Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
**** die knie en vanavond gewoon los, er bestaat niet zoiets als gematigd alcohol :klink: :bierbang: :zuip: :banana: :rocknana:

De kans bestaat dat ik straks mijn baas nog ff naar een feestje moet rijden.. met zijn BMW 535D.. in de M-uitvoering (+ alle exta opties) dan ga ik daar lekker mee pimpen.. en met alcohol achter het stuur dat doe ik gewoon niet.. Gematigd Alcohol drinken is iets van 15 bier.. 25+ als gisteren en dan verschillende merken door elkaar doe ik niet meer... RIGHT?? maar nog comments over mijn trainingen graag?

Idd, vanavond los, zowaar wat pr's weer!
Wat meer variatie in reprange kan overigens geen kwaad ;)

Onder dwang dit berichtje:

Dikke triceps extension bro!

jammer van die elleboog dude, ik denk dat ik weet hoe het voelt? :(

Is het wel verstandig om vlak daarna endo/exo te doen, is zo n beetje als RC-werk als je last hebt van je schouder, nee?

Inderaad Endo/Exo is rehad werk.. soort RC-werk alleen dan voor mij al doelstelling elleboog goed te krijgen..

Traininkje 28 augustus 2006

Sumo-Squat

5x50
7x75
2x5x95 (knie voelde goed maar niets forceren)

BOR

5x50
5x60 (elleboog??? en bicep aanhechting
2x5x60 (pees bij onderarm, aan elleboog doet pijn)

Bench

3x20x20 (om ff doorbloeding er in te krijgen, tegen de spierpijn??? want voel ze nog goed, en moet morgen weer werpen en wil ff soepele t**ten hebben :))

--------------------------------------

Sumo squat was eerste keer en voelde wel okay bij mijn knie, niet echt problemen met het gewicht. Dit ga ik vaker doen om zo mijn adductors sterker te krijgen (liesblessure die zo ongeveer over is :D)

Die Rows waren licht omdat ik dus mijn aanhechting voelde in mijn onderarm, ik kom net uit een andere Pees blessure (lies adductors). Deze voelde ik nog van mijn Incline Bicep Curls... vandaar ff rustig aangedaan en niets geforceerd, ik ga ze zodadelijk nog even wat rekken, wil namelijk geen risico nemen... (pijn zit buitenkant elleboog aan de linkerkant heb hart moeten trekken om die DB's van 17,5 k om hoog te krijgen)

Daar heb ik morgen geen last van, want met speerwerpen is alleen binnenkant elleboog...

Zoals je ziet ben ik even heel zorgzaam geweest voor mijn lichaam, maar er komen nog meer trainingen voor volgend jaar juli als het volgende NK er weer is. Ik heb ook mijn Whey voor het eerst met water ingenomen *YAK voor de training zelfs.. en over uurtje pak ik nog een halve kilo kwark.

Gewoon dom vedah vrettn'!! Eten dus ;)
Mooi dat het beter gaat met je lies, maar blijf oppassen he, niet forceren, dan kom je er wel weer..

REKEN MAAR DAT IK TERUG KOM :D.. hehe

waarom zo n minivolume?

Omdat het een GAY-training was.. de volgende word beter!

En iedereen mijn excuses hier toch wel goedkeurt ;)

Je lichaam begint ook langzaam aan uit elkaar te vallen he.. je hebt overal last van :p Succes daarmee, hopen dat het snel over is. Het is niet echt nodig om commentaar te geven op je training denk ik. Volgende x beter (Y).

Je lichaam begint ook langzaam aan uit elkaar te vallen he.. je hebt overal last van :p Succes daarmee, hopen dat het snel over is. Het is niet echt nodig om commentaar te geven op je training denk ik. Volgende x beter (Y).

True..

Zo ook mijn gedachtengang, allerlei kwaaltjes wel klote man ... in iedergeval beterschap!

