AndroidHealthClinic

Ari70's Trainingslog

waarom neem jij paracetamol? Is dat tegen je hoofdpijn? Pak nou toch niks zo straf als het daarvoor zou zijn...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
:eek: ?

Smorgen's geen optie voor je? ik bedoel ik was vannacht ook opstap, na 3 uur slaap ben ik net wezen trainen hehe ging goed (drink wel niet).

Toen ik dit typte had ik net stokbrood gehaald, alle tuinstoelen, parasols en banken geplaatst. Schoongemaakt etc. etc. Ik was pas om 10 uur wakker heb afgelopen nachten donderdag op vrijdag en vrijdag op zaterdag iedere keer in stukjes van 1,5 uur geslapen met hoofdpijn en flinke (GEVOELS)temperatuur schommellingen met zweetbuien en dergelijke.

waarom neem jij paracetamol? Is dat tegen je hoofdpijn? Pak nou toch niks zo straf als het daarvoor zou zijn...

Ik heb 1,5 dag niets gepakt inderdaad. Toen ging ik naar een feestje waar ik geacht werd gezellig mee te eten.. In principe pak ik nooit pilletjes of medicijnen zelfs vitaminen niet.. Op feestjes gaat het altijd net wat drukker, als dat je normaal mee maakt, Door de muziek en nodige drank van omstanders gaat het decibell niveau vanzelf omhoog, vandaag helemaal nergens last van en toch ook maar 6 uur geslapen

• #1.044
Haha het is mijn moeders verjaardag.. en bij ons is het traditie dat dan 1 dag in het jaar de kinders het huishouden runnen, omdat zij de rest van het jaar alles doet.. dus nu even alles voor haar regelen he! ff lief zijn.. morgen knallen!

ooh. lieve jongen weer :D

Knallen morgen Geak!

Haha het is mijn moeders verjaardag.. en bij ons is het traditie dat dan 1 dag in het jaar de kinders het huishouden runnen, omdat zij de rest van het jaar alles doet.. dus nu even alles voor haar regelen he! ff lief zijn.. morgen knallen!

Wat ben je toch een mietje ari :D

Gefeliciteerd iig..

• #1.047
Haha kom op zeg, zelfs Moederdag vergeet ik, maar haar verjaardag! Dat is hier wat speciaals! Dan mogen jullie me zelfs vandaag voor Jeannette uitschelden of GEAK of MIETJE whatever, MORGEN BEUKEN :D! eerst op de fiets :)

• #1.048
Pfff we zijn weer begonnen metnieuwe Techniek shizzle.. al het gewicht op achterste been en alles in SLOOOWWW-MOTTIOONNN... dat met al het fietsen toch een aanslag op men poten! Morgen ME BENCH

• #1.049
Training woensdag 13 september 2006

ME BENCH 5RM

Endo/Exo
12.5

Bench
8x60 (zwaar)
5x65
5x70 lekker en snel
5x74
5x78
2x83 (pff, wat is dat nu) 5RM is 80

Pull over EZ
5x27
8x35
8x42

CloseGrip BenchPress
8x40
2x8x50 Pols vaag gevoel (hier was ik ongeveer 2 liter vocht kwijt, netjes verspreid over de training)

Chins
6-6 (pakte iedere keer dat ding niet lekker in mijn handen

Lat Pulldown
14x gelijk achter vorige chins
8xWat er al op lag + 15 kilo ~70/75
8x ,,

Neckpress
8x30 PR
3x40 pfff :mad: (zelfs met een Back Jerk kreeg ik mijn triceps niet meer gestrekt (opgespannen), deze zijn dus eindelijk wasted)

Incline Bicep Curl
3x8x12,5 sissy weigt, maar wat had ik een moeite

----------------------------Trainingstijd 1 uur en een kwartier---

Vocht verlies was echt te erg, ook tijdens mijn uurtje fietsen te erg gezweten. Dit werkte niet in mijn voordeel. Maar ben door blijven stampen. Triceps zaten echt DIK OPGEPOMPT VOL.

Hopenlijk vind ik/maak ik vrijdag nog tijd om te squatten!

Kom op knul meer chinnen jij!

Kan beter dacht ik?!
Ik heb geen chin-fetisj, dus daar zal ik niet over beginnen, maar je moet over het algemeen wel zwaarder kunnen.
ps. Zweten is goed :thumbs:

• #1.052
Kom op knul meer chinnen jij!

