaat niet om die massa het is allemaal SNELHEID, daardoor breekt hij eerder door zijn sticking points! Plus hij eet gewoon als een paard, maar jah hoge stofwisseling.. En Massa is traag. Speerwerpen gaat niet om pure kracht maar om snelkracht! Ik hoef niet boven de 85 uit te komen om verder te kunnen gooien.. wil ik verder gooien kan ik nu beter 75 wegen.. (ander verhaal) Tijdens mijn record van 60 meter 15 woog ik maar 68 kilo.. ben toen teveel gaan vreten (winter bulkje) en ben op 86 uitgekomen, ben amper in de buurt gekomen. Dit jaar eigenlijk hetzelfde maar zo rond het NK komt de vorm altijd wel .. Ben alleen geblesserd geraakt.

Zag dit op de site van Melissa Boekelman, artikel van u zusje

http://www.melissaboekelman.nl/wjk%20bndestem.html

Jup gaat idd deels over mijn zusje.. (ze vertrekt morgen al zeg :()

[Link niet meer beschikbaar]

Gay as the day is long - heeft hij niet de stats van zijn liftende broer op zijn site gezet?

Haha zen liftende broeder..

Nee Thorkildson ziet er lekker uit ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit topic is nu GAY. Ik kom hier niet meer.

Haha lol :D

Over een week of 2 zitten we op pagina 50 en dan ben je weer van harte welkom!

Neen niet Gay ik vind het zeer intressant!!!
Ik zal vrijdag wel hard voor ze supporteren, ik neem mijn fototoestel en verrekijker mee.

En over hoe ze eruit zien, ik weeg 53kg (voor 1m63) ik zie er zeker niet breed of gespierd uit en ik squat (full) 3keer 100, 82 c&j, frsqt 2 keer 90.

Ik zal vrijdag wel hard voor ze supporteren, ik neem mijn fototoestel en verrekijker mee.

En over hoe ze eruit zien, ik weeg 53kg (voor 1m63) ik zie er zeker niet breed of gespierd uit en ik squat (full) 3keer 100, 82 c&j, frsqt 2 keer 90.

Dat opscheppen is nergens voor nodig;).

Is goed trek maar een paar mooie plaatjes van die manne!! en post ze hier maar hoor geen problemen mee ;)

ik krijg al spijt dat ik geen 2 weken meer gewacht heb om nog eens te kijken...................................

Dat opscheppen is nergens voor nodig;).

Ik wil gewoon zeggen dat het echt ni uitmaakt hoe ge eruit ziet.
Want jullie beweren allemaal dat die ni gespierd genoeg zijn om zoveel te heffen. Maar bij hun gaat het er echt niet over om 'oh mijn armen moeten zoveel meten, hier heb ik nog teveel vet mijn spieren komen er niet goed uit...'

Die manne willen gewoon ver gooien.

JUIST dat is het ook hetgene waar ik mee bezig ben!! alles staat in het teken van dat speerwerpen al druk ik komende zomer geen 100 kilo.. maar ik gooi 65+ dan hoor je mij echt niet klagen!!

Ik wil gewoon zeggen dat het echt ni uitmaakt hoe ge eruit ziet.
Want jullie beweren allemaal dat die ni gespierd genoeg zijn om zoveel te heffen. Maar bij hun gaat het er echt niet over om 'oh mijn armen moeten zoveel meten, hier heb ik nog teveel vet mijn spieren komen er niet goed uit...'

Die manne willen gewoon ver gooien.

Als je op mij doelt, ik heb dat nooit beweerd, ik geloof die lifts ook zonder twijfel hoor, vroeg me gewoon af hoe men zo licht kan blijven en toch kracht kan winnen.

Okay voor vandaag weer genoeg gespamt :D!!

het is weer leuk geweest..

Binnenkort kunnen jullie weer commentaar leveren op mijn training! en Saar mag uiteraard haar foto's posten :)

Deal?

Ari ari ari... ik kom hier om trainingen te lezen en ik zie alleen maar half naakte mannen :(

UPDATE:Morgen om 2 uur ga ik weer trainen heren.. Knie voelt al wat beter en ik heb in 3,5 week tijd 2000 Karma punten erbij ??? maar goed..

Ook ga ik vanaf nu minder JUNKEN!!

Eindelijk weer eens een training :D

Gisteren te lang wakker geweest teveel bier.. en nu tevroeg er weer uit.. dit maakt me op 1 of andere manier altijd in staat om goede records te drukken of trekken.. Snap het zelf ook niet..

Zaterdag 26 augustus 2006

Endo Exo 10 Kilo

Bench Press

7x50
7x70
7x75 PR
5x80 Potver ik kreeg kramp (hamstring, lats, teveel zuipen.. te weinig drinken) ik voelde mijn elleboog na afloop iedere set afloop ... niet fijn

Nog ff wat Endo/Exo's er bij met die elleboog

Tricep extension.. aan de Pully

7x15
7x20
7x40 PR
7x60 PR allebei cheat (niet veel pijn)

Pull over EZ

7x27
7x35
7x52 PR

One Handed Side Raise

7x10
7x12,5
7x15
7x17,5 (te zwaar en licht cheated wel een PR denk..)

Incline Bicep Curl

7x10
7x12,5
7x15
7x17,5
---------------------
Damn wat was ik verrot na deze training zeg...

Elleboog pijn is te verklaren.. door weining training heb ik wat endo en exo's gemist.. een normale elleboog is gemaakt om zo een meter of 45 tot 50 aan te kunnen.. met al het weefsel wat er om heen zit.. dit was dus de reactie die optreed als je verder als dat gaat.. (toen ik die Endo/Exo's niet deed heb ik zelfs een keer mijn onderarm ingescheurd.. (dat was pijnlijk, en nog steeds niet full herstelt)

Armen opgemeten en interesseert me eigenlijk niet veel maar zo een half uur na het trainen waren ze nog 40 cm ;) PR denk want andere keer dat ik ze koud meette waren ze 37...

Pffuu.. wilde eigenlijk gaan slapen maar kreeg net dit E-mailtje van men zusje..

papa

kan je me alsjeblieft belle ik voel me hier echt zo klote.. en alleen

xxx nr van me roommate ### ### #### je weet vast wel hoe je dat moet bellen

xxx mis jullie

Dat heeft me toch echt wat gedaan, ze was alleen niet meer op haar kamer toen ik net heb gebeld en het duurde me 5 minuten om uit te zoeken dat de land code voor de USA +1 was.. pff ik leek wel dood te gaan..

Toch weer wat lekkere pr's. Hoe voelt je knie nu aan?

Knie die zuigt nog even.. maandag weer ff proberen denk ik..

en vanavond gematigd alcohol!

Terug
Naar boven