Fitness Seller

Ari70's Trainingslog

Mijn PR met verspringen was een metertje of 4, maar toen was ik ook nog jong en super light weight (<60 kilo).

Ari.. wanneer kunnen we je eindelijk is een x feliciteren met een wedstrijd die helemaal goed is gegaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Mijn PR met verspringen was een metertje of 4, maar toen was ik ook nog jong en super light weight (<60 kilo).

Ik zelf ben een redelijke hoogspringer geweest toen ik 15 of 16 was heb ik 1.83 meter hoog gesprongen. Dezelfde winter ben ik ook definitief gaan speerwerpen en heb hoogspringen aan de kant geschoven. Verspringen heb ik nooit serieus beoefend.

Owjah ook nog even ter vermelding gisteren hebben we ook met een BIER-team aan de Zweedse Estaffete mee gedaan dan word er 400/300/200/100 meter achter elkaar gelopen en daar komt dan een tijd uit we hebben het clubrecord verpulvert met zijn 4en naar 2.10.03 minuten de afstand is 1 kilometer (vorige Clubrecord uit 1988 was 2.25 minuut). Ik was trouwens de 200 meter loper :D. Denk met een hoger gehalte alcohol in ons bloed moet er een tijd onder de 2.08 inzitten!! Nu liepen we gezamelijk ~27,7 KmpH

Laatst bewerkt:
Ik zelf ben een redelijke hoogspringer geweest toen ik 15 of 16 was heb ik 1.83 meter hoog gesprongen. Dezelfde winter ben ik ook definitief gaan speerwerpen en heb hoogspringen aan de kant geschoven. Verspringen heb ik nooit serieus beoefend.

Owjah ook nog even ter vermelding gisteren hebben we ook met een BIER-team aan de Zweedse Estaffete mee gedaan dan word er 400/300/200/100 meter achter elkaar gelopen en daar komt dan een tijd uit we hebben het clubrecord verpulvert met zijn 4en naar 2.10.03 minuten de afstand is 1 kilometer. Ik was trouwens de 200 meter loper :D. Denk met een hoger gehalte alcohol in ons bloed moet er een tijd onder de 2.08 inzitten!!

Dat bedoel ik ari.. da's nice. Gefeliciteerd.

• #1.085
Ari.. wanneer kunnen we je eindelijk is een x feliciteren met een wedstrijd die helemaal goed is gegaan?

Dat staat niet vast! Je wilt jezelf constant blijven verbeteren. Mijn eerste wedstrijd waar jullie mij mogen feliciteren dat het naar wens zal zijn. Is de 1e wedstrijd waar ik weer over de 60 meter gooi met de 800 grams speer!! Dan zit ik eindelijk op het niveau van juli 2004.

• #1.086
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto'tje van de wedstrijd op de Vrijdagavond. Links van mij staat de beste van NL op de 100 meter bij de -16 jarigen. loopt bijna een seconde sneller als ik met mijn beste tijd :D

Sexy pants. :eyebrow:

• #1.088

wheheh jazeker mooie pants ;) daar wen je vanzelf aan, toen ik 15-16 was vond ik het echt verschrikkelijk en droeg ik voetbal broekjes hehe, maar heb er nu echt scheit aan!

-----------------------------

Training maandag 25 september

W-Up: Katrol zo een 10 minuten schouder en elleboog blessure preventie
4 sets met High pull's en Clean's benen hadden snelheid nodig!

Speed Box Squats
8x3x60

Chins
8x3xBW+10

Rack Lock-out Front Squat style
1x120

Deadlift
5x120
5x140 (easy)
1x140 (gleed zo tussen men klauwen vandaan)

Sandbag Twist/Woodchops

5xtot kapot
1x20 ,beneden schuin achter --> hoog voor, andere kant wegleggen (=1 rep)

---------------------------
Comment:
-Box squats tussendoor imitaties gedaan met nadruk op het strekken van mijn iliopsoas, ook tussen set 6 en 7 nog ff gedaan met 80 kilo die laatste 2 gingen toen met erg hoge speed. Stond ook bijna SUMO.
-Chins kreeg gewoon pomp in mijn borst ervan laatste 3 sets was met beetje smokkelen maar wel full ROM (onderin). Bij alle sets kwam ik maar net mijn ogen boven de stang dat is dus ****ED UP
-Deadlift was Romanian, mijn rug moet echt veel rechter blijven tijdens deze oefening (mixed grip)
-Benen waren goed dik heb ze opgemeten 63 Cm PR
-Dat zandzak gedoe maakt je helemaal KORT, geweldig!

Lekkere training ja, maar 'Rack Lock-out Front Squat style' ???

Denk dattie een partial front squat bedoelt, nice deadlift dat wel, trok je zo'n zatte kop op die foto:D?

• #1.091
Lekkere training ja, maar 'Rack Lock-out Front Squat style' ???

Denk dattie een partial front squat bedoelt, nice deadlift dat wel, trok je zo'n zatte kop op die foto:D?

Dat ding zat boven in onze zelf gemaakte Powerrack aan de buitenzijde. en omdat ik zo een hekel er aan heb om 25 kilo schijven er aan te duwen heb ik ze alvast bovenin er over geschoven en toen naar beneden gebracht middels een front squat en toen weer van mijn schouders laten ploffen. Merkte gelijk alweer mijn knie..

En op je andere vraag over mijn hoofd: Daarop rust Copyright ik mag het niet anders doen van het modellen bureau het is niet anders..:rolleyes:

Als ik teveel drink heb ik de 2 maanden er na een Grafmuil, uhm ...

• #1.093
Hehe LOL erg vette actie en bijzonder snel gedaan!

Jammer kan je nog geen Karma geven :D

• #1.095
Doe mij maar Illustrator maar Photoshoppen lukt me ook wel aardig

Ik snap niet waarom die speed box squats nou zo laag zijn..

• #1.097
30% van 1RM als je voor PUUR SPEED gaat!

en 50%-60% als je Kracht/Snelheid zit.. in ieder geval dit is de waarde die binnen WSB gehanteerd word..

ik zit hier tussen in met deze gewichten voel ik me prettig. Wil niet zeggen dat ik niet ga waven en volgende keer zal ik eens met 75 kilo aan de slag gaan wat iets boven de 50% zit

Ik persoonlijk zie het nut er niet van in.. 30%.. dan knal je gewoon door 't dak. Met 60% ga ik al enorm hard omhoog (geen gelul!).
Maar misschien dat MS of Chuncky er eens naar kan kijken, ik ben ook nog maar een beginner wat betreft WSB

ca. 30% van je 1RM word volgens mij voor jumpsquats geadviseerd.

30 % lijkt me inderdaad net geen nut hebben, je moet dan wel een ongelooflijke snelheid hebben om een evenredige krachtwisseling te hebben ten aanzien van je max. Huh wat een wazige zin. Snap ie nog wat ik bedoel. Met gewichten tussen de 60-70% zou je speed goed genoeg moeten zijn om je door sticking points heen te knallen, ideaal voor explosieve ontwikkeling dus.

Is het nou zo dat je speed echt zuigt dan kan het geen kwaad om een stap terug te doen en even wat lichter te gaan.

Terug
Naar boven