Inderaad Endo/Exo is rehad werk.. soort RC-werk alleen dan voor mij al doelstelling elleboog goed te krijgen..
Traininkje 28 augustus 2006
Sumo-Squat
5x50
7x75
2x5x95 (knie voelde goed maar niets forceren)
BOR
5x50
5x60 (elleboog

en bicep aanhechting
2x5x60 (pees bij onderarm, aan elleboog doet pijn)
Bench
3x20x20 (om ff doorbloeding er in te krijgen, tegen de spierpijn

want voel ze nog goed, en moet morgen weer werpen en wil ff soepele t**ten hebben

)
--------------------------------------
Sumo squat was eerste keer en voelde wel okay bij mijn knie, niet echt problemen met het gewicht. Dit ga ik vaker doen om zo mijn adductors sterker te krijgen (liesblessure die zo ongeveer over is

)
Die Rows waren licht omdat ik dus mijn aanhechting voelde in mijn onderarm, ik kom net uit een andere Pees blessure (lies adductors). Deze voelde ik nog van mijn Incline Bicep Curls... vandaar ff rustig aangedaan en niets geforceerd, ik ga ze zodadelijk nog even wat rekken, wil namelijk geen risico nemen... (pijn zit buitenkant elleboog aan de linkerkant heb hart moeten trekken om die DB's van 17,5 k om hoog te krijgen)
Daar heb ik morgen geen last van, want met speerwerpen is alleen binnenkant elleboog...
Zoals je ziet ben ik even heel zorgzaam geweest voor mijn lichaam, maar er komen nog meer trainingen voor volgend jaar juli als het volgende NK er weer is. Ik heb ook mijn Whey voor het eerst met water ingenomen *YAK voor de training zelfs.. en over uurtje pak ik nog een halve kilo kwark.