Adema
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net die site gezien, die gast lijkt op een ecto die niet eens traint maar zn kracht stats zijn echt geweldig, mss een vraag aan jou Ari, hoe kun je zo licht blijven en toch zoveel kracht winnen? Weinig eten?
Zag dit op de site van Melissa Boekelman, artikel van u zusje
http://www.melissaboekelman.nl/wjk%20bndestem.html
)[Link niet meer beschikbaar]
Gay as the day is long - heeft hij niet de stats van zijn liftende broer op zijn site gezet?

Neen niet Gay ik vind het zeer intressant!!!
Ik zal vrijdag wel hard voor ze supporteren, ik neem mijn fototoestel en verrekijker mee.
En over hoe ze eruit zien, ik weeg 53kg (voor 1m63) ik zie er zeker niet breed of gespierd uit en ik squat (full) 3keer 100, 82 c&j, frsqt 2 keer 90.
.Neen niet Gay ik vind het zeer intressant!!!
Ik zal vrijdag wel hard voor ze supporteren, ik neem mijn fototoestel en verrekijker mee.
En over hoe ze eruit zien, ik weeg 53kg (voor 1m63) ik zie er zeker niet breed of gespierd uit en ik squat (full) 3keer 100, 82 c&j, frsqt 2 keer 90.

Ik wil gewoon zeggen dat het echt ni uitmaakt hoe ge eruit ziet.
Want jullie beweren allemaal dat die ni gespierd genoeg zijn om zoveel te heffen. Maar bij hun gaat het er echt niet over om 'oh mijn armen moeten zoveel meten, hier heb ik nog teveel vet mijn spieren komen er niet goed uit...'
Die manne willen gewoon ver gooien.
Als je op mij doelt, ik heb dat nooit beweerd, ik geloof die lifts ook zonder twijfel hoor, vroeg me gewoon af hoe men zo licht kan blijven en toch kracht kan winnen.
.
PR denk want andere keer dat ik ze koud meette waren ze 37... papa
kan je me alsjeblieft belle ik voel me hier echt zo klote.. en alleen
xxx nr van me roommate ### ### #### je weet vast wel hoe je dat moet bellen
xxx mis jullie
Knie die zuigt nog even.. maandag weer ff proberen denk ik..
en vanavond gematigd alcohol!