Training donderdag 31 augustus 2006

Sumo Squat

5x20
5x80
5x5x105 PR Hamstring had wat moeite..

Chins

8x3xBW+10 PR

BOR

8x50
8x60
8x70 (voelde hier ook een beetje mijn hamstring bij alle setjes.. zal hem zodadelijk goed gaan rekken)

Rear Delt Flies

8x4x7K (en dat voel je)

----------------------------

Die hamstring gaat het nog zwaar krijgen! maar hij zal een stuk sterker gaan worden. Het is ook de hamstring waar ik weleens kramp in krijg.. is denk ik laatste tijd wat meer gebruikt (rechterbeen) om mijn linkerknie te ontlasten, waar ik deze training geen last van had THANK GOD!! maar gister even een sprongetje met de polsstok gemaakt en toen was hij wel ff dik.. maar toen weer wijs rustig aan gedaan!

Squat is wel nice, maar ik neem aan enkel ter afwisseling? Als je voor je sport traint (afgezien van powerlife) zul je natuurlijk altijd meer baat hebben bij full squats.

BW+10 Chinnen is voor ecto's;).

Squat is wel nice, maar ik neem aan enkel ter afwisseling? Als je voor je sport traint (afgezien van powerlife) zul je natuurlijk altijd meer baat hebben bij full squats.

Maar mijn knie protesteert tegen die Fullsquats.. Of het is een toevallig combinatie dat hij weer is gaan opspelen toen ik met FS begon..
ik doe nu SUMO squats omdat ik dan meer mijn adductoren aanspreek die ik bij het speerwerpen ook gebruik..
daar zat ook een blessure waardoor ik vanaf 9 juli niet meer had kunnen squatten/speerwerpen dit is pas mijn 4de keer weer, zit dus nog steeds in de opbouw..C
onventional PL squat zou ook goed zijn maar, ik ben van plan om even mijn adductoren laten wennen aan grotere gewichten/krachten. En het is eens een afwisseling zoals je zelf al aangeeft.

Dude's even een update binnenkort weer met trainen. Mijn trainingsmaat heeft een DIK Nederlands Record gegooid bij de B junioren (onder 17) Nu hebben we in de de groep 3 mensen met een NR, vind ik wel vet!

De gasten die ik training geef hadden vanaag hun NK, daar zijn weer wat medailles verzameld. Waaronder het goud op het speerwerpen :rocknana: HELL YEAHH :cool: + een speerwerpende pupil van me die ik 4 keer discus training heb gegeven.. (discus trainster was weg, en hij had last van zijn lies, speerwerp blessure tegenwoordig ;) Hiervoor had hij het nog nooit gedaan) Is 2de van Nederland geworden 3 centimeter achter de nummer 1! Vind ik toch klasse van die gasten!

Mensen hebben het er al vaak met me over gehad.. waarom ik nu geen WSB ga doen. Ik ga eerst wat principes tegen.. Het dillemma zit hem in de ME/DE Squat. Deze zitten beide eigenlijk al in mijn conventionele trainingen. Speed tijdens mijn werp trainingen en ME in mijn krachttrainingen. Er is een optie!!

Ik kan namelijk wel een ME/DE bench gaan doen, en omdat mijn trainingspartner me weleens laat stikken ga ik dit nu (minstens) 2 maanden proberen! Zo kan ik er voor zorgen dat ik altijd op mijn snelst, en sterkst zit. En ben ik even af van mijn op- en afbouw periodes maar kan ik 24/7 knallen!

Ook kwam ik er gisteren weer eens pijnlijk achter dat mijn Core en dan voor namelijk mijn Core voor afstanden over de 50 meter niet geschikt is. Deze lopen nu te ver achter om deze klappen tijdens de "Block" fase op te vangen deze zal ik dus extra moeten trainen ik denk hierbij aan "Woodchops". Zo meteen mijn eerste training een DE BENCH.

suc6, hopelijk heb je er veel aan.

Terug
Naar boven