Kan beter dacht ik?!
Ik heb geen chin-fetisj, dus daar zal ik niet over beginnen, maar je moet over het algemeen wel zwaarder kunnen.
ps. Zweten is goed :thumbs:

Chinnen gaat volgende keer echt beter jongens, door omstandigheden gleed ik echt van die chin bar af, vandaar die 15 lat pulls waarvan er 7 echt met de nodige pijn aan mijn brandende lats, heb mezelf wel gestraft, maar had liever weer 8x4 gechint of zelfs 9x4

Hey Arie wanneer gaan we samen squatten:D

Hahahaha ja ow ow maar bevalt de stage wel, beetje op dbb zitten enzo. Groot gelijk heb je zaterdag of zondag lijkt me wel ok

Sorry off topic

• #1.056
Nou winstrolst is niet op komen dag ;). Nu zegt hij voortaan niet meer af beweerd hij ;)

Aankomend weekend zijn de clubkampioenschappen van mijn atletiek club je mag 4 onderdelen kiezen, wie dan het meeste punten heeft word clubkampioen. Ik ga voor 100 (meeste punten te halen), Verspringen (weddenschap met een verspringer :D), Kogel en Discus. Speer komt waarschijnlijk volgend jaar wel weer. Knie zorgde ervoor dat ik niet zwaar durfde te gaan en die snelheid kan nog van pas komen op de 100

Training zaterdag 16 september 2006

13 minuten aan het katrol stabilsatie oefeningen gedaan (ff tijd opgenomen) schouder gericht

High Pull >> werden spontaan Powerclean's

2x3x50
3x60 (jogging broek aangeschoten, kreeg teveel last van het schuren van de BB, op bovenbeen)
3x60
2x3x70
3x80 (high pull, kwam er niet onder)
3x1x70

Speed Box Squat op Bench bankje ~45/50 cm 3 cm onder parralel

4x50
4x4x60
4x50
4x4x55 (lekker gewicht, en moest ff wennen om op snelheid te komen vanuit onderen)

Speed deadlift

3x50
3x3x70 (lekker mijn schenen kapot schuren)

Sandbag Twist (die zak heen en weer schudden is voor mijn obliques)

3x30 seconden

Toen nog wat Rear Delt Flies 3x8x10k en wat andere oefeningen voor mijn schouders, pompten lekker op dus was weer leuk :).

Morgen denk ik een DE BENCH. als ik het red vanavond MIJN verjaardagsfeest, dus :beerbang: :)

• #1.057
Hell YEAH pupil van mij die al Nederlands Kampioen is, heeft ook nog een andere doelstelling bereikt namelijk in de Top 10 allertijden komen van Nederland.

Heeft een afstand gegooid van 47.42 meter (12 jaar). Dat is verder dan een maat van mij (bjorn blommerde) die op dit moment Nederlands Kampioen is bij de Senioren, op die leeftijd gooide 1 cm minder. Ben nu erg blij voor hem.

De allertijden ranglijst met bovenaan NR (onder12) (400 gram speer)
Afstand / Naam / Geboortedatum / Club / Waar de afstand is gegooid / Datum van wedstrijd
52.00 Friso Hagman 14-03-74 DES Amsterdam 20-09-87
49.72 Marcel Couveld 21-01-74 Hollandia Amsterdam 20-09-87
49.46 Jasper Luytema 20-09-77 Waterland Santpoort 02-09-90
48.68 Mitchel Henderix 29-06-90 Spark Oud Beijerland 20-09-03
48.36 Marc Jaarsma 23-01-77 AV 34 Amsterdam 23-09-90
48.26 Leo Ensing 14-02-83 SV Veendam Amsterdam 15-09-96
48.18 Danny Bronkhorst 11-05-85 ATOS Leeuwarden 26-09-98
48.12 Lars Timmerman 19-04-91 Spado Steenbergen 18-09-04
47.64 Chiel Warners 02-04-78 Spirit-L Huizen 25-08-91
47.42 Allain de Deugd 16-09-2006 ARV ACHILLLES Etten-Leur
47.41 Bjorn Blommerde 06-07-87 Spado Den Haag 23-09-00

Bjorn en Lars trainen op dit moment in de groep waar ik Train. Lars heeft het Nederlands Record bij de Onder 17 met 64.25 meter

Vet gaaf man!

• #1.059
Het is zover Ari70 is de naturel status ongroeit, en werd in de bus naar huis aangeroepen als ANabolen, precies hard genoeg dat ik het net niet zou moeten horen. Dacht in mij zelf een mooier compliment kun je niet krijgen!

• #1.060
Training zondag 17 september 2006 (eigen interpretatie van WSB)

DE BENCH

Speed Bench
8x3x50

Pull over
8x40
8x45 PR?
6x45
6x40

Cable Pulldown
3x10x30 *zie comment

Tate Press
4x8x10

BB Row
8x50
8x60
8x60 Wide Grip
8x60 Small/Close

BB Curl
12x20
10x25
8x30
6x35
2x4x40
13x30

Dragonflags
6x1xNegatieve
6x1xBeneden naar boven en terug
3x1x,,

-----------------------
Comment:
- laatste setjes bench vloog het gewicht echt pas omhoog misschien betere warming-up doen
- Pull over iets te vroeg te zwaar gegaan (bedoeling 4x8)
- Cable pull down dat ding loopt zo stroef vergelijk het maar met 45-50 kilo hehe
- Grip verschillen bij BB Row waren bij wijd 10 cm breder als normaal, en bij small 10 cm minder breed als normaal
- Dragonflags zijn partials stukje kracht kwijt daar zeg! goed dat ik ze nu weer oppak.
- MORGEN KOMEN DE CHINS!!!!

Zin in de wedstrijd van aankomende vrijdag/zaterdag

Terug
Naar boven