eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn PR met verspringen was een metertje of 4, maar toen was ik ook nog jong en super light weight (<60 kilo).
. Denk met een hoger gehalte alcohol in ons bloed moet er een tijd onder de 2.08 inzitten!! Nu liepen we gezamelijk ~27,7 KmpHIk zelf ben een redelijke hoogspringer geweest toen ik 15 of 16 was heb ik 1.83 meter hoog gesprongen. Dezelfde winter ben ik ook definitief gaan speerwerpen en heb hoogspringen aan de kant geschoven. Verspringen heb ik nooit serieus beoefend.
Owjah ook nog even ter vermelding gisteren hebben we ook met een BIER-team aan de Zweedse Estaffete mee gedaan dan word er 400/300/200/100 meter achter elkaar gelopen en daar komt dan een tijd uit we hebben het clubrecord verpulvert met zijn 4en naar 2.10.03 minuten de afstand is 1 kilometer. Ik was trouwens de 200 meter loper. Denk met een hoger gehalte alcohol in ons bloed moet er een tijd onder de 2.08 inzitten!!
Ari.. wanneer kunnen we je eindelijk is een x feliciteren met een wedstrijd die helemaal goed is gegaan?
daar wen je vanzelf aan, toen ik 15-16 was vond ik het echt verschrikkelijk en droeg ik voetbal broekjes hehe, maar heb er nu echt scheit aan!Lekkere training ja, maar 'Rack Lock-out Front Squat style'![]()
Denk dattie een partial front squat bedoelt, nice deadlift dat wel, trok je zo'n zatte kop op die foto?

...
En op je andere vraag over mijn hoofd: Daarop rust Copyright ik mag het niet anders doen van het modellen bureau het is niet anders..![]()